Nefunkční K-jet? Řešení je přechod na LH 2.4

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1 Nefunkční K-jet? Řešení je přechod na LH 2.4

Příspěvek od Urvanej »

Hledal jsem něco uplně jinýho a narazil na tohle. Neni to nic uplně jednoduchýho, ale zase než kvůli zlobivýmu Kjetu vrakovat krabici, tak tohle je cesta.
https://turbobricks.com/showthread.php?t=288874
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

GDPR_user

#2 Nefunkční K-jet? Řešení je přechod na LH 2.4

Příspěvek od GDPR_user »

Urvanej píše:Hledal jsem něco uplně jinýho a narazil na tohle. Neni to nic uplně jednoduchýho, ale zase než kvůli zlobivýmu Kjetu vrakovat krabici, tak tohle je cesta.
https://turbobricks.com/showthread.php?t=288874
Co je zlobivého na K-Jetu?
Pokud někdo není schopen sprovoznit primitivní K-Jet , silně pochybuji o tom,že bude schopen předělat na LH. Nicméně než předělávat na LH tak už bych šel do Ecumaster.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3 Nefunkční K-jet? Řešení je přechod na LH 2.4

Příspěvek od Urvanej »

Problém K-jetu je v tom, že ač je, jak řikáš, primitivní, tak skutečně dobře nastavit ho neumí mnoho lidí a druhak vstřiky po letech koupání v octovce to už mají také mnohokrát za sebou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

GDPR_user

#4 Nefunkční K-jet? Řešení je přechod na LH 2.4

Příspěvek od GDPR_user »

Urvanej píše:Problém K-jetu je v tom, že ač je, jak řikáš, primitivní, tak skutečně dobře nastavit ho neumí mnoho lidí a druhak vstřiky po letech koupání v octovce to už mají také mnohokrát za sebou.
Vstřiky není problém koupit nové.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“