volvo 945 2.0T po zahřatí chcipne
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 8
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: 945 polar 2.0 turbo na lpg
- Bydliště: Karviná
#1 volvo 945 2.0T po zahřatí chcipne
Zdarec mam takovej problém: Volvo 945 2.0 T. Nastartuju normalně za studenaauto jede v pohodě ale jak se zahřeje tak chcipne rosviti se labmda, musim ho nechat vychladnout tak 10 min a opět nastartuju ujedu kousek a zas chcípne. Nevíte čim to muže být ? čidlo teploty ? lambda? Díky moc za rady
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#2 volvo 945 2.0T po zahřatí chcipne
Děje se to při provozu čistě na benzín? Jak vypadají svíčky? Jestli jsou černé jako bota, šel bych po výfuku a svodech mezi hlavou a lambdou, někde tam bude díra (nejspíš ve spoji).
Pokud před chcípnutím motor ztrácí výkon a svíčky jsou světle šedo-hnědočervené, tak může mít lambda po ohřátí špatný kontakt (dráty, podložka, utažení, ukostření motoru) a motor jede na brutálně chudou směs.
Pokud se to děje při provozu na plyn (start na benzín, pak přepnutí na plyn), děje se to ve chvíli přepnutí, nebo chvíli po něm? Liší se za jak dlouho auto chcípne po přepnutí na plyn když jedeš klidně a když mu šlapeš na krk?
Musíš to víc popsat, takhle můžeme akorát věštit ze zmuchlaných ponožek...
Pokud před chcípnutím motor ztrácí výkon a svíčky jsou světle šedo-hnědočervené, tak může mít lambda po ohřátí špatný kontakt (dráty, podložka, utažení, ukostření motoru) a motor jede na brutálně chudou směs.
Pokud se to děje při provozu na plyn (start na benzín, pak přepnutí na plyn), děje se to ve chvíli přepnutí, nebo chvíli po něm? Liší se za jak dlouho auto chcípne po přepnutí na plyn když jedeš klidně a když mu šlapeš na krk?
Musíš to víc popsat, takhle můžeme akorát věštit ze zmuchlaných ponožek...
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12081
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3 volvo 945 2.0T po zahřatí chcipne
Já tipuju teplotní čidlo mezi 3. a 4. válcem na hlavě.
Vyblikej ho, tohle by mohlo hlásit.
Vyblikej ho, tohle by mohlo hlásit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#4 volvo 945 2.0T po zahřatí chcipne
Snímač polohy kliky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#5 volvo 945 2.0T po zahřatí chcipne
Já sázím na tzv. Radio Noise Suppression Relay
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 223
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Uherské Hradiště
#6 volvo 945 2.0T po zahřatí chcipne
Já to tak měl u 850. Pouze vypadlej šroubek. Dal jsem nový a frčí to...volvoperformance píše:Snímač polohy kliky.
_________________
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
S60, B524S2, 2001....
850, B5254S, 1996.....konečně pořádné auto, 850, B5252FS, 1994....už jezdí, plné života
854, B5254S, 1996.....má mušky, ale jezdit bude, C70, B5204, T5, 1999....zatím čeká na svůj den. V240GL, 2,3, V 460, 1,8 turbo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 8
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: 945 polar 2.0 turbo na lpg
- Bydliště: Karviná
#7 volvo 945 2.0T po zahřatí chcipne
Zdravím, tak jsem se k autu dostal až teď a nehce už vůbec nastartovat, skoušelo se to pichnou na dignostiku (nemam vyblikavačku) a nekomunikuje.
Prosím vás je tu někde v okolí MS kraje volvař který by to dal dohromady?
Díky
Prosím vás je tu někde v okolí MS kraje volvař který by to dal dohromady?
Díky
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#8 volvo 945 2.0T po zahřatí chcipne
vyblikávačku si na to můžeš vyrobit
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#9 volvo 945 2.0T po zahřatí chcipne
Mam jen vidu ta to nenacte ze?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#10 volvo 945 2.0T po zahřatí chcipne
ne fakt neBlade píše:Mam jen vidu ta to nenacte ze?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 8
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: 945 polar 2.0 turbo na lpg
- Bydliště: Karviná
#11 volvo 945 2.0T po zahřatí chcipne
blade: Jak pišeš.
Tak jsem si našel jak se děla ta vyblikavačka, našel by se někdo kdo kdo by mněl na prodej funkční tu krabičku s tou diodou? Ď
Tak jsem si našel jak se děla ta vyblikavačka, našel by se někdo kdo kdo by mněl na prodej funkční tu krabičku s tou diodou? Ď
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#12 volvo 945 2.0T po zahřatí chcipne
Hajko píše:blade: Jak pišeš.
