Právě je 10 pro 2018 22:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Lambda sonda?
PříspěvekNapsal: 28 črc 2017 13:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2016
Příspěvky: 25
Bydliště: Víchová nad Jizerou
Vůz: Volvo 960 II 2.5i 95,Volvo 244 B19ET 82
Ahoj všem,poradil by mi někdo,proč mi svítí kontrolka a co to je za kontrolku?,(jestli je to tedy lambda-na přístrojovce úplně vlevo,zel.trojúhelník v oranžovém poli).Jedu od mechanika,vyměnil mi střední a koncovou
část výfuku,může to nějak souviset?.Kontrolka se rozsvítila během cesty a svítí trvale,motor startuje a běží plynule.
A hlavně můžu s tím někam dojet? nebo se to musí odtáhnout,nerad bych poškodil motor.
Díky všem za radu.
Pavel


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lambda sonda?
PříspěvekNapsal: 28 črc 2017 13:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2014
Příspěvky: 360
Bydliště: Votice
Vůz: 960 II 3.0
Řekl bych, že tam souvislost bude. Nevím, jak je to přesně na 2,5 motoru, ale lambda bývá těsně za katalyzátorem (někdy bývá myslím ještě druhá sonda těsně před katalyzátorem), a je tedy možné, že s ní mechanik manipuloval, když vyměňoval výfuk.

_________________
Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lambda sonda?
PříspěvekNapsal: 29 črc 2017 09:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2016
Příspěvky: 25
Bydliště: Víchová nad Jizerou
Vůz: Volvo 960 II 2.5i 95,Volvo 244 B19ET 82
Díky za info, zkusím si sehnat někoho s diagnostikou a snad budu moudřejší.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lambda sonda?
PříspěvekNapsal: 29 črc 2017 23:32 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14062
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
A našel si někde konektor, do kterýho se ta diag dá píchnout? :-)
Můžeš tam mít jen blikačku a to pak problém zjistíš i na parkovišti.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lambda sonda?
PříspěvekNapsal: 30 črc 2017 00:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 1457
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E
Na dvojkové 960? Obávám se, že tam už nebude a je to škoda.

_________________
244 GLE 1981


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lambda sonda?
PříspěvekNapsal: 30 črc 2017 01:48 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14062
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
No lámalo se to 95, aspoň podle toho co sem našel, takž první dvojkový by taky mohly být blikací, ale nevim, tuto zemi jsem ještě nebádal.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lambda sonda?
PříspěvekNapsal: 30 črc 2017 10:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2016
Příspěvky: 25
Bydliště: Víchová nad Jizerou
Vůz: Volvo 960 II 2.5i 95,Volvo 244 B19ET 82
Myslím,že funguje :) .Před rokem jsem byl v Polarcars a vyblikali mi kód na poškozené ABS.Zjistili,že závada je někde mezi pravým předním kolem a přístrojovkou,ale zjistit konkrétní závadu je prý na dlouho :)..ABS svítí tedy dál,ale asi funguje,co jsem ho poté vyzkoušel na mokré louce :) .Ach jo,někdy mám pocit,že jsem asi prašivej,protože mám devítku :( .Jinak mám US verzi s první registrací v 06/1995.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lambda sonda?
PříspěvekNapsal: 30 črc 2017 14:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2014
Příspěvky: 360
Bydliště: Votice
Vůz: 960 II 3.0
sokatam píše:
Ach jo,někdy mám pocit,že jsem asi prašivej,protože mám devítku :(
Nejsi prašivej, protože máš devítku, ale protože máš 960 II. Taky jsem to párkrát zažil... Jinak když máš auto z první půlky roku 1995, přesněji ten zlom nastal někdy v půlce září, tak bys měl mít lambdu jen jednu. Já už mám auto z konce září, tudíž MY 96, 2 lambdy a nic si nevyblikám...

_________________
Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lambda sonda?
PříspěvekNapsal: 31 črc 2017 07:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3612
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
StepanB píše:
sokatam píše:
Ach jo,někdy mám pocit,že jsem asi prašivej,protože mám devítku :(
Nejsi prašivej, protože máš devítku, ale protože máš 960 II. Taky jsem to párkrát zažil... Jinak když máš auto z první půlky roku 1995, přesněji ten zlom nastal někdy v půlce září, tak bys měl mít lambdu jen jednu. Já už mám auto z konce září, tudíž MY 96, 2 lambdy a nic si nevyblikám...

