Právě je 23 říj 2018 14:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Volvo 940 - pár dotazů
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2017 10:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2003
Příspěvky: 66
Bydliště: Česká Lípa
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: 940 2.3 turbo 1997
Zdravím majitele krabic,
požádal bych o odpověďi/rady. Předem díky.
1, cyklovač - proměnný interval- lze vyměnit relé jako na V70?
2,ostřikovač světel - od čerpadla vede hadička do "filtru" (vypadá to jako filtr na benzín a má dva výstupy) - 1. výstup - pouze hadička cca 30cm volně ložená v prostoru bez napojení 2. výstup rozdvojka - jedna hadice čelní sklo a druhá světla. Jde mi o to, že ostřik světla je až po dlouhé době, tzn. jde to chvilku na sucho. Je tam nějaká zrada?
3,levé zrcátko mi nevyhřívá, lze nějak opravit nebo sehnat jiné? (přívod je v pořádku) případně má někdo funkční a pěkné?
4,dveře řidiče - sháním šedý plast kolem tlačítek včetně záslepky (zátky) a spodní kapsu - pouze pěkné. Mé je prasklé.
5,dveře spolujezdce - šedý plast kolem tlačítek.

Díky Tomáš

_________________
Je 940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volvo 940 - pár dotazů
PříspěvekNapsal: 06 čer 2017 21:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2005
Příspěvky: 582
Bydliště: Radonice
Vůz: 744, 2,3, 90
body 4 a 5 zavolej 776300333
:-)
Doktor

_________________
Doktor
740GLT 16 Valve, 89´, na hlínách


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volvo 940 - pár dotazů
PříspěvekNapsal: 06 čer 2017 23:22 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13897
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
1) lze, jetu topik od travexe jak na to
2) máš nefunkční zpětný ventil, u Kučery za tušim 50Kč
3) lze někdy opravit, nebo dodělat výhřev namotánim drátu. Kolik má být odpor ale už nevim, to si změř na tom druhym. Případně půjde sehnat, ale už to s dílama neni co to bejvalo.
4) a 5) ještě nedavno měli v autorizáku novej a nebyla to tak brutální raketa. Pouze ale černou. Kapsy se občas najdou, ale kdo ještě nezmršil kapsu, neni správnej krabicář. Já mam průměr jednu na 150tkm, si tam skřípnu hnátu a je slovíno :-D

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volvo 940 - pár dotazů
PříspěvekNapsal: 08 čer 2017 11:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2003
Příspěvky: 66
Bydliště: Česká Lípa
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: 940 2.3 turbo 1997
Díky pánové za odpovědi.

Plastíky zavolám. Díky

Co se týká zpětné klapky. Tento díl jsem tam nenašel.
Jediné číslo na něm je 1783 a nápis VOLVO.
Přepojil jsem to napřímo. Z čerpadla na vstup klapky. Koukal jsem, že každý výstup je jinak dlouhý. Je to nějaké rozdělení tlaku pro světla a sklo? Jak má být správně zapojeno? Díky moc.

Co se týká cyklovače, samozřejmě jsem hledal, ale nenašel.

Mějte se

tomas

_________________
Je 940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volvo 940 - pár dotazů
PříspěvekNapsal: 08 čer 2017 11:21 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13897
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
jesi tou klapkou myslíš ten ventil/rozdvojku s origo číslem 1392074, tak to maji u kučery a vypadá to takhle:
Obrázek

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volvo 940 - pár dotazů
PříspěvekNapsal: 08 čer 2017 11:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2003
Příspěvky: 66
Bydliště: Česká Lípa
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: 940 2.3 turbo 1997
Original tam mám toto.
Příloha:
IMG_0646.JPG
IMG_0646.JPG [ 94.23 KiB | Zobrazeno 1748 krát ]

