Právě je 21 čer 2018 09:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: servo
PříspěvekNapsal: 27 led 2007 15:59 
Offline

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 1625
Bydliště: Brno
Nějak jsem tu článek na toto téma nenašel,tak asi to není tak častý problém.
Mám problém s posilovačem typu-po nastartování,neposiluje,vyloženě se musí řízení utrhnou a pak to pomalu začne jít.U teplého auta to nedělá.Jinak olej jsem měnil před rokem kdy už mě to začlo zlobit,ale moc velká změna k lepšímu to nebyla.Servo je typ "konzerva pražské šunky".

_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: servo
PříspěvekNapsal: 28 led 2007 10:33 
Offline

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 2025
Bydliště: Praha
selap píše:
Nějak jsem tu článek na toto téma nenašel,tak asi to není tak častý problém.
Mám problém s posilovačem typu-po nastartování,neposiluje,vyloženě se musí řízení utrhnou a pak to pomalu začne jít.U teplého auta to nedělá.Jinak olej jsem měnil před rokem kdy už mě to začlo zlobit,ale moc velká změna k lepšímu to nebyla.Servo je typ "konzerva pražské šunky".


problem neni v cerpadle (to je umistenov te konzerve prazske sunky)... problem hledej v rizeni jako takovem... bud je zaneseno necistotami, nebo se zacina poroucet preposteci ventil.

_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2007 18:58 
Offline
Servisman
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 4572
Bydliště: Zlín
Vůz: S80, 2,4
Také bych to viděl na přepouštěcí ventil, nebo netěsní - ztvrdlé těsnění na pístnici.

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2007 18:59 
jarek.krizan píše:
Také bych to viděl na přepouštěcí ventil, nebo netěsní - ztvrdlé těsnění na pístnici.
No ale proč to po chvilce začne fungovat???


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2007 19:11 
Offline
Servisman
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 4572
Bydliště: Zlín
Vůz: S80, 2,4
martinopel píše:
jarek.krizan píše:
Také bych to viděl na přepouštěcí ventil, nebo netěsní - ztvrdlé těsnění na pístnici.
No ale proč to po chvilce začne fungovat???


Jestli dává čerpadlo se dá zjistit, jak se podívá do nádobky a kapalinu to bude honit nebo bude v klidu. Pokud se hladina nehne tak to může být čerpadlo, nebo jeho tlakový ventil. Psal že to musí utrhnout, to mi připadá na těsnění na hřebenu, ale když se člověk nemůže podívat a zkusit tak je to jen teorie.

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2007 07:47 
Offline

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 2025
Bydliště: Praha
martinopel píše:
jarek.krizan píše:
Také bych to viděl na přepouštěcí ventil, nebo netěsní - ztvrdlé těsnění na pístnici.
No ale proč to po chvilce začne fungovat???


u preposteciho ventilu je to prave klasicky projev, za studena nefunguje a po ohrati oleje se vymezi vule a ventil se zacne snazit... stejne tak to muze byt i manzetou, opet za studena je ztvrdla a netesni, po zahrati ma snahu zmeknout a zacit tesnit....

_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2007 09:25 
travex píše:
martinopel píše:
jarek.krizan píše:
Také bych to viděl na přepouštěcí ventil, nebo netěsní - ztvrdlé těsnění na pístnici.
No ale proč to po chvilce začne fungovat???


u preposteciho ventilu je to prave klasicky projev, za studena nefunguje a po ohrati oleje se vymezi vule a ventil se zacne snazit... stejne tak to muze byt i manzetou, opet za studena je ztvrdla a netesni, po zahrati ma snahu zmeknout a zacit tesnit....
Dotaz nyní zní jak se to dá opravit,případně zda se to dá opravit.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2007 14:50 
Offline

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 2025
Bydliště: Praha
martinopel píše:
travex píše:
martinopel píše:
jarek.krizan píše:
Také bych to viděl na přepouštěcí ventil, nebo netěsní - ztvrdlé těsnění na pístnici.
No ale proč to po chvilce začne fungovat???


u preposteciho ventilu je to prave klasicky projev, za studena nefunguje a po ohrati oleje se vymezi vule a ventil se zacne snazit... stejne tak to muze byt i manzetou, opet za studena je ztvrdla a netesni, po zahrati ma snahu zmeknout a zacit tesnit....
Dotaz nyní zní jak se to dá opravit,případně zda se to dá opravit.


opravit se to da celkem spatne.... tedy neni problem sehnat nova vodika a pripadne i repas kit (obsahuje maznzety, tesneni atd), nebo manzety zvlast.... problem je v tom prepoustecim ventilu, tesneni do nej se koupit jako ND neda, rozebirtatelny je velmi obtizne a zatim vsechny pokusy o opravu v domacioch podminkach skoncily docasnym uspechem.... vzdy po relativne kratke dobe bud rizeni zacalo tect nebo se chyba opakovala.... sance je koupit repasovane rizeni (cca 4000 - 6000) se zarukou, nebo dat rizeni z jineho auta (od cca 1000...) a pripadne vymenit jenom voditka... (cca 1700...)

