Právě je 18 črc 2018 07:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 14 bře 2017 19:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 870
Bydliště: Bělov
Přestaly mi svítit brzdové světla. Podíval jsem se nejdříve na pojistky a jedna byla spálená, tak jsem ju vyměnil. Ale nepomohlo to. Koupil jsem teda ten spínač k pedálu, teď jsem ho vyměnil a opět to nepomohlo. Tož včil už nevím, kde ještě může byt problém. Řešil někdo už tento problém? Bez brzdových světel se nedá jezdit. Je to na karambol nebo na pokutu.

Diky

_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA)

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 bře 2017 20:07 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 9334
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
A zkoušel jsi vyměnit i žárovky?

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 bře 2017 20:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 870
Bydliště: Bělov
Ty jsem zkontroloval jako první. A navíc nesviti žádné z brzdových světel...

_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA)

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 bře 2017 20:11 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 9334
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Ke spínači proud jde?

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 bře 2017 20:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 870
Bydliště: Bělov
To jsem ještě nezkoušel. Zkusil jsem nejdřív koupit ten spínač a vyměnit ho. Myslel jsem, že to bude určitě tímto.

_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA)

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 bře 2017 20:24 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 9334
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Nejdřív máš jít po proudech a až pak kupovat součástky.

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 bře 2017 20:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 870
Bydliště: Bělov
Tož já elektrice vůbec nerozumím, takže jen zkusam měnit co ide.

_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA)

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 bře 2017 20:28 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 9334
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Tak to budeš muset dát někomu kdo té elektrice alespoň trochu rozumí, jinak vyměníš haldu věcí a pořád to nepůjde.

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 bře 2017 20:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 870
Bydliště: Bělov
Do toho spínače idú dva dráty. Jak to mám změřit? Musí byt zapnutý klíček? To by mělo svítit aj bez zapnutého klíčku, nebo ne?
Nechcu to auto někam do servisu převážet, když nesvítí brzdové světla. Tak sa raději zeptám, jestli to už někdo řešil a jaké jsou možné závady.

_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA)

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 bře 2017 20:35 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 9334
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
V jednom drátu by měl být proud stále a v druhém se objevit při sešlápnutí pedálu.

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 bře 2017 20:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3536
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
e.w.i.n.g.1 píše:
Do toho spínače idú dva dráty. Jak to mám změřit? Musí byt zapnutý klíček? To by mělo svítit aj bez zapnutého klíčku, nebo ne?
Nechcu to auto někam do servisu převážet, když nesvítí brzdové světla. Tak sa raději zeptám, jestli to už někdo řešil a jaké jsou možné závady.

Mozne poruchy su 2 (+ ich variacie)
Nejde + do spinaca. + tam normalne ide z poistky, prakticky priamo z baterky, tj netreba mat zapnuty klucik. Pre istotu vyskusaj ci je to tak - na jednomkabli musi byt +.
Do spinaca + ide, z neho tiez (po zoslapnuti pedala) ale kable/patice k svetlam su bud: prerusene alebo v skrate. Ak su v skrate tak to opakovane vyhadzuje poistku, pripadne zacne "horiet" elektroinstalacia. Riesenie je snad jasne...

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 bře 2017 23:37 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13681
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
e.w.i.n.g.1 píše:
Tož já elektrice vůbec nerozumím, takže jen zkusam měnit co ide.

Sergej píše:
...Riesenie je snad jasne...

Dej to do servisu :-D

Né vážně, voltmetr, šémátko a jedu... jinak to nepude. K pedálu se dostaneš a pak pudeš buď k pojistkovce, nebo ke světlu.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 bře 2017 18:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 870
Bydliště: Bělov
Diky za rady. Tak jsem teď změřil, jestli ide elektrika do toho spínače. Strčil jsem oba kablíky do obou konektorů, co jdou ke spinaci a ide tam 12 voltů (11,89 přesně). Pak jsem oddělal kryt levého zadního světla a odpojil konektory, co jdou ke světlu. Tam jsem nenameril nic. Měl jsem tu kamaráda, který se na to díval. Já jsem šlapal na brzdu. Pak jsem si všiml, že ani při nastartovanem motoru se nerozsvitil hlídač žárovek - kontrolka na přístrojové desce. Tož co včil?

_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA)

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 bře 2017 19:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 870
Bydliště: Bělov
Sergej píše:
e.w.i.n.g.1 píše:
Do toho spínače idú dva dráty. Jak to mám změřit? Musí byt zapnutý klíček? To by mělo svítit aj bez zapnutého klíčku, nebo ne?
Nechcu to auto někam do servisu převážet, když nesvítí brzdové světla. Tak sa raději zeptám, jestli to už někdo řešil a jaké jsou možné závady.

Mozne poruchy su 2 (+ ich variacie)
Nejde + do spinaca. + tam normalne ide z poistky, prakticky priamo z baterky, tj netreba mat zapnuty klucik. Pre istotu vyskusaj ci je to tak - na jednomkabli musi byt +.
Do spinaca + ide, z neho tiez (po zoslapnuti pedala) ale kable/patice k svetlam su bud: prerusene alebo v skrate. Ak su v skrate tak to opakovane vyhadzuje poistku, pripadne zacne "horiet" elektroinstalacia. Riesenie je snad jasne...


