Právě je 24 dub 2018 23:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 21 čer 2017 20:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 520
Bydliště: Turnov
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E
Jelikoz mi odeslo na TICu tesneni pod hlavou, zacinam resit, jestli by se uz nevyplatila kompletni generalka (spotreba oleje cca 1litr/1000km, prusaky kam se clovek podiva....) Funkcni motory uz bohuzel dosly, zustaly mi uz jenom same mrtvoly :-(

Resil tu uz nekdy nekdo kompletni GO? Pokud ano, jaky byl rozpocet?

Diky za postrehy.

_________________
944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik" - Ex Solniak
245 GL 1980 B21E M46
740 1990 D24TIC M46
740 1989 B234F M46 M90
Tatra 603 model 1967
Velorex 16/350 1971


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 čer 2017 20:19 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1802
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
viewtopic.php?p=552189#p552189

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 čer 2017 20:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 520
Bydliště: Turnov
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E
peter cz píše:
http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=552189#p552189

Ahoj,
diky moc, stravil jsem skoro dve hodiny hledanim, jestli tu podobne tema neni a neuspel jsem. Klicove slovo "D24" mi Tvuj topic nevyhodilo.... :-(

_________________
944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik" - Ex Solniak
245 GL 1980 B21E M46
740 1990 D24TIC M46
740 1989 B234F M46 M90
Tatra 603 model 1967
Velorex 16/350 1971


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 čer 2017 21:06 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 8111
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
poptal bych se sarkasmica

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 B5244S AT výbava- glitterball!
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 čer 2017 16:15 
Offline

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 154
Bydliště: Praha
Vůz: Ingot we trust
a neslo by to tudy?
https://www.rajveteranu.cz/17353-volvo- ... 1473-praha
pan pise 60tkm po generalce + nadavkem hromada dilu k tomu?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 čer 2017 18:26 
Online
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13438
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Etalon, kterej sis nedával dohromady ty sám, je vždy před generálkou :-D

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 čer 2017 20:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 520
Bydliště: Turnov
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E
Urvanej píše:
Etalon, kterej sis nedával dohromady ty sám, je vždy před generálkou :-D

Dovoluji si souhlasit. :evil: Par generalkovanych motoru jsem uz v zivote videl a drahna vetsina z nich splnovala spis mezi veteranisty oblibenou definici "napadeno kutilem". Byl mezi nimi i jeden D24TIC, ktery nedlouho po "GO" zemrel na protocenou remenici na klice. Tou samou generalkou prosla mimohodem i prevodovka, ktera bere vic oleje nez motor s pul milionem na hrbu..... :cry:

_________________
944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik" - Ex Solniak
245 GL 1980 B21E M46
740 1990 D24TIC M46
740 1989 B234F M46 M90
Tatra 603 model 1967
Velorex 16/350 1971


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 čer 2017 21:02 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 1447
Bydliště: Olovnice, Sušice
Vůz: 945 D24TIC 94
"Generálka štětkou" je také vyhledávanou metou :D

_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 čer 2017 21:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3495
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
A zacina to celkom nevinne: viewtopic.php?f=52&t=53735

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 čer 2017 21:39 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 8111
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
Pretocena remenice je chyba postupu pri nasazovani rozvodu (pouzije se puvodni unaveny sroub popr. Se nepouzije lepidlo na zavit) to s generalkou jako takovu nema moc spolecneho...

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 B5244S AT výbava- glitterball!
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 čer 2017 21:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 520
Bydliště: Turnov
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E
Ondra. píše:
Pretocena remenice je chyba postupu pri nasazovani rozvodu (pouzije se puvodni unaveny sroub popr. Se nepouzije lepidlo na zavit) to s generalkou jako takovu nema moc spolecneho...

Zapomnel jsem zminit, ze dotceny TIC se krom zmineneho neduhu, na ktery zemrel, jeste cervenal jako ruda zare nad Kladnem a to bohuzel ne studem, nybrz silikonem.
Kdyz uz jsme u toho, tak pokud delam "generalku", pak se alespon podivam, co se ma jak delat (na kolik utahovat a co vymenit). Pokud vyrobce predepsal nejaky postup, pak pro to mel nejspis dobry duvod... To by ale drahna vetsina garazmajstru musela umet cist :cry:

_________________
944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik" - Ex Solniak
245 GL 1980 B21E M46
740 1990 D24TIC M46
740 1989 B234F M46 M90
Tatra 603 model 1967
Velorex 16/350 1971


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.091s | 21 Queries | GZIP : Off ]