_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2007 15:13 
Offline
Servisman
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 4572
Bydliště: Zlín
Vůz: S80, 2,4
Jo na vytlučený vodítka jsem zapoměl, ale jinak travex již řekl vše. 8)

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2007 16:42 
Offline

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 2025
Bydliště: Praha
jeste pridam jeden HINT:

Co by mohlo pomocije vymena oleje spojena s proplachnutim systemu - obcas byvaji proposteci ventily zaneseny necistotami (oter z cerpadla napriklad). Pomaha umistit do nadobky servooleje silnejsi magnet na kousku provazku a jednou za cas ho vylovit a vycistit.... usazuje se na nem vetsinou velke mnozstvi necistot... doporucuji zkusit...

magnet se nekde najde, kousek provazku taky nebyva problem (dulezite je pouzit dostatecne tenky a netrepivy) a umistit ho do nadobky je dilem nekolika vterin... treba to pomuze... zatim mela tato metoda 50% ucinnost, coz je hodne...ale vsemocna bohuzel neni.

_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2007 19:16 
travex píše:
jeste pridam jeden HINT:

Co by mohlo pomocije vymena oleje spojena s proplachnutim systemu - obcas byvaji proposteci ventily zaneseny necistotami (oter z cerpadla napriklad). Pomaha umistit do nadobky servooleje silnejsi magnet na kousku provazku a jednou za cas ho vylovit a vycistit.... usazuje se na nem vetsinou velke mnozstvi necistot... doporucuji zkusit...

magnet se nekde najde, kousek provazku taky nebyva problem (dulezite je pouzit dostatecne tenky a netrepivy) a umistit ho do nadobky je dilem nekolika vterin... treba to pomuze... zatim mela tato metoda 50% ucinnost, coz je hodne...ale vsemocna bohuzel neni.
Doporučuji magnet ze starého harddisku a je dobré jej používat i preventivně.Nicméně zlepšit se to nezlepší,ale výrazně se to pak nezhoršuje.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2007 23:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2003
Příspěvky: 1740
Bydliště: Praha
Mohu potvrdit. V sedmici jsem zacal po projeveni problemu s rizenim vozit magnet z harddisku a problemy zmizely. Pomahal jsem tomu jeste tim, ze jsem treba pri zastaveni v kolone vytocil motor do 2000 a tocil od leveho dorazu do praveho, dokud se zas kolona nerozjela. Otacky proto, ze je pak rychlejsi obeh oleje. Doleva doprava proto, aby se system "hybal".

Ze zacatku to chce po kazde jizde magnet otirat (nachyta se na to NEUVERITELNE mnozstvi takoveho zeleziteho bahynka), pozdeji postaci jednou za cas otrit...

Problemy zmizely tak 3 tydny po zacatku vozeni magnetu... a jezdim denne tak 50 km minimalne.

Btw. Ted si vzpominam, ze si nekdo muj magnet pujcil. Cestne se priznejte a vratte mi ho, diky :-D

_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: servo
PříspěvekNapsal: 23 pro 2011 13:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 3318
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Muzu take potvrdit ucinnost hdd magnetu, preventivne :green: jsem ho tam dal a prvnich par cisteni byl zahnojenej slusne...ted uz je jen pokrytej jemnym filmem.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

_________________
Je: služebák V40 D2 6q 88kW MY2017
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: 05 lis 2014 21:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 3318
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
travex píše:
problem je v tom prepoustecim ventilu, tesneni do nej se koupit jako ND neda
Mam ted podobnej problem na devitce - za studena to musim urvat volantem, po par otocenim se to chyti. Magnet aplikuju, jeste se tu psalo o vychozenym tesneni. Nezkousel nekdo vodicky >tohohle< typu ktery obsahujou neco po cem ty gumovy tesneni "nabydou" na objemu?

_________________
Je: služebák V40 D2 6q 88kW MY2017
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: servo
PříspěvekNapsal: 09 lis 2014 19:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 65
Bydliště: Poděbrady
Vůz: Volvo760 2.4 D24Tic
Zdravím pánové, mám přesně ten samý problém, za studena to jde ztuha (jako bez serva a s ohřátím se to zlepší- po cca minutě, i dřív) ...ale ještě k tomu, ovšem pouze někdy, to v zatáčce cuká s volantem, trhavé pohyby, ale vůle na čepech atd není. Myslíte že je prostě už vůle na pístnici nebo něco jiného?????

_________________
Volvo 760 2.4 D24Tic - Rakvička (nebo také Nudle :-D )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: servo
PříspěvekNapsal: 09 lis 2014 19:10 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1842
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Máš tam dost oleje?

