740 automat -> manuál ?

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
crtec
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 106
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Bydliště: Nedvědice

#1 740 automat -> manuál ?

Příspěvek od crtec »

Zdravíčko, možná je to blbost, ale jak moc náročná může být zástavba manuální převodovky do kastle z automatu? Jde jen o to vyřešit spojkový pedál? A jde to vůbec nějak lidsky? (má to cenu nebo nad tím strávím mládi :lol: )
Díky
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#2 740 automat -> manuál ?

Příspěvek od travex »

crtec píše:Zdravíčko, možná je to blbost, ale jak moc náročná může být zástavba manuální převodovky do kastle z automatu? Jde jen o to vyřešit spojkový pedál? A jde to vůbec nějak lidsky? (má to cenu nebo nad tím strávím mládi :lol: )
Díky
musis vymenit:
- pedaly (brzdovej je jinej a spojkovej se musi pridat)
- lanovod spojky pridat
- propojit kabel (3 a 4) ve ctyrpinovem konektoru svazku k automatu (blokovani starteru) a zapojit dva draty na 1 a 2 (potrebujes trochu delsi s kulatymi dutinkami na druhem konci) pro spinac zpatecky a protahnout pruchodkou na leve stranbe tunelu
- nevim jestli neni nutny vymenit i setrvak, ale rozhodne se musi pridat do auta klasicka spojka
- vymenit prevodovku za manualni
- vymenit most prevodovky a silentblok za odpovidajici
- pripojit druhej konec lanka spojky (+zavazi na konci vypinaci paky)
- nevim, jestli nebude nutna vymena kardanu (alespon jeho predni casti - muze byt jinak dlouhy a muze mit jine zakonceni k unaseci na prevodovce)
- no a nakonec uz zbejva jen prosroubovat manzety radici paky na tunelu a vymenit plasty stredove kozoly (jak hlavni, tak kryt)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 179
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha východ
Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997

#3

Příspěvek od OndraH »

Tak tohle jsme taky řešili a neni to zrovna jednoduchý. Ta mechanika je relativně sranda ale zasekli jsme se u něčeho jinýho. Automat nemá setrvák jako takovej ale jen kotouč s po celém obvodu dírkovaným věncem a snímání pro zapalování je jinak než u manuálu z normálního setrváku. Nakonec jsme to vyřešili tak, že došlo na osoustružení setrváku a na něj jsme narazili ten věnec z automatu. Jenom výměna řídící jednotky nepomohla a překopávat elektriku nemělo cenu - to byla jednodušší úprava setrváku :-)
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“