Lambda sonda?
- Autor
- Zpráva
#26 Lambda sonda?
Diky. Když to jelo na LPG, tak jsem takové cukání nepozoroval. Ale zatím žádná závada nenaskočila.. Podle mě to musí souviset s palivem-benzínem, když na LPG to nedělalo.
Jinak co se týká seřízení plynu, tak to půjde stejně seřídit jen v rámci možností. Na hadici je jen manuální škrťák přívodu plynu. Takže s tím zázraky udělat asi nepůjdou. Právě se divím, že tam namontovali v roce 2008 tento podtlakový systém, když auto má elektronické vicebodove vstřikování...
Jinak co se týká seřízení plynu, tak to půjde stejně seřídit jen v rámci možností. Na hadici je jen manuální škrťák přívodu plynu. Takže s tím zázraky udělat asi nepůjdou. Právě se divím, že tam namontovali v roce 2008 tento podtlakový systém, když auto má elektronické vicebodove vstřikování...
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#27 Lambda sonda?
To je jednoduchý - cena. Podtlak stál zhruba polovinu ceny sekvence.e.w.i.n.g.1 píše:Právě se divím, že tam namontovali v roce 2008 tento podtlakový systém, když auto má elektronické vicebodove vstřikování...
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#28 Lambda sonda?
Taky mě to napadlo. Ale takový rozdíl jsem nečekal.. Řekl jsem si pár tisíc ušetřit asi někdo chtěl.. Asi to bylo ale víc.. Když se dívám, kolik stojí v Polsku třeba celý ten Magic 2, tak mě to nenapadlo, že by zas tolik ušetřili.. Ale tehdy to sekvenční vstřikování bylo asi o dost dražší..raolsa píše:To je jednoduchý - cena. Podtlak stál zhruba polovinu ceny sekvence.e.w.i.n.g.1 píše:Právě se divím, že tam namontovali v roce 2008 tento podtlakový systém, když auto má elektronické vicebodove vstřikování...
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#29 Lambda sonda?
Hele já měl sice sekvenční, ale natažený v 6mm trubičce a naohejbaný jak kráva takže to tu kapalinu prostě neprotlačilo a při zátěži to vypínalo. Vedlo to až k vypárání plynu z auta.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#30 Lambda sonda?
To se mi stane někdy u S90, když dám třeba kick down, tak si všimnu, že si to přepne na benzín při velké zátěži, ale pak se to zase přepne zpátky na plyn...
Tam mám tartarini sekvenční už 11 let.
Tam mám tartarini sekvenční už 11 let.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 15
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Víchová nad Jizerou
- Vůz: Volvo 960 II 2.5i 95,Volvo 244 B19ET 82
#31 Lambda sonda?
Ahoj všem,za mně problém vyřešen díky Raolsovi!.Nejsím jsem uštřil spoustu,času peněz za benzín popř.
i sondu.Problém byl čistě prozaický-jen zasranej kontakt a to doslova .Takže ještě jednou díky Radku.Volvisti sobě .
i sondu.Problém byl čistě prozaický-jen zasranej kontakt a to doslova .Takže ještě jednou díky Radku.Volvisti sobě .
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#32 Lambda sonda?
Není zač, jenom doufám, že problém byl opravdu v tom konektoru. Bohužel je část co vede do svazku polámaná, takže jestli to bude zlobit dál tak se bude muset sehnat konektor nový.
Pro ostatní dodám, že auto má blikačku.
Ještě to hlásí chybu 151 na ABS - levý přední senzor, odchází spíše senzory, nebo může být problém třeba v jednotce? Senzor stojí 4800,- Kč. Konektor od senzoru jsem zkontroloval, tam je to OK, senzor jsem ale neproměřoval (nevím jak), chyba smazat nejde.
Pro ostatní dodám, že auto má blikačku.
Ještě to hlásí chybu 151 na ABS - levý přední senzor, odchází spíše senzory, nebo může být problém třeba v jednotce? Senzor stojí 4800,- Kč. Konektor od senzoru jsem zkontroloval, tam je to OK, senzor jsem ale neproměřoval (nevím jak), chyba smazat nejde.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#33 Lambda sonda?
Ten senzor je stejnej od první 740 po V70 tušim, takže jetej by neměl bejt problém sehnat, ale to bude vědět Ondra. Vypárat z krabice skoro nejde, jak je tam zarostlej.
Co se poruchovisti týče, tak sem viděl asi jen dva případy, jeden čidlo rozemletý bordelem co vlítl mezi čidlo a kroužek a druhej kabel uškubnutej. Nicméně u krabic je chyba ABS většinou způsobena korozí kroužku. Tzn. kotouč dolu, očistit a funguje.Ale třeba peter cz čidlo na krabici musel měnit co si matně vzpomínám, o nikom jinym nevim.
Co nevim určitě je, že pokud chybu vymažeš a rozsvítí se zase hnedka pak bez pojezdu, tak je chyba v kabeláži, a pokud až po nějaký době, tak je chyba v čidle nebo snímání.