_________________
Je 940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volvo 940 - pár dotazů
PříspěvekNapsal: 08 čer 2017 13:00 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13897
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
normálně je sítko na vstupu v nádržce, takže žádný další neni potřeba...
todle vypadá jak benzínovej filtr na nějakej dvoukarbec

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volvo 940 - pár dotazů
PříspěvekNapsal: 08 čer 2017 14:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2003
Příspěvky: 66
Bydliště: Česká Lípa
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: 940 2.3 turbo 1997
V tom delším výstupu je kulička, která funguje asi jako zpětná klapka. I podle data výroby to asi bude originál.
Směrem k ostřikovači světel je rozbočka (v prostoru tažného oka), kde je malá dírka v černém plastu - uvnitř je pružina co na to tlačí kulatý plastík s dírkou.
Když ostřikuji, tak se tam ztrácí tlak a teče to dolu u tažného oka.
Netušíš jak je to celé správně?

Mám z toho pocit, že výrobce touto soustavou někam směřoval. Podtlakopřetlakové řešení ostřiku :)

pardon za kvalitu foto.


Přílohy:
IMG_0655.JPG
IMG_0655.JPG [ 25.8 KiB | Zobrazeno 1728 krát ]
IMG_0654.JPG
IMG_0654.JPG [ 25.2 KiB | Zobrazeno 1728 krát ]
IMG_0653.JPG
IMG_0653.JPG [ 22.46 KiB | Zobrazeno 1728 krát ]
IMG_0652.JPG
IMG_0652.JPG [ 34.45 KiB | Zobrazeno 1728 krát ]

_________________
Je 940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volvo 940 - pár dotazů
PříspěvekNapsal: 08 čer 2017 15:44 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13897
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Rozhodil jsem to jednou a zase složil, protože sem tam nic neviděl, co by mohlo bejt špatně. Samozřejmě to i po sborce nefungovalo stejně jak před ní. Ušetřil jsem si nervy a koupil nový...
Doporučuji udělat totéž, až budeš brát další věci. Na ostřikovaších jsou tušim celkem tři. světla, sklo a zadní sklo, kde je jen ventil bez rozdvojení.
Funkce tohodle bazmeku je v tom, že ti pak necákaji stěrače nasucho, protože to drží hladinu dost vysoko a neni nutný načerpat celou dýlku hadic. A taky že čerpadlo má zpětný tlak, takže čerpá víc pod většim tlakem.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volvo 940 - pár dotazů
PříspěvekNapsal: 08 čer 2017 20:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2003
Příspěvky: 66
Bydliště: Česká Lípa
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: 940 2.3 turbo 1997
Teď jsem trochu mimo. Bavíme se o "filtru" nebo té rozdvojce pro světla?
Nemám problém koupit nové díly, ale musím vědět přesně co. U té rozdvojky pro světla nechápu tu díru.
Nevím zda to nebylo zapojeno špatně.

Koupil jsem odpoledne zpětnou klapku v mototechně, ale tu rozdvojku pro světla nemám.

Stejně nechápu, proč je zpětná klapka cca 20 cm od čerpadla. Pochopil bych ji daleko na trase, např pro zadní okno.

Panu Kučerovi jsem zkoušel 2x volat a nic.

Koukám, že jsem po sekání trávy nějaký nechápavý..

_________________
Je 940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volvo 940 - pár dotazů
PříspěvekNapsal: 08 čer 2017 20:21 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13897
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
filtr tam nepatří, to je nějaký samodomo. Už sem to ale taky někde viděl, každopádně na autech co provozuju ho nemam.
U tej "klapky" je to snad jedno kde je, ne? Vodu drží furt ať před sebou nebo za...

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volvo 940 - pár dotazů
PříspěvekNapsal: 08 čer 2017 20:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2003
Příspěvky: 66
Bydliště: Česká Lípa
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: 940 2.3 turbo 1997
http://www.skandix.de/en/spare-parts/bo ... m/1012078/

filtr je origo, našel jsem.

