Právě je 17 pro 2017 07:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 09 říj 2017 07:17 
Offline

Registrován: říjen 2017
Příspěvky: 2
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo V50 2,0D
Ahoj,
mohl by mi prosím někdo poradit, pod jakým názvem v obchodech hledat hadici č. 7? Všiml jsem si, že v její horní části mám kolem stahovací objímky poškozené těsnění (označené na obrázku) a okolí je umaštěné od oleje. Současně jsem si všiml zvýšené kouřivosti při plném přidání plynu, může to mít souvislost s tím poškozeným těsněním? Předem díky.


Přílohy:
Bez názvu.png
Bez názvu.png [ 233.58 KiB | Zobrazeno 280 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 říj 2017 08:17 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 12925
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Hele a hlídáš si, jestli nemizí olej? Protože pokud tam prolíná olej, může ho tam být moc a když je ho moc, tak pak při plnym plynu letí do motoru a proto to kouří. Takže určitě bych čeknul, kolik ho v motoru vůbec máš.
Evidentně nejsi sám.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 říj 2017 08:28 
Offline

Registrován: říjen 2017
Příspěvky: 2
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo V50 2,0D
Olej nijak znatelně nemizí. To kontroluju od poslední výměny oleje, kdy mi mechanik říkal, že motor je celý od oleje až tak, že není schopný identifikovat, odkud to prosakuje (auto jsem nedávno koupil jako ojetinu, tak kdo ví, co se s ním předtím dělo...). Teď mi jde primárně o tu hadici, protože díra v těsnění tomu asi taky moc dobře nedělá :D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 říj 2017 19:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 112
Bydliště: Slovensko
Bydliště: MARTIN
Vůz: V70II
Urvanej-ma pravdu.Olej ktory ti ide do hadice tam nema co robit.Treba si dat skontrolovat odvetranie kluky a hlavne tesnost turba.Turbo aj ked vyraba vykon nemusi byt dobre-moze mat axialnu volu a prepusta olej do sania.Hadica ide od intercoleru do klapky vzduchu.Tuto hadicu objednas v autorizaku.Samotna tesniaca manzeta sa nepredava.Netesnost,alebo diera v hadici alebo v intercoleri=zvysena dymivost a strata vykonu.
Tato manzeta sa da aj polepit a funguje dalej.V mnohych pripadoch som ju nahradzoval-dusou z mopedu.
Tato hadica je dost draha.Predava sa aj cela gumena-ta vsak trochen nesedi a treba ju upravit.Ta hadica stala asi 84€. Predovsetkym treba skontrolovat intercoler-ci neni plny oleja-ak je je turbo vadne.Vadne turbo ti zlikviduje nielen hadice(olejom)ale aj motor.Vo vecine pripadov si turbo zobralo aj ojnice v motore. :(

_________________
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR
BSR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.087s | 26 Queries | GZIP : Off ]