Teď nevím, jestli jsem to měřil dobře. Z toho multimetru vedou dva kable. Jeden jsem strčil do jednoho konektoru a druhy do druhého. Pak se objevilo necelých 12 V. Nebo to mám měřit jinak.?

_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA)

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 bře 2017 19:33 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 9334
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Jeden musíš dát na kostru a druhý do měřeného konektoru. :D

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 bře 2017 20:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 870
Bydliště: Bělov
Teď jsem to měřil. Zeleno žlutý kabel ukazuje 12 V. Ten jsem napojil na snímač. Pak jsem zkusil, jestli bude ukazovat. Když je zmáčklý, tak neukazuje nic, když ho pustím, tak ukazuje 12V. Tož co dál?

_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA)

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 bře 2017 21:06 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 9334
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Počkej počkej, to je nějaký divný ne? Chceš říct, že v drátu je proud a když zmáčkneš brzdu (spínač) tak proud zmizí? Co v tom druhém drátu?
V jednom drátu musí být proud pořád a v druhém se musí objevit když zmáčkneš brzdu. Jinak to nemůže fungovat, leda by devítka měla spínání brzdovek přes kostru. Ale já ty auta tolik neznám. :pardon:

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 bře 2017 21:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 870
Bydliště: Bělov
Já jsem to napojil na ten starý spínač, který jsem vyndal. Když je brzda povolená, tak je čudlík zmáčklý a když se šlapne na brzdu, tak se povolí. Takže z toho spínače to jde správně. Mačkal jsem ten čudlík rukou a při tom jsem to měřil.

_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA)

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 bře 2017 21:16 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 9334
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Aha, takže tady je to v pořádku. Takže musíš jít dál po kabelu. Nevím kde mívají tyhle stroje nejčastěji problém. Třeba poradí někdo znalejší. :unknown: Řekl bych, že problém bude někde ve svazku kabelů dozadu ke světlům.

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 bře 2017 21:24 
Offline

Registrován: září 2011
Příspěvky: 229
Bydliště: Praha 10
A přitom je to tak jednoduchý , stačí vzít žárovku , jeden pol na kostru a druhým hledat napětí , před spínačem a zaním pak kontrola proudu takové to velké kulaté relé.

_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 bře 2017 08:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 870
Bydliště: Bělov
Mohl bys napsat ten návod trochu víc podrobně ? Jak přesně postupovat? Nejsem autoelektrikář a elektriku jsem nikdy na autě neřešil. Takže bych potřeboval podrobný návod. Děkuji.

_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA)

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 bře 2017 09:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3536
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
e.w.i.n.g.1 píše:
Mohl bys napsat ten návod trochu víc podrobně ? Jak přesně postupovat? Nejsem autoelektrikář a elektriku jsem nikdy na autě neřešil. Takže bych potřeboval podrobný návod. Děkuji.

Rovnako ako multimetrom, akurat miesto cislic na LCD bude ziarovka svietit bud plnym jasom alebo mensim. A nevadi jej otocena polarita vodicov (multimeter ukaze zaporne cislo) A ten kontroler zopnutych svetiel je tiez dobry napad, byvaju v nom studene spoje. Je to to okruhle "rele" za poistkami. minimalne pozret ci ide stava do neho pri zopnuti spinaca a z neho. A zozen si schemu su lahko najditelne na internete.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 bře 2017 18:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 870
Bydliště: Bělov
Diky za rady. Teď jsem se konečně dostal k tomu kulatému rele. Jak zjistím, jestli funguje? Podařilo se mi ho vytáhnout. Nemá někdo druhé na vyzkoušení?
Já jsem kdesi měl hromadu těch rele, co sú za pojistkama, akorát to nemožu najít, když to zrovna potřebuju.

S autem už kvůli těm brzdovým světlam nemožu jezdit víc jak dva měsíce a za dva týdny budu muset jet pro barany, tož to musím opravit. To je neštěstí ta elektrika. Kablú tam je tolik.. Hrůza. Nechtěl bych vidět novější auta. To by mě asi trefil šlak z toho.

Nejde mi sem přidat fotka z mobila, že nemá velikost.

_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA)

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8


Naposledy upravil e.w.i.n.g.1 dne 27 bře 2017 18:39, celkově upraveno 4

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 bře 2017 18:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 870
Bydliště: Bělov
Číslo na tom kulatém rele je: 1362281 a 895107. Našel jsem ho na Ebay za 10 Euro:

http://www.ebay.com/itm/Lampenkontrolle ... Swax5Yn6QV

Akorát poštovné je drahé a je to na dlouho z ciziny objednávat. Jestli ho máte někdo doma, tak dejte vědět.

Díky


Přílohy:
1362281_volvo.jpg
1362281_volvo.jpg [ 172.48 KiB | Zobrazeno 1544 krát ]

_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA)

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 bře 2017 05:27 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 3063
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 700/800/900/V70/S80 V8
e.w.i.n.g.1 píše:
Číslo na tom kulatém rele je: 1362281 a 895107. Našel jsem ho na Ebay za 10 Euro:

http://www.ebay.com/itm/Lampenkontrolle ... Swax5Yn6QV

Akorát poštovné je drahé a je to na dlouho z ciziny objednávat. Jestli ho máte někdo doma, tak dejte vědět.

Díky



zavolej mě dnes odpoledne, měl bych mít v krabičce s ND relátek

_________________
Volva řady 700/ 800 / 900 / V70 I / S80 AWD V8
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.091s | 23 Queries | GZIP : Off ]