Co se poruchovisti týče, tak sem viděl asi jen dva případy, jeden čidlo rozemletý bordelem co vlítl mezi čidlo a kroužek a druhej kabel uškubnutej. Nicméně u krabic je chyba ABS většinou způsobena korozí kroužku. Tzn. kotouč dolu, očistit a funguje.Ale třeba peter cz čidlo na krabici musel měnit co si matně vzpomínám, o nikom jinym nevim.
Co nevim určitě je, že pokud chybu vymažeš a rozsvítí se zase hnedka pak bez pojezdu, tak je chyba v kabeláži, a pokud až po nějaký době, tak je chyba v čidle nebo snímání.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#34 Lambda sonda?
Nevím jestli jsem tu chybu mazal dobře, ta blikačka nějak blbne, člověk musí ten kablík držet silou do zdířky a druhou rukou mačkat tlačítko, jinak jsem z toho nic nedostal a stejně se mi dařilo chybu vyblikat spíše náhodou.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#35 Lambda sonda?
Tak to je něco špatně, ten pin v tej zásuvce musí držet. Já mam dycky spíš problém ho vytáhnout, abych neurval drátek.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#36 Lambda sonda?
To jako on držel, ale asi neměl kontakt i když jsem to prostříkal sprejem.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 15
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Víchová nad Jizerou
- Vůz: Volvo 960 II 2.5i 95,Volvo 244 B19ET 82
#37 Lambda sonda?
Můžu se ještě jako laik zeptat na co je ta druhá krabička hned vedle?.Je označená písmenem B,ale nemá ten kolíček (pin) a signalizační diodu.Počet a označení zdířek je stejný..
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#38 Lambda sonda?
To je zásuvka na blikání výbavy (většinou), je tam klima, pytle, tempomat... ani nevim.
Info dobré je zde.
Info dobré je zde.
Volvo started using self-diagnostics on its Bosch LH 2.4 engine management systems in 1988 on 700 series non-turbo cars and in Regina-equipped cars. Earlier Bosch LH 2.2 and Turbo cars until 1990 had very limited self-diagnostic capability using an LED tester. In LH 2.4 cars, If a system fault occurs, then the "check engine" lamp will illuminate, signifying the presence of a fault code. For every model year using LH2.4 up to and including the '95s (except 200 series DLs and GLs), you can flash out fault codes, as well as perform input and output testing, through the OBD-I diagnostic connector unit simply by inserting a little self-contained probe and pressing a button. You do not need a special scan tool to read codes. As electronic systems were added to more Volvo models, more socket options and even more diagnostic connectors were added.
Unfortunately, you cannot use a generic code reader on any of these OBD-I cars: you have to manually extract the codes from the systems as noted below. 1996+ cars have the entirely different OBD-II system which requires a computerized code scanner to read codes through a special data link.
The diagnostic connector units for OBD-I systems are small black rectangular boxes mounted in front of the left-side(driver-side in LHD countries) shock tower. Earlier cars have only one unit ("A"); later cars have two ("A" and "B"). Diagnostic connector "A" contains the test terminal probe (the wire mounted on the side of the box in the picture) used in both A and B along with the test button and the LED readout lamp. In diagnostic connector A, socket 1 is for the electronic transmission (if your 960 or 90-series car has the AW30/40), socket 2 for fuel injection or Motronic, socket 3 for ABS, socket 6 for ignition and socket 7 for the instrument cluster. If the 1992+ car is so equipped with connector B, socket 1 is for the climate control, socket 2 for cruise control, socket 5 for the SRS and socket 6 for the memory seats.
For later 1996+ OBD-II equipped cars, the diagnostic connector was changed to an electronic data link and moved from under the hood to in front of the shifter in the console. As a result, you need a computerized scan tool to do everything from checking for codes to resetting the maintenance light. Maintenance light resetting, by the way, was returned to a push-button method in the very late '90s.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 15
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Víchová nad Jizerou
- Vůz: Volvo 960 II 2.5i 95,Volvo 244 B19ET 82
#39 Lambda sonda?
Děkuju za info a odkaz.
#40 Lambda sonda?
Byl jsem v pátek u plynare, který mi seřídil LPG v autě. Říkal, že to bylo moc bohaté. Od té doby to jede na plyn lépe a chyba nevyskočila do dnešního odpoledne žádná. Až dnes po práci přijdu do auta, nastartuju.. Ještě to jede na benzín a rozsvítila se kontrolka s lambda sondou.. Chyby jsem pak doma vyblikal a objevily se v tomto pořadí :Urvanej píše:Máš to blbě naučený a nastavený plyn.
Vytáhni pojistku č1 na 5 minut, vrať a vyjeď celou nádrž(radši dvě) na benzín. Pak nech plynaře, ať ti podle toho nastaví plyn.
232, 221, 231
Tož co by to mohlo byt teď?
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#41 Lambda sonda?
Do tabulky kódů kterou ti tu Urvanej dal jsi se koukal? Myslím že v souvislosti s provedeným servisním úkonem je to asi jasný, plynař tím kroutil moc...e.w.i.n.g.1 píše:232, 221, 231
Tož co by to mohlo byt teď?
