Právě je 22 led 2018 03:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 21 pro 2017 13:37 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13074
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Hledal jsem něco uplně jinýho a narazil na tohle. Neni to nic uplně jednoduchýho, ale zase než kvůli zlobivýmu Kjetu vrakovat krabici, tak tohle je cesta.
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=288874

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 pro 2017 15:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2004
Příspěvky: 14070
Bydliště: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
Vůz: Volvo
Urvanej píše:
Hledal jsem něco uplně jinýho a narazil na tohle. Neni to nic uplně jednoduchýho, ale zase než kvůli zlobivýmu Kjetu vrakovat krabici, tak tohle je cesta.
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=288874

Co je zlobivého na K-Jetu?
Pokud někdo není schopen sprovoznit primitivní K-Jet , silně pochybuji o tom,že bude schopen předělat na LH. Nicméně než předělávat na LH tak už bych šel do Ecumaster.

_________________
Různá Volva modelových řad 2xx,7xx,9xx,S80,V70,XC90 v různých stádiích úprav a různých barvách.Od bílé,přes modrou až k černé.Výkony většinou upravené.Všechny tyto vozy servisuji v malém servisu Švedsketanky.cz v Lichnově u Frenštátu pod Radhoštěm.Telefon pro dotazy k mým vozům je 775148152


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 pro 2017 20:06 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13074
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Problém K-jetu je v tom, že ač je, jak řikáš, primitivní, tak skutečně dobře nastavit ho neumí mnoho lidí a druhak vstřiky po letech koupání v octovce to už mají také mnohokrát za sebou.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 pro 2017 21:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2004
Příspěvky: 14070
Bydliště: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
Vůz: Volvo
Urvanej píše:
Problém K-jetu je v tom, že ač je, jak řikáš, primitivní, tak skutečně dobře nastavit ho neumí mnoho lidí a druhak vstřiky po letech koupání v octovce to už mají také mnohokrát za sebou.

Vstřiky není problém koupit nové.

_________________
Různá Volva modelových řad 2xx,7xx,9xx,S80,V70,XC90 v různých stádiích úprav a různých barvách.Od bílé,přes modrou až k černé.Výkony většinou upravené.Všechny tyto vozy servisuji v malém servisu Švedsketanky.cz v Lichnově u Frenštátu pod Radhoštěm.Telefon pro dotazy k mým vozům je 775148152


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR
JRFilters


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.074s | 19 Queries | GZIP : Off ]