Vyblikas, da sa najst schema adapteru z OBDII na led a tlacitko.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lambda sonda?
PříspěvekNapsal: 31 črc 2017 08:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 3339
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
StepanB píše:
Já už mám auto z konce září, tudíž MY 96, 2 lambdy a nic si nevyblikám...
Ale vyblikas :) viewtopic.php?f=38&t=42574
Jinak dvojkova 9 z 95 muze bejt jak motronic 1.8 tak motronic 4.4. Takze bud jedna lambda a blikaci diag, nebo dve lambdy a diag. konektor. Staci mrknout do loketky.

_________________
Je: služebák V40 D2 6q 88kW MY2017
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lambda sonda?
PříspěvekNapsal: 31 črc 2017 08:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 1457
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E
Urvanej píše:
No lámalo se to 95, aspoň podle toho co sem našel, takž první dvojkový by taky mohly být blikací, ale nevim, tuto zemi jsem ještě nebádal.

Děkuji za informaci, nenapadlo mě to.

_________________
244 GLE 1981


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lambda sonda?
PříspěvekNapsal: 31 črc 2017 10:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 938
Bydliště: Bělov
Taky mám problémy s kontrolkou Lambda sondy na 940 B200F. Auto jezdí na LPG, ale na benzín to nechce jet.
Dokonce mi někdy přijde, že to trochu střílí při přidání plynu. Nejde to vůbec do otáček, je to jak přidušené...

Když přepnu na LPG, tak v pohodě. Diagnostika ukazuje chybu 1-1-3. Jak zjistím, jestli je problém v Lambda sondě?

Kdyby byla špatná lambda sonda, tak by to mělo vliv na jízdu na LPG?
Je tam systém - podtlak, takže to není sekvenční vstřikování, ale centrální směšovač.

Auto je rok výroby 1994.


Přílohy:
1-1-3.jpg
1-1-3.jpg [ 40.13 KiB | Zobrazeno 1415 krát ]

_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA)

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8


Naposledy upravil e.w.i.n.g.1 dne 31 črc 2017 10:23, celkově upraveno 2
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lambda sonda?
PříspěvekNapsal: 31 črc 2017 10:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14062
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Máš to blbě naučený a nastavený plyn.
Vytáhni pojistku č1 na 5 minut, vrať a vyjeď celou nádrž(radši dvě) na benzín. Pak nech plynaře, ať ti podle toho nastaví plyn.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lambda sonda?
PříspěvekNapsal: 31 črc 2017 10:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 938
Bydliště: Bělov
Zkoušel jsem samozřejmě i odpojit na 10 minut baterku a jet do práce na benzín a zpátky taky, ale i tak to zlobilo.

Teď jde o to, abych na to našel dobrého plynaře. Jestli to vůbec dnes ještě někdo umí, když všichni už roky
montují jen sekvenční vstřikování.. Možná bych mohl zkusit vyměnit vstřikovače a zjistit, jestli tam je rozdíl... mám ještě z motoru z dvojky ty samé...

Ještě se chci zeptat, když bych teda jezdil na benzín delší dobu, tak zda u toho podtlakového systému není přiškrcený přívod vzduchu v sání? A auto
pak pravděpodobně pojede jinak (při srovnání s vozem, kde by LPG vůbec nebylo namontováno) i na benzín, nebo se pletu?

Je pravda, že auto je opravdu hodně líné, ale říkal jsem si, že to je asi tím podtlakovým systémem LPG a že tam je asi rozdíl ve výkonu o dost znatelnější
než u sekvenčního systému. Tam jsem u S90 nepozoroval skoro žádný rozdíl ve výkonu při jízdě na plyn.

_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA)

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lambda sonda?
PříspěvekNapsal: 31 črc 2017 13:54 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14062
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Do práce a zpět je málo, žalostně málo. Kluci co se v tom hrabou tvrdí, že dvě nádrže, nebo 200km závodnim stylem. Jinak se to prostě ten LH 2.4 nenaučí.
Co se podtlaku vs. vstřikování týče, tak záleží na konkrétním typu. I podtlaky jsou různý, mam tu jeden, kterej jede jen podle podtlaku za klapkou a škrcenej neni.
Nejlepčí je asi vstřikování kapalnýho LPG, ale to je taky nejdražší.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lambda sonda?
PříspěvekNapsal: 31 črc 2017 14:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 938
Bydliště: Bělov
Díky za rady. Já jsem myslel, že když se odpojí baterka, tak ta řídící jednotka se nastaví do továrního nastavení.
Ale asi to tak není. Takže, když budu jezdit jen na benzín, tak autobaterii neodpojovat nebo když ji odpojím, tak to nevadí?

