Silentbloky motoru hydro vs. guma

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#1 Silentbloky motoru hydro vs. guma

Příspěvek od standa »

Vážení,

moje světlemodrá 245 má znatelně tvrdší pérování než ostatní kombíky. Když jsme se v zimě klouzali, nebo když jedu po hrbaté cestě, motor poskakuje tak moc, až mě tluče šaltrpáka do kolena :D . Silentbloky nejsou utržený, to jsem čeknul. Tož mě napadlo, jestli by pomohly hydro-silentbloky.

Moje otázky:
Je tady někdo, kdo měl na jednom autě oboje silentbloky? Poznatky, dojmy?
V čem jsou papírově lepší hydra oproti gumě? Nestlačitelná kapalina proti nestlačitelné gumě... :wink:
Mají hydra stejnou výšku jako gumy? Průměr hydra je větší...

Zatím jedinej problém, kterej mě napadá: origo silentblok je na dvoukilech blízko olejového fitru, takže by se případně musel použít menší filtr.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#2 Silentbloky motoru hydro vs. guma

Příspěvek od tomasss »

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3 Silentbloky motoru hydro vs. guma

Příspěvek od Urvanej »

Já měnil gumu za hydra, ale na etalonu :-)
Ale zklidnilo se to hodně, motor si poskakuje, ale do kastle se toho přenáší minimum. Ale to by asi nevyřešilo problém s útočící šaltrpákou. :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#4 Silentbloky motoru hydro vs. guma

Příspěvek od standa »

Díky za informace. A měnil´s i ty hliníkový lůžka? Dvoukila nikdy hydra neměly, takže vyšší hydra na původních lůžkách by mě vepředu zvedly motor. Což by v zásadě nevadilo, ale musel bych vypodložit zadní silentblok, abych udržel souosost převodovky s prvním dílem kardanu, čímž dále rozhodím jeho rovnoběžnost s mrkví v difecu..., karamba!

Zlatý předohraby! :D
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#5 Silentbloky motoru hydro vs. guma

Příspěvek od Urvanej »

Že tě huba (pařáty) nebolí. :-D
Jinak sem to měnil komplet, držáky 2+2 a silentbloky.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“