Právě je 24 dub 2018 23:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 23 čer 2017 12:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 865
Bydliště: Bělov
Zdravím pánové,

poslední dobou mám problémy se startováním Volva S90. Mám ho sice předělané na LPG, ale to by snad nemělo mít vliv.
Někdy musím dlouho točit než auto nastartuje. Většinou až na druhý pokus, někdy až na třetí.. A to dokonce i když je to zahřáté.
Nevíte, na co se zaměřit? Setkal se s tím už někdo?

Svíčky jsem tam nedávno dával nové. Že by tam šlo málo paliva při tom startování? Mám možnost na problém přijít sám jako amatér doma
když nemám žádnou diagnostiku?

A to mám kvalitní benzín VERVA 100 oktanů natankovaný na Benzině. Dal jsem ho tam, protože to je 100% benzín bez těch
Babišových sraček, takže by neměl nějak degradovat v nádrži, i když je tam déle.. Právě proto, že jezdím na LPG, tak
tam už určitou dobu tankuju buď 98 nebo poslední dobou ten 100 oktanový benzín.
A auto startuje vždy na benzín, takže s LPG by to nemělo mít souvislost..

_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA)

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 čer 2017 13:08 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 8111
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
Osobne to tipuju na oblbnutou rj motoru plynem

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 B5244S AT výbava- glitterball!
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 čer 2017 13:29 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 3780
Bydliště: Kralupy n.V.
Vůz: V70 B5244T5 05'
Ondra. píše:
Osobne to tipuju na oblbnutou rj motoru plynem

Takze reseni odpojit baterku a zkusit nastartovat na benzin?

_________________
Je :V70 B5244T5 ,M66, 05', 945 B230FK,M90, 98`Bylo :945 B200FT ,M90, 97',V70 D5244T2 ,M55,04'


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 čer 2017 14:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 865
Bydliště: Bělov
OK, vyzkouším a dám vědět.

_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA)

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 čer 2017 14:58 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 8111
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
To nezkousej to u S90 takhle nejde

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 B5244S AT výbava- glitterball!
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 čer 2017 10:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 865
Bydliště: Bělov
Za zkoušku nic nedám. Odpojil jsem baterku na 20 minut a startování se opravdu zlepšilo. Jel jsem s tím jen kousek na plyn a pak jsem to zkusil znovu nastartovat a nastartoval jsem taky v pohodě. Tak nevím.. Myslíte, že by mohl mít na to startování vliv ten 100 oktanový benzín? Zkusím příště natankovat obyčejnou 95-tku a budu to sledovat. To oblbnuti řídící jednotky znám u 940tky, kde je klasický podtlakový systém LPG. Ale u S90-tky mám sekvenční vstřikování plynu. Nikdy s tím nebyly podobné problémy..

_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA)

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 čer 2017 18:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2014
Příspěvky: 329
Bydliště: Votice
Vůz: 960 II 3.0
Mně podobný problém způsoboval regulátor tlaku paliva. Na benzín auto dlouho startovalo a vždycky jako by už už chtělo chytnout, ale nakonec nenaskočilo.

_________________
Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 čer 2017 20:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 1347
Bydliště: Brno
Vůz: BMW e38
Je to střelba naslepo, ale vadný regulátor tlaku paliva se takto skutečně rád projevuje.

Když z něj za chodu motoru odpojíš tu tenkou hadičku, která vede do sání, nemělo by z něj prosakovat palivo. Pokud viditelně prosakuje, nebo je z odpojené hadičky cítit benzín, je vadný.

_________________
244 GLE 1981 | 945 Superpolar 1997 | V90 Limited Edition 1998


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 čer 2017 14:03 
Online
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13439
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Obávám se, že u neúspěšných startů bude cítit benzínem i kdyby byl plně funkční.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 čer 2017 17:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 865
Bydliště: Bělov
Tož jak to nejlépe zjistit v domácích podmínkách?

_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA)

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.090s | 19 Queries | GZIP : Off ]