Dnes jsem tedy odpojil v práci baterku na 5 minut a než jsem odjel, tak jsem to zapnul jen na benzín.
Jelo to líp jak minule, ale když přidávám plyn, tak to sem tam zaškube. Ale už se dalo jet normálně. Když to jezdí několik dnů na plyn, tak
to je pak hrůza po přepnutí na benzín... Bohužel mi neukazuje palivoměr, tak nevím, kolik je tam benzínu. Asi to chce doplnit do plné a po třeba 400 km dotankovat... Chtělo by to znát tady na Zlínsku nějakého šikovného plynaře, který rozumí těm podtlakům. Bojím se to zavést k někomu, aby to jenom nerozdrbal...

_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA)

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lambda sonda?
PříspěvekNapsal: 31 črc 2017 14:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 938
Bydliště: Bělov
Zkusím to moje LPG zařízení nafotit, jak bude čas a dám sem fotky..


Přílohy:
DSC_2597.JPG
DSC_2597.JPG [ 172.62 KiB | Zobrazeno 1382 krát ]
DSC_2606.JPG
DSC_2606.JPG [ 147.45 KiB | Zobrazeno 1382 krát ]
DSC_2605.JPG
DSC_2605.JPG [ 170.6 KiB | Zobrazeno 1382 krát ]
DSC_2607.JPG
DSC_2607.JPG [ 213.53 KiB | Zobrazeno 1382 krát ]
DSC_2612.JPG
DSC_2612.JPG [ 248.15 KiB | Zobrazeno 1382 krát ]
DSC_2595.JPG
DSC_2595.JPG [ 233.17 KiB | Zobrazeno 1382 krát ]
DSC_2604.JPG
DSC_2604.JPG [ 238.24 KiB | Zobrazeno 1382 krát ]
DSC_2598.JPG
DSC_2598.JPG [ 220.41 KiB | Zobrazeno 1382 krát ]
4O3636.jpg
4O3636.jpg [ 48.11 KiB | Zobrazeno 1382 krát ]
DSC_2602.JPG
DSC_2602.JPG [ 310.05 KiB | Zobrazeno 1382 krát ]

_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA)

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lambda sonda?
PříspěvekNapsal: 31 črc 2017 15:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 938
Bydliště: Bělov
Jen pro zajímavost: umí to nastartovat i na LPG, když se podrží ten cuplík uprostřed. Na S90-tce, kde mám sekvenční vstřikování plynu, to není...


Přílohy:
DSC_2610.JPG
DSC_2610.JPG [ 266.1 KiB | Zobrazeno 1379 krát ]
DSC_2603.JPG
DSC_2603.JPG [ 205.71 KiB | Zobrazeno 1379 krát ]
5O3636.jpg
5O3636.jpg [ 50.63 KiB | Zobrazeno 1379 krát ]
DSC_2609.JPG
DSC_2609.JPG [ 152.43 KiB | Zobrazeno 1381 krát ]
DSC_2608.JPG
DSC_2608.JPG [ 151.46 KiB | Zobrazeno 1381 krát ]
DSC_2599.JPG
DSC_2599.JPG [ 218.44 KiB | Zobrazeno 1382 krát ]
DSC_2611.JPG
DSC_2611.JPG [ 218.95 KiB | Zobrazeno 1382 krát ]

_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA)

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lambda sonda?
PříspěvekNapsal: 31 črc 2017 15:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 8433
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
zajed jeanovi do kobylnice

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lambda sonda?
PříspěvekNapsal: 31 črc 2017 23:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 938
Bydliště: Bělov
Chci se zeptat, jak to tedy je s tou řídící jednotkou LH-Jetronic 2,4?
Ona se opravdu nenastaví do továrního nastavení po odpojení akumulátoru?
Takže je potřeba ji naučit jízdě na benzín, aby auto začalo jet správně na benzín?
Přemýšlím totiž o předělání auta na sekvenční vstřikování LPG, abych to již nemusel řešit..
A proto bych potřeboval vědět, jestli mám teď jezdit s autem aspoň ty dvě nádrže na benzín než
to nechám předělat na tu sekvenci. Jde o to, aby se i to sekvenční vstřikování nastavilo v době, kdy auto
bude jezdit tak, jak má na benzín. Do dnes jsem si totiž myslel, že stačí odpojit akumulátor aspoň na 5 nebo 10 minut
a v řídící jednotce se vymažou všechny chyby a nastaví se do továrního nastavení...

