Rád bych vyřešil problém s neměřícím ukazatelem stavu paliva na B200FT, r.v. 1995 - zřejmě vadný plovák v nádrži, protože ručička budíku po zapnutí zapalování vyjede vždy na MAX..
Máte někdo zkušenost - je řešením opravná sada ze Scandixu, nebo je lepší sehnat jinou funkční pumpu?
940 II B200FT palivové čerpadlo
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 67
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: V 940, B200FT 1995
#1 940 II B200FT palivové čerpadlo
_________________
Bylo: , V 245, B 21A1983; V850, B5204T, 1994
Je : V 940, B200FT, 1995; V 940, B230FK, 1996; V 940, B200FT, 1995; V 850, B5234T, 1995
Bylo: , V 245, B 21A1983; V850, B5204T, 1994
Je : V 940, B200FT, 1995; V 940, B230FK, 1996; V 940, B200FT, 1995; V 850, B5234T, 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#2 940 II B200FT palivové čerpadlo
Nemohl se ti zaseknout plovák v horní poloze? Zkus to demontovat a prohlídnout, případně proměřit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#3 940 II B200FT palivové čerpadlo
Zajímala by mě, ta opravní sada. Nějaký odkaz.LBJohnson píše:Rád bych vyřešil problém s neměřícím ukazatelem stavu paliva na B200FT, r.v. 1995 - zřejmě vadný plovák v nádrži, protože ručička budíku po zapnutí zapalování vyjede vždy na MAX..
Máte někdo zkušenost - je řešením opravná sada ze Scandixu, nebo je lepší sehnat jinou funkční pumpu?
1. zasekl se plovák v horní poloze (proč)
2. Nebo jezdec plováku je na TSG na horní hranici a plovák včetně plovákový páky (drát) už je na dně nádrže ( je to chatrně přichycené)
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 67
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: V 940, B200FT 1995
#4 940 II B200FT palivové čerpadlo
Opravná sada je ve staženém katalogu PDF od p.Kučery, má číslo 1010999 (list 391).
Novinka je, že po vyndání pumpy a následné montáži zpět ukazatel palivoměru ožil, při plné nádrži ukazoval všechno možné a pak se pomalu ustálil opět na MAX. Což teď odpovídá. Tak uvidím, co to bude (nebo nebude) dělat dál.
Novinka je, že po vyndání pumpy a následné montáži zpět ukazatel palivoměru ožil, při plné nádrži ukazoval všechno možné a pak se pomalu ustálil opět na MAX. Což teď odpovídá. Tak uvidím, co to bude (nebo nebude) dělat dál.
_________________
Bylo: , V 245, B 21A1983; V850, B5204T, 1994
Je : V 940, B200FT, 1995; V 940, B230FK, 1996; V 940, B200FT, 1995; V 850, B5234T, 1995
Bylo: , V 245, B 21A1983; V850, B5204T, 1994
Je : V 940, B200FT, 1995; V 940, B230FK, 1996; V 940, B200FT, 1995; V 850, B5234T, 1995
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 613 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dali
-
- 4 Odpovědi
- 653 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 7 Odpovědi
- 701 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kavoso
-
- 20 Odpovědi
- 441 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sovetskyj.cz
-
- 4 Odpovědi
- 279 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od fedo01