Mimochodem, aut s podtlakovým LPG a LH2.4/3.1 jsem viděl několik a ani jednomu ten plyn dlouhodobě nefungoval úplně bez problémů. Tím jsem došel k názoru, že podtlak je dobrej na LH2.2, na cokoliv chytřejšího už to chce sekvenci která si snímá pulzy z benzínovejch vstřiků.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
#42 Lambda sonda?
Díval jsem se tady: https://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineOBDCodes.html
Plynař říkal, že s tím nejdou udělat zázraky a že ideální by byl sekvenční systém.
Pošteloval to tak, že dotáhl ten škrtící šroub úplně a povolil o dvě otáčky (prý tak je to ve většině případů ideální nastavení a také zkoušel, rychle přidat plyn, jestli to jde hned za plynem a není tam žádná prodleva). Předtím byl prý povolený moc a bylo to prý moc bohaté.
Také otočil šroubem na reduktoru a tím trochu přidal na volnoběhu. Také říkal, že kdybych jel třeba s vozíkem apod., tak si můžu trochu ten škrtící šroub povolit, ať tam je bohatší směs. Je pravda, že dnes ráno jsem na to trochu víc šlapal, jak jsem jel do práce.
Takže možná by to chtělo ten šrou o kousíček povolit.. Aspoň do doby než se rozhodnu pro tu sekvenci. Nabídnul mi, že má doma starší Magic 3 a že by mi ho prodal za 4.500,- + další 4.000,- až 4.500,- by si vzal za montáž.
Ale pořád nevím, jestli je Magic 3 pro toto ideální a jestli by nebylo lepší tam dat Magic 2, který už má třeba Luboš osvědčený v devítce.
Navíc tuto devítku mám jako druhé auto na ježdění a teď musím nasypat do S90-tky, kterou mám ještě v autorizovaném servisu. Měnili tam zadní gufera vaček a také regulátor tlaku paliva. Jenže tím to asi nebylo, jelikož to pořád zlobí po nastartování a dokud to nepřepne na plyn, tak to blbne.. nejde vůbec za plynem atd... Prý se na to více podívají přístí týden. Teď prý nemají čas na to. Doufám, že to stihnou, protože 25.8. jedu do Jugošky a chtěl jsem to mít vyřešené do té doby. Proto jsem už začal řešit i na 940-tce nefunkční klimatizaci a prý byl únik přes jednu hadici ke kompresoru (to zjistili před 3 lety). Objednal jsem proto teď ve Skandixu pro jistotu obě dvě nové a zítra ráno to vezu do servisu, aby to tam namontovali a doplnili klimatizaci. A to jsem dnes na internetu zjistil, že prý jsou firmy, které umí ty hadice klimatizace opravit. Takže ty staré vyhazovat nebudu.
Plynař říkal, že s tím nejdou udělat zázraky a že ideální by byl sekvenční systém.
Pošteloval to tak, že dotáhl ten škrtící šroub úplně a povolil o dvě otáčky (prý tak je to ve většině případů ideální nastavení a také zkoušel, rychle přidat plyn, jestli to jde hned za plynem a není tam žádná prodleva). Předtím byl prý povolený moc a bylo to prý moc bohaté.
Také otočil šroubem na reduktoru a tím trochu přidal na volnoběhu. Také říkal, že kdybych jel třeba s vozíkem apod., tak si můžu trochu ten škrtící šroub povolit, ať tam je bohatší směs. Je pravda, že dnes ráno jsem na to trochu víc šlapal, jak jsem jel do práce.
Takže možná by to chtělo ten šrou o kousíček povolit.. Aspoň do doby než se rozhodnu pro tu sekvenci. Nabídnul mi, že má doma starší Magic 3 a že by mi ho prodal za 4.500,- + další 4.000,- až 4.500,- by si vzal za montáž.
Ale pořád nevím, jestli je Magic 3 pro toto ideální a jestli by nebylo lepší tam dat Magic 2, který už má třeba Luboš osvědčený v devítce.
Navíc tuto devítku mám jako druhé auto na ježdění a teď musím nasypat do S90-tky, kterou mám ještě v autorizovaném servisu. Měnili tam zadní gufera vaček a také regulátor tlaku paliva. Jenže tím to asi nebylo, jelikož to pořád zlobí po nastartování a dokud to nepřepne na plyn, tak to blbne.. nejde vůbec za plynem atd... Prý se na to více podívají přístí týden. Teď prý nemají čas na to. Doufám, že to stihnou, protože 25.8. jedu do Jugošky a chtěl jsem to mít vyřešené do té doby. Proto jsem už začal řešit i na 940-tce nefunkční klimatizaci a prý byl únik přes jednu hadici ke kompresoru (to zjistili před 3 lety). Objednal jsem proto teď ve Skandixu pro jistotu obě dvě nové a zítra ráno to vezu do servisu, aby to tam namontovali a doplnili klimatizaci. A to jsem dnes na internetu zjistil, že prý jsou firmy, které umí ty hadice klimatizace opravit. Takže ty staré vyhazovat nebudu.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek