Právě je 23 říj 2018 22:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 21 čer 2017 20:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 560
Bydliště: Turnov
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E
Jelikoz mi odeslo na TICu tesneni pod hlavou, zacinam resit, jestli by se uz nevyplatila kompletni generalka (spotreba oleje cca 1litr/1000km, prusaky kam se clovek podiva....) Funkcni motory uz bohuzel dosly, zustaly mi uz jenom same mrtvoly :-(

Resil tu uz nekdy nekdo kompletni GO? Pokud ano, jaky byl rozpocet?

Diky za postrehy.

_________________
944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik" - Ex Solniak
245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek"
744 1984 B230K M47 "Plamenak"
745 1989 B234F M46 M90 "Sysel"
764 1986 B230ET M46 - Ex Karlos
Tatra 603 model 1967
Velorex 16/350 1971


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 čer 2017 20:19 
Online
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1909
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
viewtopic.php?p=552189#p552189

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 čer 2017 20:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 560
Bydliště: Turnov
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E
peter cz píše:
http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=552189#p552189

Ahoj,
diky moc, stravil jsem skoro dve hodiny hledanim, jestli tu podobne tema neni a neuspel jsem. Klicove slovo "D24" mi Tvuj topic nevyhodilo.... :-(

_________________
944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik" - Ex Solniak
245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek"
744 1984 B230K M47 "Plamenak"
745 1989 B234F M46 M90 "Sysel"
764 1986 B230ET M46 - Ex Karlos
Tatra 603 model 1967
Velorex 16/350 1971


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 čer 2017 21:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 8307
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
poptal bych se sarkasmica

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 B5244S AT výbava- glitterball!
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 čer 2017 16:15 
Offline

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 240
Bydliště: Praha
Vůz: Ingot we trust
a neslo by to tudy?
https://www.rajveteranu.cz/17353-volvo- ... 1473-praha
pan pise 60tkm po generalce + nadavkem hromada dilu k tomu?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 čer 2017 18:26 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13898
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Etalon, kterej sis nedával dohromady ty sám, je vždy před generálkou :-D

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 čer 2017 20:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 560
Bydliště: Turnov
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E
Urvanej píše:
Etalon, kterej sis nedával dohromady ty sám, je vždy před generálkou :-D

Dovoluji si souhlasit. :evil: Par generalkovanych motoru jsem uz v zivote videl a drahna vetsina z nich splnovala spis mezi veteranisty oblibenou definici "napadeno kutilem". Byl mezi nimi i jeden D24TIC, ktery nedlouho po "GO" zemrel na protocenou remenici na klice. Tou samou generalkou prosla mimohodem i prevodovka, ktera bere vic oleje nez motor s pul milionem na hrbu..... :cry:

_________________
944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik" - Ex Solniak
245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek"
744 1984 B230K M47 "Plamenak"
745 1989 B234F M46 M90 "Sysel"
764 1986 B230ET M46 - Ex Karlos
Tatra 603 model 1967
Velorex 16/350 1971


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 čer 2017 21:02 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 1479
Bydliště: Olovnice, Sušice
Vůz: 945 D24TIC 94
"Generálka štětkou" je také vyhledávanou metou :D

_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 čer 2017 21:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3580
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
A zacina to celkom nevinne: viewtopic.php?f=52&t=53735

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 čer 2017 21:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 8307
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
Pretocena remenice je chyba postupu pri nasazovani rozvodu (pouzije se puvodni unaveny sroub popr. Se nepouzije lepidlo na zavit) to s generalkou jako takovu nema moc spolecneho...

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 B5244S AT výbava- glitterball!
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 čer 2017 21:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2014
Příspěvky: 560
Bydliště: Turnov
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E
Ondra. píše:
Pretocena remenice je chyba postupu pri nasazovani rozvodu (pouzije se puvodni unaveny sroub popr. Se nepouzije lepidlo na zavit) to s generalkou jako takovu nema moc spolecneho...

Zapomnel jsem zminit, ze dotceny TIC se krom zmineneho neduhu, na ktery zemrel, jeste cervenal jako ruda zare nad Kladnem a to bohuzel ne studem, nybrz silikonem.
Kdyz uz jsme u toho, tak pokud delam "generalku", pak se alespon podivam, co se ma jak delat (na kolik utahovat a co vymenit). Pokud vyrobce predepsal nejaky postup, pak pro to mel nejspis dobry duvod... To by ale drahna vetsina garazmajstru musela umet cist :cry:

_________________
944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik" - Ex Solniak
245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek"
744 1984 B230K M47 "Plamenak"
745 1989 B234F M46 M90 "Sysel"
764 1986 B230ET M46 - Ex Karlos
Tatra 603 model 1967
Velorex 16/350 1971


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 říj 2018 21:27 
Offline

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 240
Bydliště: Praha
Vůz: Ingot we trust
Koupil jsem motor d24 od kohosi pod Brnem.
Prej do posledni chvile bezel.
Pak lezel.
V zahrade, pod stromem.
Jak dlouho nevim, nemam zdani,
stal me ctyrku, placam se dlani,
docela, do cela.
Motor jsem odstrojil,
rozhodil,
rozjebal po dvorku.
Ze jsem si, ja debil,
nekoupil motorku.
V brusirne koukali,
merili, doufali.
Po tydnu volali,
docela zoufali.
Spodek chce honovat,
kruhy a lagry,
vrsek je v p*deli,
bude to drahy.
Blok hodi dvanactku, hlavicka sedmu,
tvarim se statecne, ani nehlesnu.
Pane, ste tam, halo, halo?
Zda se Vam to moc, nebo malo?
Deni mura, nocni mura,
snad to neni habadura,
rikal jsem si, tak dam bura..
.. a vono jo, ale vickrat!
To jsem si ho fakt nemel brat.
A ted co s tim, bratri mili?
Vy byste to vytopili?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 říj 2018 23:12 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13898
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Ještě turbo k tomu patří,
napočítej v klidu do tří,
vyměň motor, vysol prachy,
už neumřeš z toho strachy,
že šestej moc nechladí,
řádný olej doladí.
Teď už navždy metat saze,
s etalonem jde nejsnáze.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.083s | 19 Queries | GZIP : Off ]