Utěsňovač chladiče
- Autor
- Zpráva
#1 Utěsňovač chladiče
Zdravím, mám dotaz. Máte někdo zkušenosti s malým únikem kapaliny z chladiče vody?
Zda jste někdy zkoušeli takovou tu tekutinu - utěsňovač chladiče a zda můžete doporučit?
Jedná se mi o to, aby to neudělalo nějakou paseku v motoru a zda to funguje?
Díky za rady.
Zda jste někdy zkoušeli takovou tu tekutinu - utěsňovač chladiče a zda můžete doporučit?
Jedná se mi o to, aby to neudělalo nějakou paseku v motoru a zda to funguje?
Díky za rady.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1140
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#2 Utěsňovač chladiče
Nějaký díry to zadělá, nicméně může ti to ucpat topení nebo kdovíco ještě... Jenže co čekat od jakéhokoliv dočasného řešení - to je stejný jako s těmi rychloopravovači defektů pneu - nastříká to vnitřek nějakou pěnou která se odstředivou silou dostane do díry a tam vytuhne, ale už máš plnou pneu sajrajtu...
Jinak u 850 použito a dál jsem to neřešil a už je to dva roky možná víc.. ani ve vodě žádný blitky, ale motor zevnitř jsem neviděl.
Jinak u 850 použito a dál jsem to neřešil a už je to dva roky možná víc.. ani ve vodě žádný blitky, ale motor zevnitř jsem neviděl.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#3 Utěsňovač chladiče
Zkoušel jsem utěsňovač od Wynnsu na lehce rosící chladič - pomohlo, žádných vedlejších účinků jsem si nevšimnul.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#4 Utěsňovač chladiče
Já na minulem autě nalil od Valvoline. A utěsněno do 5 min a jezdil jsem s tím 3 roky. Pak jsem auto prodal a možná jezdí dodnes.
#5 Utěsňovač chladiče
Chlapi díky. Mám do chladiče napojené totiž aj trubky z automat. Převodovky, tak jsem se raději zeptal, aby to tam něco nepojebalo..
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#6 Utěsňovač chladiče
Je to toto.
https://aditiva.heureka.cz/valvoline-radiator-flush-350-ml/
mě to teklo doslova čurkem, a tohle jako jedinné pomohlo velice spolehlivě a hlavně chladička byla i po těch 3 letech krásně čistá.
https://aditiva.heureka.cz/valvoline-radiator-flush-350-ml/
mě to teklo doslova čurkem, a tohle jako jedinné pomohlo velice spolehlivě a hlavně chladička byla i po těch 3 letech krásně čistá.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#7 Utěsňovač chladiče
Jseš si jist? Ten odkaz je na čistič,to by mu díru nezalepilo, ale naopak.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#8 Utěsňovač chladiče
Sorry, změnily balení. Mám doma ještě prázné balení a vypadá stejně jako jsem dal první odkaz.
TAk je to toto.
https://aditiva.heureka.cz/valvoline-radiator-stop-leak-300-ml/
a tohle je to co mám
https://aditiva.heureka.cz/valvoline-radiator-stop-leak-350-ml/recenze/
TAk je to toto.
https://aditiva.heureka.cz/valvoline-radiator-stop-leak-300-ml/
a tohle je to co mám
https://aditiva.heureka.cz/valvoline-radiator-stop-leak-350-ml/recenze/
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#9 Utěsňovač chladiče
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#10 Utěsňovač chladiče
Ja ti nevim. Mne tiez trochu slzi chladic odkedy som zrazil srnku asi praskol pri kraji ako je ta umela hmota ale kedse chladic stoji cca 100€ radsej ho vymenim za novy ako tam liat nieco co to sice mozno utesni ale uz sa toho z chladiaceho systemu nezbavis.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#11 Utěsňovač chladiče
By me zajimalo, zda to pripadni mudrlanti nekdy pouzily, nebo pouze (jak predpokladam) mudruji...
Ono je treba rozlisovat, ruzne "pevne" smesi, ktere dokazali opravdu klidne ucpat i treba pomalu palcovou trubku,
nebo pak tyhlecty tekute bez pevne slozky.
Jinak dneska ho uz davam automaticky po cisteni/proplachu, zaroven s kondicionerem, jako prevenci,
proc cekat az pripadne nekde neco zacne tect/prolinat, kdyz to clovek muze podchitit hned jak to pripadne zacne...
Ono je treba rozlisovat, ruzne "pevne" smesi, ktere dokazali opravdu klidne ucpat i treba pomalu palcovou trubku,
nebo pak tyhlecty tekute bez pevne slozky.
Jinak dneska ho uz davam automaticky po cisteni/proplachu, zaroven s kondicionerem, jako prevenci,
proc cekat az pripadne nekde neco zacne tect/prolinat, kdyz to clovek muze podchitit hned jak to pripadne zacne...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#12 Utěsňovač chladiče
Pokud najdu foto, dolozim důkaz.
#13 Utěsňovač chladiče
Zajímavé , proč to nikdo neřeší vlastnost chladící kapaliny, přitom by mohlo stačit změřit PH , to všichni řeší jakou barvu použít.
To brzdovku, tu většina hlídá nebo hned vymění.
Ale super dnes zajdu pro PHmetr a uvidím co naměřím
To brzdovku, tu většina hlídá nebo hned vymění.
Ale super dnes zajdu pro PHmetr a uvidím co naměřím
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#14 Utěsňovač chladiče
Barva je v dnesni dobe nesmysl... G12++, nebo jeste lepe G13 muze clovek vicemene do aut kolem 2000 a mladsich nalejt do vseho...pavel.2 píše:Zajímavé , proč to nikdo neřeší vlastnost chladící kapaliny, přitom by mohlo stačit změřit PH , to všichni řeší jakou barvu použít.
To brzdovku, tu většina hlídá nebo hned vymění.
Ale super dnes zajdu pro PHmetr a uvidím co naměřím
A jinak nejrozumejsi je kapalinu proste jednou treba za 5let vymenit, protoze vzdy tam proste uz bude nejakej kal, mastnoty, etc...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#15 Utěsňovač chladiče
Použil jsem utěsňovač na malý průsak. Chladící kapalina unikala "příležitostně". Chvilku ( zhruba půl roku) byl pak klid a po dalším půl roce to bylo jak na začátku. Teď v zimě se únik zhoršil natolik, že chladič půjde ven. V mém případě předpokládám, že největší vliv má střídání teplot. Před tím stálo auto v garáži a v zimě moc nejezdilo, teď stojí venku a jezdí několikrát denně. Každopádně myslím že utěsňovač není dlouhodobé řešení.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#16 Utěsňovač chladiče
Nevím jak jsou na to utěsňovače dnes, ale kdysi nám na dílnu přijel chlapík, že mu trochu rosí chladič tak jestli to pomůže, přivezl si něco od Würthu. Tak jsme to tam nalili a chlapík po týdnu přijel, že je to v pohodě a že chladič neteče. To bylo na konci léta.
No a pak se objevil na dílně někde v prosinci, že mu auto přestalo topit.
Skončilo to výměnou radiátoru i chladiče, páč oba byly totálně ucpaný tím utěsňovačem.
Takže za mě, radši vyměnit chladič, než do toho lít nějaký sajrajt.
No a pak se objevil na dílně někde v prosinci, že mu auto přestalo topit.
Skončilo to výměnou radiátoru i chladiče, páč oba byly totálně ucpaný tím utěsňovačem.
Takže za mě, radši vyměnit chladič, než do toho lít nějaký sajrajt.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek