ložiska převodovky 740
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 168
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vraclav
- Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG
#1 ložiska převodovky 740
Čaute, potřeboval bych poradit, jaký ložiska maj bejt v převodovce. Jedná se o tyto. Když sundám ten (vějíř, satelit, misku...) kryt co kryje spojku, čumí na mě hřídel a 2 ložiska, vetší a menší. Větší je kuličkové a mělo by mít označení 241933B a druhé je válečkové a tam se mi nepodařilo najít žádné označení. Převodovka je z auta 740 2.3 89, bohužel přesný typ převodovky jsem blbec ještě nezjistil. Mockrát všem předem děkuji za pomoc.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 ložiska převodovky 740
5q přímo řazených = M47, Taky pokud je auto atmosféra, tak to indikuje spíš M47. Zpátečka vlevo vpředu, mačkáš kroužek pod hlavou.
Pokud se řadí 4q a pátej se tam krkne čudlíkem na vrchu hlavy, pak je to M46.
Pokud máš ložisko vyndané, tak změř vnější průměr, vnitřní průměr a tloušťku a stímhle požadavkem zajdi kamkoliv, kde maji ložiska a chtěj Céčko, tzn větší vůle pro větší změny změny teplot.
Gufera totéž, tam je potřeba jim říct, že to máš do oleje, aby ti dali silikon, kalrez, nebo viton, nebo cokoliv se na to používá. Neni to žádná věda a pokud seš borec a umíš to rozhodit, tak to umíš i složit.
Těsnění se daji koupit např. v saabtunning, aby sis je nemusel řezat, nebo to prasit silikonem.
Pokud se řadí 4q a pátej se tam krkne čudlíkem na vrchu hlavy, pak je to M46.
Pokud máš ložisko vyndané, tak změř vnější průměr, vnitřní průměr a tloušťku a stímhle požadavkem zajdi kamkoliv, kde maji ložiska a chtěj Céčko, tzn větší vůle pro větší změny změny teplot.
Gufera totéž, tam je potřeba jim říct, že to máš do oleje, aby ti dali silikon, kalrez, nebo viton, nebo cokoliv se na to používá. Neni to žádná věda a pokud seš borec a umíš to rozhodit, tak to umíš i složit.
Těsnění se daji koupit např. v saabtunning, aby sis je nemusel řezat, nebo to prasit silikonem.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 168
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vraclav
- Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG
#3 ložiska převodovky 740
Díky. ...jelikož mám pochybnosti o vnitřnostech tak to doprasim na silikon jako to bylo doteď.Urvanej píše:5q přímo řazených = M47, Taky pokud je auto atmosféra, tak to indikuje spíš M47. Zpátečka vlevo vpředu, mačkáš kroužek pod hlavou.
Pokud se řadí 4q a pátej se tam krkne čudlíkem na vrchu hlavy, pak je to M46.
Pokud máš ložisko vyndané, tak změř vnější průměr, vnitřní průměr a tloušťku a stímhle požadavkem zajdi kamkoliv, kde maji ložiska a chtěj Céčko, tzn větší vůle pro větší změny změny teplot.
Gufera totéž, tam je potřeba jim říct, že to máš do oleje, aby ti dali silikon, kalrez, nebo viton, nebo cokoliv se na to používá. Neni to žádná věda a pokud seš borec a umíš to rozhodit, tak to umíš i složit.
Těsnění se daji koupit např. v saabtunning, aby sis je nemusel řezat, nebo to prasit silikonem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 168
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vraclav
- Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG
#4 ložiska převodovky 740
Tak to větší měli normálně v ložiskárně, ale to spodní je nějakej praštěnej atyp. To nidke nejde najít...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 ložiska převodovky 740
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 168
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vraclav
- Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG
#6 ložiska převodovky 740
Díky, ale taky nic.Urvanej píše:http://www.tobex.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 168
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vraclav
- Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG
#7 ložiska převodovky 740
Takže sem se dopátral jaké, že ložisko je to válečkové. Jedná se toto: http://www.noc.ua/en/online-catalog-bearings/232-itemdescription-F-94010.html?bearing=34795771421479&title=F-94010 , ale prostě mi nikde nejde sehnat nic podobného.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 168
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vraclav
- Vůz: V70 II 2.4T 01' LPG
#8 ložiska převodovky 740
Pokud by to někoho zajímalo, tak mám sehnáno.
-velké ložisko kuličkové: 6306 2Z C3
-menší válečkové ložisko: NU 304 E ZVL (od značky ZVL s plechovou klecí http://www.elotechnik.cz/lozisko-nu-304-e-zvl.html#zalozka-2)
NU 304 ET2X NTN (od NTN s plastovou klecí http://www.elotechnik.cz/lozisko-nu-304-et2x-ntn.html#zalozka-2)
To od ZVL je asi za 150,- a od NTN 600,- , jediné v čem se liší je ta klec. Takže asi vemu to s plechovou, při neurčitém stavu střev převodovky se mi nechce dávat tolik peněz za ložisko. =)
-velké ložisko kuličkové: 6306 2Z C3
-menší válečkové ložisko: NU 304 E ZVL (od značky ZVL s plechovou klecí http://www.elotechnik.cz/lozisko-nu-304-e-zvl.html#zalozka-2)
NU 304 ET2X NTN (od NTN s plastovou klecí http://www.elotechnik.cz/lozisko-nu-304-et2x-ntn.html#zalozka-2)
To od ZVL je asi za 150,- a od NTN 600,- , jediné v čem se liší je ta klec. Takže asi vemu to s plechovou, při neurčitém stavu střev převodovky se mi nechce dávat tolik peněz za ložisko. =)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#9 ložiska převodovky 740
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 2060 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 16 Odpovědi
- 1349 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 3 Odpovědi
- 222 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 92 Odpovědi
- 4637 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ivos2308
-
- 3 Odpovědi
- 1015 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka