Hledal jsem něco uplně jinýho a narazil na tohle. Neni to nic uplně jednoduchýho, ale zase než kvůli zlobivýmu Kjetu vrakovat krabici, tak tohle je cesta.
https://turbobricks.com/showthread.php?t=288874
Nefunkční K-jet? Řešení je přechod na LH 2.4
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12081
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1 Nefunkční K-jet? Řešení je přechod na LH 2.4
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#2 Nefunkční K-jet? Řešení je přechod na LH 2.4
Co je zlobivého na K-Jetu?Urvanej píše:Hledal jsem něco uplně jinýho a narazil na tohle. Neni to nic uplně jednoduchýho, ale zase než kvůli zlobivýmu Kjetu vrakovat krabici, tak tohle je cesta.
https://turbobricks.com/showthread.php?t=288874
Pokud někdo není schopen sprovoznit primitivní K-Jet , silně pochybuji o tom,že bude schopen předělat na LH. Nicméně než předělávat na LH tak už bych šel do Ecumaster.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12081
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3 Nefunkční K-jet? Řešení je přechod na LH 2.4
Problém K-jetu je v tom, že ač je, jak řikáš, primitivní, tak skutečně dobře nastavit ho neumí mnoho lidí a druhak vstřiky po letech koupání v octovce to už mají také mnohokrát za sebou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#4 Nefunkční K-jet? Řešení je přechod na LH 2.4
Vstřiky není problém koupit nové.Urvanej píše:Problém K-jetu je v tom, že ač je, jak řikáš, primitivní, tak skutečně dobře nastavit ho neumí mnoho lidí a druhak vstřiky po letech koupání v octovce to už mají také mnohokrát za sebou.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 1517 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Honza
-
- 47 Odpovědi
- 1626 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Zajsoft
-
- 8 Odpovědi
- 486 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Michl
-
- 4 Odpovědi
- 317 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od volvoperformance
-
- 15 Odpovědi
- 1142 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jergus.balaz