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: servo
PříspěvekNapsal: 12 srp 2015 07:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2011
Příspěvky: 139
Bydliště: Horažďovice, okr. Klatovy
Vůz: Volvo V70 I, 2.5 TDI, man, 03/1998
Zdravím, dovolím si oprášit toto téma, protože jsem taky vyzkoušel tuhle vychytávku do mého stroje, viz popisek. Najel jsem asi 100km po okreskách typu levá pravá, ale po kontrole ani smítečko. Čím to čím to? Že by už hliník? Díky uživatelům starších kousků za postřehy.

Edit: téma se týká toho přidělaného magnetu:-)

_________________
Volvo V70 I - 2.5 TDI (103kW D5252T) r.v. 03/1998, man.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: servo
PříspěvekNapsal: 12 srp 2015 10:49 
Online
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13625
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
No já tam mam jen takový jemný černý filmík, který bych neviděl, kdybych nevěděl, že ty magnety maji bejt jasně stříbrný.
Pokud je tvuj jeidnej problém, že máš čistej magnet, tak to problém nemáš. :-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: servo
PříspěvekNapsal: 12 srp 2015 11:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2011
Příspěvky: 139
Bydliště: Horažďovice, okr. Klatovy
Vůz: Volvo V70 I, 2.5 TDI, man, 03/1998
Urvanej: po vyzkoušení jsem právě šel hledat tohle téma, ale nevěděl jsem, že je to v kategorii 700/900 a zajímal mě tedy rozdíl 700/900 vs. 850/V70. Pokud tedy to řízení a servo je stejný nebo podobný jako u 700/900, tak pak je to ok. Pokud to už bude novější a z jiných materiálů, tak asi na magnet stejně nic nechytnu. Jinak servo a řízení je samozřejmě v pořádku, byl jsem jen zvědavej :-)

_________________
Volvo V70 I - 2.5 TDI (103kW D5252T) r.v. 03/1998, man.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: servo
PříspěvekNapsal: 19 pro 2015 20:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 3318
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Sice vozim v nadobce serva permanentne potopenej magnet z harddisku, ale vzhledem k tomu ze nedavno absolvovana repase rizeni nebyla zrovna levna, rikal jsem si ze by to chtelo opravdovou filtraci, ne jen vychytavat zelezny blato.
Na ceskym, potazmo evropskym trhu je situace bidna, protoze tady jsou vsechny naplne "dozivotni" :jaj: . Ve statech nastesti tak daleko jeste nejsou, takze koupit neco sofistikovanyho tam neni problem.
Co jsem nakonec zvolil je celokovovej, plne rozebiratelnej a plne servisovatelnej filtr s tlakovym bypassem pro pripad ucpani, kombinujici filtraci magnetem a pres sitko, ktery vychytava cokoliv vetsiho nez 190um. Vyrabi to A1 Cardone, typ 20-0038F. Hadicovy priruby maji prumer 3/8" coz je presne idealni prumer na vratku z prevodky rizeni do rezervoaru u 7/9.

http://www.cardone.com/Products/Product ... Id=200038F

Obrázek



Kupovano v >rockautu<, cenove to vychazi daleko lip nez vsechny ebaye apod., cena cca 600kc vc. dopravy do CR.
Daji se koupit i plastovy filtry, ale cena je kolem tisicovky (QSRP10 a podobne) a hlavne se to neda rozebrat, je nutny menit filtr.

Treba se tohle reseni nekomu zalibi tak jako mne :)

_________________
Je: služebák V40 D2 6q 88kW MY2017
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: servo
PříspěvekNapsal: 20 pro 2015 01:08 
Online
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13625
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Děkuji :good: , poreferuj po pár tisících, jak to dopadlo, pak do toho pudu taky. Nějaký auta, co to potřebujou, tu najdu :-D

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: servo
PříspěvekNapsal: 02 bře 2016 00:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2008
Příspěvky: 137
Bydliště: Bratislava
Vůz: 960 ROYAL B6304F 2,9l 96
Ja som mal zadretý kĺb na volantovej tyči.Po rozchodení a premazaní išiel do kožkového obalu stiahnutého sponami.

_________________
1996 VOLVO 960 Royal B6304F
1994 VOLVO 850 GLE B5252S


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: servo
PříspěvekNapsal: 27 črc 2016 20:38 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 8143
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
dnes jsem tento filtfiltřík ulovil na ebayi, cena 420 včetně pošty :D nejhorší je, že tyhle věci potřebuju vždycky třikrát :D

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 B5244S AT výbava- glitterball!
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: servo
PříspěvekNapsal: 07 srp 2016 21:05 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 8143
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
filtřík mám dát tedy na vratku jo? Předpokládám co nejvýš aby mi při případným čištění sítka uteko co nejmíň kapaliny?

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 B5244S AT výbava- glitterball!
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: servo
PříspěvekNapsal: 13 zář 2016 16:22 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 8143
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
Ondra. píše:
filtřík mám dát tedy na vratku jo? Předpokládám co nejvýš aby mi při případným čištění sítka uteko co nejmíň kapaliny?


Tomasssi Je to tak? :D

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 B5244S AT výbava- glitterball!
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.092s | 19 Queries | GZIP : Off ]