Tak jsem si našel jak se děla ta vyblikavačka, našel by se někdo kdo kdo by mněl na prodej funkční tu krabičku s tou diodou? Ď
Mě to taky moc nefungovalo, ale stačilo očistit kontakty a zase to šlape.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#13 volvo 945 2.0T po zahřatí chcipne
imrijo radis blbost. tohle je 97 a ma to obd2 stekr v loketce. da se na to vyrobit prechodka na vyblikavacku.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 492
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#14 volvo 945 2.0T po zahřatí chcipne
Vymen Nebo alespon zkoukni to nestastne Radio Suppression Relay, jak radil Standa. Z me vlastni zkusenosti te vyblikavacka stejne nespasi.
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#15 volvo 945 2.0T po zahřatí chcipne
Ondra. píše:imrijo radis blbost. tohle je 97 a ma to obd2 stekr v loketce. da se na to vyrobit prechodka na vyblikavacku.
Aha, to jsem nezbystřil. Díky za upřesnění.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#16 volvo 945 2.0T po zahřatí chcipne
jak se dá ověřit jeho stav?olivin píše:Vymen Nebo alespon zkoukni to nestastne Radio Suppression Relay, jak radil Standa. Z me vlastni zkusenosti te vyblikavacka stejne nespasi.
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#17 volvo 945 2.0T po zahřatí chcipne
Rozebrat, kouknout jestli nejsou uklepaný kontakty, odzkoušet. Fčně je to jen spínací rele.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 492
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#19 volvo 945 2.0T po zahřatí chcipne
Nejjednoduseji tak, ze ho proste a sproste premostis (konektory 30 & 87, viz zde: https://volvoforums.com/forum/volvo-240-740-940-12/please-help-1990-740-radio-suppression-relay-wiring-94073/). Ono cele tohle slavne rele nedela nic jineho, nez ze privadi + na vstriky.Nimrod píše:jak se dá ověřit jeho stav?
Pokud budes hledat nove, je zde:
http://www.dily-volvo.cz/Volvo-1/900-940-960/Elektronika-900-940-960/Rele-akumulatory/Hlavni-rele.html?listtype=search&searchparam=1009343
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#20 volvo 945 2.0T po zahřatí chcipne
děkuju. stojí pakatel, to je fajn občas mi auto za tepla špatně startuje. je to neuvěřitelně nahodilé. někdy mi to udělá dvakrát třikrát během týdne a pak několik měsíců bez problémů. je to takové, že to chytne na druhý pokus po poměrně dlouhém točení startérem. občas chytne, potvora, až když klíček vlastně pouštím. podezřívám buď tohle relé, nebo čidlo na klice (občas mi skáčou otáčky dle otáčkoměru, motor je má furt stejné, tak to také vidím buď na čidlo kliky, nebo v horším případě budíky). čidlo budu teď měnit, tak pokud to nepomůže, přesunu se na relé... když to člověku udělá 2x ve francii, tak to není úplně příjemné, abych pravdu řekl
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#21 volvo 945 2.0T po zahřatí chcipne
Cidlo na zotrvacniku a otackomer spolu nesuvisia. Pokial ti dlho toci starter skukni napr. ci ti z podtlakovej hadicky regulatora tlaku paliva netecie benzin. Rozbehne sa ti po otoceni klucika palivova pumpa ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#22 volvo 945 2.0T po zahřatí chcipne
odkud si berou budíky tedy údaj o otáčkách motoru?
ten je měněný minulý rok, včetně hadičky k němu
ano
je to fakt velmi nesystematický. zatím mi to za poslední cirka rok udělalo tak 10-15x, takže četnost je prozatím nízká
ten je měněný minulý rok, včetně hadičky k němu
ano
je to fakt velmi nesystematický. zatím mi to za poslední cirka rok udělalo tak 10-15x, takže četnost je prozatím nízká
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#23 volvo 945 2.0T po zahřatí chcipne
Z RJ zapalovania: 2imp/ot.Nimrod píše:odkud si berou budíky tedy údaj o otáčkách motoru?
Budiky viem opravit.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#24 volvo 945 2.0T po zahřatí chcipne
aha
děkuju. zatím to dělá málo kdy, jak to divné startování, ale až se to zhorší, rád využiji tvé nabídky
děkuju. zatím to dělá málo kdy, jak to divné startování, ale až se to zhorší, rád využiji tvé nabídky
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#25 volvo 945 2.0T po zahřatí chcipne
Zavolej 775148152Hajko píše:Zdravím, tak jsem se k autu dostal až teď a nehce už vůbec nastartovat, skoušelo se to pichnou na dignostiku (nemam vyblikavačku) a nekomunikuje.
Prosím vás je tu někde v okolí MS kraje volvař který by to dal dohromady?
Díky
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek