960 II. 3.0 - špatné rozjezdy

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 184
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 960 II.

#1 960 II. 3.0 - špatné rozjezdy

Příspěvek od Pavel K. »

Ahoj všichni.

Devítka začala zlobit. Někdy to udělá, někdy ne. Dělá to při prudším rozjezdu. Když to dělá tenhle nehezký zvuk, nechce to jet. Hned jak se motor ozve zase normálně, auto vyrazí s plnou silou. Jak kdyby vynechával válec.

Přikládám video. Problém je slyšet v prvních dvou vteřinách, je to zhruba třetina plynu. Druhý rozjezd, pro porovnání, je ok.



Po čem jít?

Díky!
_________________
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 252
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Votice
Vůz: 960 II 3.0

#2 960 II. 3.0 - špatné rozjezdy

Příspěvek od StepanB »

Hodně podobně znělo moje auto, když jsem ho kupoval. Běželo na pět válců, akorát se ten válec nechytil ani ve vyšších otáčkách, jako u tebe. Chyba byla v tom, že nešel proud k jedné cívce. Vyřešil to nový kousek kabelu.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#3 960 II. 3.0 - špatné rozjezdy

Příspěvek od tomasss »

Kabely k civkam jsou tam komplet novy vcetne konektoru...vidim to bud na uvolnenej konektor, nebo odchazejici civku, ty tam holt pod tim deklem horkem trpej...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#4 960 II. 3.0 - špatné rozjezdy

Příspěvek od HonzaA »

Naštěstí jsou tyhle cívky teď už docela levný, NGK 48237 vyjde do tisícovky. Já je měl viditelně popraskané. Možná bych tedy začal vizuální kontrolou.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 184
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 960 II.

#5 960 II. 3.0 - špatné rozjezdy

Příspěvek od Pavel K. »

Mockrát všem děkuju, při nejbližší příležitosti kouknu na cívky. Nyní jich mám náhradních zhruba osm. :D
_________________
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 960 II. 3.0 - špatné rozjezdy

Příspěvek od Sergej »

HonzaA píše:Naštěstí jsou tyhle cívky teď už docela levný, NGK 48237 vyjde do tisícovky. Já je měl viditelně popraskané. Možná bych tedy začal vizuální kontrolou.
Popraskane su bezne, prasklina by vsak nemala mat na sirku viac ako 0,5mm. Stava sa aj, ze chytena cievka bezi len pri urcitej teplote.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#7 960 II. 3.0 - špatné rozjezdy

Příspěvek od HonzaA »

Díky, to jsem nevěděl, ale preventivně je mám tedy vyměněné. Je možný i opak, že cívka nefunguje správně, i když na ní nejsou ani vlasové prasklinky?
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#8 960 II. 3.0 - špatné rozjezdy

Příspěvek od Krystof P. »

Já na nich neměl nic a neběžely správně... Taky to "dělalo jen někdy".

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 960 II. 3.0 - špatné rozjezdy

Příspěvek od Sergej »

Krystof P. píše:Já na nich neměl nic a neběžely správně... Taky to "dělalo jen někdy".
Praskliny su velmi tenke, vlasove. Taktiez moze blbnut aj vykonovy spinaci blok, hlavne ak nema dobre uzemnenie (kable...)
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 184
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 960 II.

#10 960 II. 3.0 - špatné rozjezdy

Příspěvek od Pavel K. »

Tak jsem vyměnil první cívku a kryt motoru nechal sundaný. Problém přestal, ale těžko říct, jestli tím, že se cívky už nepečou a nebo tím, že byla vadná hned ta první. Zadekluju a ukáže čas. :D Ještě jednou díky.
_________________
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 158
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: 960 ROYAL B6304F 2,9l 96
Bydliště: Bratislava

#11 960 II. 3.0 - špatné rozjezdy

Příspěvek od talent »

Ja som mal na 6 - valcáku vadné tesnenie pod saním.
_________________
1996 VOLVO 960 Royal B6304F
1994 VOLVO 850 GLE B5252S išlo k synovcovi
2009 VOLVO XC90 3,2 B6324S
1998 VOLVO S70 T2,5 B5254T
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“