Teď mě napadla ještě jedna věc. Jestli by nebylo rozumné z auta demontovat tu hadici sání se směšovačem a namontovat
tam třeba z jiné devítky hadici bez toho mixéru a jezdit pak určitou dobu na benzín před tím předěláním na sekvenční vstřikvání...

Nejsem na to odborník, tak sem jen píšu své úvahy...

Každopádně předem děkuji za každou radu.

_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA)

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lambda sonda?
PříspěvekNapsal: 31 črc 2017 23:53 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14062
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Nastaví se do "továrního" nastavení po odpojení baterky. Což je ale špatně. To tovární nastavení je bohatý, malej předstih a nevim co ještě. Časem se naučí na přesně ty komponenty, který jsou v autě a na palivo, na který jezdíš, zda je to E5, E10 nebo N100...
Plynař musí vědět, do čeho jde. Takže když auto naučíš na benzín, tak pak nesmí odpojit baterku, aby to pořádně naladil.
Nicméně, auto na tovární nastavení musí jet rozumně, bez cukání, škubání a jinejch prasáren, prostě hezky do kulata. Pokud tomu tak něni, tak je něco špatně.
Rozsvítí se ti chyba 113 i když po odpojení baterky jezdíš jen na benzín?

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lambda sonda?
PříspěvekNapsal: 01 srp 2017 07:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 938
Bydliště: Bělov
Zatím se nerozsvítila a to jsem ujel cca 30 km. Ale sem tam to škubne při přidávání plynu a místy jakoby se to dusilo, když více přidám.. Tak mám podezření na vstřikovače. Přemýšlím, že bych tam na zkoušku dal druhé. Z regulátoru tlaku paliva po odpojení hadičky benzín neteče, takže ten bude asi v pořádku. Jinak svíčky jsem teď taky vyměnil a dal jsem tam originál VOLVO (akorát se mi při tom urvaly dva kabely, tak jsem musel použít z druhé devítky a už mám objednané nové). Ten vnitřek, co se nasazuje na svíčku, tak se při vytahování vyrval. To se mi nikdy u žádného auta nestalo.

_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA)

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lambda sonda?
PříspěvekNapsal: 01 srp 2017 19:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2211
Bydliště: Brno
Jedinou věc, kterou může jednotka na vstřikovačích kontrolovat, je impedance vinutí (a velmi nepravděpodobně taky odezvu na pohyb jádra). Navíc jsou vstřikovače spojený a ovládaný současně...
Pokud tedy jednotka vyhlásí závadu vstřiků, tak bych šel po káblech a zejména po odpojovacím relátku benzinových vstřiků v plynové jednotce.

_________________
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lambda sonda?
PříspěvekNapsal: 01 srp 2017 23:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 938
Bydliště: Bělov
standa píše:
Jedinou věc, kterou může jednotka na vstřikovačích kontrolovat, je impedance vinutí (a velmi nepravděpodobně taky odezvu na pohyb jádra). Navíc jsou vstřikovače spojený a ovládaný současně...
Pokud tedy jednotka vyhlásí závadu vstřiků, tak bych šel po káblech a zejména po odpojovacím relátku benzinových vstřiků v plynové jednotce.


Ahoj Stando, díky za radu. Už druhý den jezdím na benzín a zatím se kontrolka lambdy nerozsvítila, takže zatím se nehlásí žádná závada.
Jen to někdy trošku pocukává při přidání plynu. Prostě není to ono. Může na to mít vliv třeba to, že by tam byl díky tomu mixeru trochu přiškrcený přístup vzduchu do sání?

_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA)

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lambda sonda?
PříspěvekNapsal: 02 srp 2017 00:44 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 14062
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Ne, co váha zváží, to tam nastříká. Restrikce vadí jen na max výkonu, jinak by to mělo jet normálně, protože klapka má jen spínání volnoběhu, jinak LH info o poloze klapky nemá.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.103s | 22 Queries | GZIP : Off ]