Právě je 19 črc 2018 08:42

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Problém s ovládáním spoky
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2017 22:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 999
Bydliště: Nové Zámky
Dneska při sešlápnutí spojkového pedálu vylezl pístek z prac. válečku až po těsnící kroužek, a zasekl se. Po potupné cestě po laně na dílnu jsem pístek vrátil zpět, a po odvzdušnění sytému se závada opakovala. Chybí někde nějaký doraz, resp. co způsobuje přílišné vysouvání pístku?

_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s ovládáním spoky
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2017 23:07 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3536
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
gusto píše:
Dneska při sešlápnutí spojkového pedálu vylezl pístek z prac. válečku až po těsnící kroužek, a zasekl se. Po potupné cestě po laně na dílnu jsem pístek vrátil zpět, a po odvzdušnění sytému se závada opakovala. Chybí někde nějaký doraz, resp. co způsobuje přílišné vysouvání pístku?

Diera v pracovnej pake ? :unknown:
A spravny sofer vie dojst aj bez spojky :-)

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s ovládáním spoky
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2017 23:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 999
Bydliště: Nové Zámky
Spojka zostala vytlačená... Zaseklo sa to vo vytlačenej polohe.

_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s ovládáním spoky
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2017 06:44 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1931
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Asi přesně co píše Sergej stalo se mi to před dvěma měsíci na pracovní dodávce díra v páce tyčka proletěla do prostoru spojky,takže vydolovat převodovku horší ji bylo dát ji zpět není to Volvo :D ,docela jsem se proklínal ,že jsem to někomu nedal.

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s ovládáním spoky
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2017 11:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 999
Bydliště: Nové Zámky
Páka je plne funkčná. Spojka zostala vo vytlačenej polohe, lebo piestik vybehol z valčeka až po tesniaci krúžok.

Odoslané z SM-G930F pomocou Tapatalku

_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s ovládáním spoky
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2017 11:41 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 3141
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Nechci být škodolibý, ale běžně auta mívala na té tyčce závit se štelovací maticí. Jestliže zde to není, tak asi došlo v mechanizmu spojky k takovému opotřebení, které signalizuje, že spojka je na konci života a dělá pá pá.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s ovládáním spoky
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2017 18:11 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1931
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
[quote="gusto" po odvzdušnění sytému se závada opakovala. [/quote]


Pardon nečtu vše a pořádně :D když si povolil šroubek na válečku tak se vrátila ?
Pokud ano uvnitř hadice se mohl odloupnout kousek hadičky a může dělat klapku .Víc ze mně takhle nevypadne.

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s ovládáním spoky
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2017 19:36 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3536
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Petr.Chrpa píše:
Pardon nečtu vše a pořádně :D když si povolil šroubek na válečku tak se vrátila ?
Pokud ano uvnitř hadice se mohl odloupnout kousek hadičky a může dělat klapku .Víc ze mně takhle nevypadne.

To je tiez bezna porucha.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s ovládáním spoky
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2017 20:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 999
Bydliště: Nové Zámky
Takže martinopel trafil klinček po hlavičke. Rozmačkal sa ten plastík na páke, čo sa opiera o guličku vo vnútri príruby prevodovky. Tak málo stačí, aby sa piestik dostal mimo pracovný rozsah, a vyliezol von z valčeka. Bol tak vylezený, že vytiekla kvapalina, a samotný piestik sa vzpriečil, mechanicky sa zasekol. Spojka je ganz neue komplet aj so zotrvákom.
Ďakujem všetkým za rady a nápady.
Už ho len rýchlo zohnať...

Odoslané z SM-G930F pomocou Tapatalku

_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s ovládáním spoky
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2017 20:11 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 3141
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
To si děláš kozy!

Takže normální kurvítko :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s ovládáním spoky
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2017 21:56 
Offline

Registrován: červen 2012
Příspěvky: 294
Vůz: S 80 2,4b 125kw
gusto píše:
Takže martinopel trafil klinček po hlavičke. Rozmačkal sa ten plastík na páke, čo sa opiera o guličku vo vnútri príruby prevodovky. Tak málo stačí, aby sa piestik dostal mimo pracovný rozsah, a vyliezol von z valčeka. Bol tak vylezený, že vytiekla kvapalina, a samotný piestik sa vzpriečil, mechanicky sa zasekol. Spojka je ganz neue komplet aj so zotrvákom.
Ďakujem všetkým za rady a nápady.
Už ho len rýchlo zohnať...

Odoslané z SM-G930F pomocou Tapatalku
Majster je Majster


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.081s | 22 Queries | GZIP : Off ]