Jak opravit/odpojit imobilizér

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 252
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Votice
Vůz: 960 II 3.0

#1 Jak opravit/odpojit imobilizér

Příspěvek od StepanB »

Kolíček, který zasouvám do palubky před startováním, funguje stále hůře a hůře. Zvlášť teď v mrazech se nechce chytnout a musím s ním všemožně kroutit, než se chytne, červené světýlko začne svítit bez přerušování a můžu startovat. Tipl bych si, že chyba bude v té zdířce v palubce, kolíčky máme dva, jeden na první pohled mnohem méně ošoupaný a oběma se (ne)chce zhruba stejně.

Existuje nějaký snadný fígl, jak ten imobilizér opravit, nebo případně odpojit? Asi bych se obešel i bez něj, přinejmenším dočasně.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#2 Jak opravit/odpojit imobilizér

Příspěvek od Ondra. »

Tusim ze tenhle starsi system lze vyradit propojkou v relatkovy desce, patice starter plug. Minimalne u 850 mam pocit ze to tak je.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“