Asi to nebude bastl, ale možná příplatková výbava MY98 :)

_________________
Je 940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volvo 940 - pár dotazů
PříspěvekNapsal: 08 čer 2017 20:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3580
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Urvanej píše:
filtr tam nepatří, to je nějaký samodomo. Už sem to ale taky někde viděl, každopádně na autech co provozuju ho nemam.
U tej "klapky" je to snad jedno kde je, ne? Vodu drží furt ať před sebou nebo za...

Filter je origo, mam ho na oboch 960kach, aj s logom Volvo. Aj ked len jednoportovy, nie dvoj ako je tu.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volvo 940 - pár dotazů
PříspěvekNapsal: 08 čer 2017 21:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2003
Příspěvky: 66
Bydliště: Česká Lípa
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: 940 2.3 turbo 1997
Díky, na mém je nápis VOLVO a číslo 1783. Výroba 8/1997.
Ten delší výstup má v sobě ocelovou kuličku, jak sepne čerpadlo, uzavře výstup a vše jde do kratšího.
V okamžiku, kdy poklesne tlak - vypne čerpadlo, kulička uvolní průtok - možná je to přepad zpět do nádržky.
Ale potom k čemu je zpětná klapka?

Jde mi o to pochopit systém a koupit případně origo díl, bohužel hledám a nic.

p.s.celý život tvrdím, že člověk nejvíc energie ztrácí totálníma blbostma :)

_________________
Je 940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volvo 940 - pár dotazů
PříspěvekNapsal: 08 čer 2017 23:19 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13897
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
tak to čumim... se budu muset juknout do nějakýho vraku co tu mam. A máte sejtko v nádržce? To by vysvětlovalo, když neni sejtko, tak je filtr. Na tom sejtu to totiž hrozně pění a pak teče ven pěna a nádržka neni furt plná...
nicméně evidentně, podle toho co píšeš, má v sobě ten filtr i zpětnej ventil. Tak máš dvě možnosti, bud a nebo. :-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volvo 940 - pár dotazů
PříspěvekNapsal: 09 čer 2017 11:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3580
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Urvanej píše:
tak to čumim... se budu muset juknout do nějakýho vraku co tu mam. A máte sejtko v nádržce? To by vysvětlovalo, když neni sejtko, tak je filtr. Na tom sejtu to totiž hrozně pění a pak teče ven pěna a nádržka neni furt plná...
nicméně evidentně, podle toho co píšeš, má v sobě ten filtr i zpětnej ventil. Tak máš dvě možnosti, bud a nebo. :-)

Na MY92 je len samotny filter, bez spatnej klapky, sitko v nadrzke je tiez.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volvo 940 - pár dotazů
PříspěvekNapsal: 09 čer 2017 20:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2191
Bydliště: Brno
V rozdvojce na obrázku vám chybí membrána, která tvoří kruciální díl soustavy - již to není rozdvojka, ale přetlakový ventil s rozdvojkou :) Mebrána je obvykle sežraná zimní směsí...

Ventil má tři funkce:
- zabraňuje stečení obsahu hadiček zpět do nádržky --) okamžitý ostřik bez stírání suchého skla
- zabraňuje samovolnému vytékání ostřikovací směsi tryskami pro ostřik světel - u dvoustovek je hladina v nádržce výš než trysky
- zabraňuje poluci ostřikovače zadního skla při prudkém rozjezdu

Obrok vyměním ve ventilu membránu, kterou si vyrobím tak, že odstřihnu špičku prstu chirurgických rukavic.

Když si večer bez keců vyčistíte zuby a půjdete spat, tak vám to nafotím :D


Přílohy:
aaaaventil.JPG
aaaaventil.JPG [ 25.8 KiB | Zobrazeno 1636 krát ]

_________________
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volvo 940 - pár dotazů
PříspěvekNapsal: 09 čer 2017 20:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2003
Příspěvky: 66
Bydliště: Česká Lípa
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: 940 2.3 turbo 1997
Bez řečí, mlčím. Čekám :)
p.s. Jsme se viděli u paní Markové, když jsem hledal devítku.

_________________
Je 940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volvo 940 - pár dotazů
PříspěvekNapsal: 10 čer 2017 13:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2003
Příspěvky: 66
Bydliště: Česká Lípa
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: 940 2.3 turbo 1997
Děkuji Standovi, pochopil jsem, dal prst z rukavice a ostřikovače ostřikují, stěrače stírají !!!
Klakson nehlasím...

p.s.kdyby náhodu někdo znal funkci filtru s kuličkou, rád se nechám poučit. Zapojil jsem ho na vývod bez kuličky a delší, s kuličkou, vrátil přepadem.

_________________
Je 940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volvo 940 - pár dotazů
PříspěvekNapsal: 10 čer 2017 13:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2003
Příspěvky: 66
Bydliště: Česká Lípa
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: 940 2.3 turbo 1997
Urvanej píše:
jesi tou klapkou myslíš ten ventil/rozdvojku s origo číslem 1392074, tak to maji u kučery a vypadá to takhle:
Obrázek



tento ventil jsem nemyslel, všiml jsem si ho až později na kapotě.

_________________
Je 940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volvo 940 - pár dotazů
PříspěvekNapsal: 10 čer 2017 14:55 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13897
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
a víš o tom, že to je totéž, na co ti dával standa tip s rukavicí? ;-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volvo 940 - pár dotazů
PříspěvekNapsal: 10 čer 2017 14:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2003
Příspěvky: 66
Bydliště: Česká Lípa
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: 940 2.3 turbo 1997
Jojo,pochopil jsem to.
Akorát u ostřiku světel je menší průměr hadice na výstupu.
Hlavně mám radost, když se něco podaří. Díky za pomoc.

Tak už jen ta kulička :)

_________________
Je 940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volvo 940 - pár dotazů
PříspěvekNapsal: 12 čer 2017 09:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2191
Bydliště: Brno
Hadi, kvůli vám jsem rozdělal funkční ventil a spáchal fotonávod a až pak jsem otevřel fórum :D
Ale dám to sem, kdyby to třeba někomu pomohlo...


Přílohy:
IMG_20170612_095516.jpg
IMG_20170612_095516.jpg [ 148.45 KiB | Zobrazeno 1588 krát ]
IMG_20170612_095940.jpg
IMG_20170612_095940.jpg [ 159.15 KiB | Zobrazeno 1588 krát ]
IMG_20170612_100021.jpg
IMG_20170612_100021.jpg [ 164.68 KiB | Zobrazeno 1588 krát ]
IMG_20170612_100148.jpg
IMG_20170612_100148.jpg [ 151.98 KiB | Zobrazeno 1588 krát ]

_________________
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volvo 940 - pár dotazů
PříspěvekNapsal: 25 črc 2018 23:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2009
Příspěvky: 35
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: 940 kombi 2,3ti
Ahoj Stando,
moc děkuju za přiložený fotonávod. Pomohl mi vyřešit problém nefunkčních ostřiků světel na mé 940. Jen ještě přijít na to, proč nestírá jeden sterač. Proměřil jsem kabely a nějaký ohmický hodnoty to ukazuje. Mám obavy, jestli nebude motůrek KO. Pokud by byl kaput, dá se vůbec opravit? Zatím jsem ho ještě nedemontoval.
Roland


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volvo 940 - pár dotazů
PříspěvekNapsal: 26 črc 2018 09:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2191
Bydliště: Brno
Motorky jsou docela komplikovaný, neboť po mžikovém přivedení napětí neudělají jeden kyv jako stěrač okna, nýbrž rovnou dva kyvy. Pak je tam nadproudová ochrana proti spálení motorku, když je zamrzlý ramínko. Dá se to dobře opravovat, ale je nutný to nejdřív pochopit.

Nebo poslat mě :)

_________________
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.106s | 24 Queries | GZIP : Off ]