Volvo 960 II - Problém s vyladěním lpg

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 37
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchod

#1 Volvo 960 II - Problém s vyladěním lpg

Příspěvek od Marcel Hanuš »

Zdravím,
snad mě tady nikdo nezlynčuje :D nechal jsem přestavět 960 na LPG.
Problém je že technik co to dělal tvrdí že mám asi špatnou lambda sondu, protože nemohl naladit mapu LPG.
Teď svítí kontrolka s lambdou. Je to zároveň kontrolka check motoru? Dokud jsem jezdil na benzín problém nebyl.
Když teď jedu na benzín vše ok, po přepnutí na LPG chvíli lítá volnoběh než se srovná a občas mi přijde že si motor trochu cukne.

No a a hlavní otázka: Jak zjistím jestli jsou lambdy ok? Je to možné udělat bez demontáže?

Popřípadě nemáte někdo podobnou zkušenost? Je tam MAGIC 4.

Díky moc
_________________
bylo: 960II sedan B6254S,125kW,r.v.96

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2 Volvo 960 II - Problém s vyladěním lpg

Příspěvek od Urvanej »

Když je plynař jelito, tak ti to na autě ani neumí nastavit.
Ale třeba se k tomu vyjádří Jean, ten je asi nejzkušenější co se plynu a L6 krabic týče.
Lambda se nechá proměřit, zda hází hodnoty v rozumnym rozsahu. Ty sondy nejsou nesmrtelný, a jsou potřeba občas vyměnit, je to spotřebák, ale zase 100tkm by vydržet měly...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#3 Volvo 960 II - Problém s vyladěním lpg

Příspěvek od tomasss »

Dopln si do podpisu modelovej rok, to je u dvojkovy devitky podstatna informace z hlediska ridici elektroniky.
Jestli to na benzin nesvitilo a na plyn jo, je to minimalne podezrely.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 37
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchod

#4 Volvo 960 II - Problém s vyladěním lpg

Příspěvek od Marcel Hanuš »

No koupím sondy nový ať mám klid. Spotřeba 18l plynu, takže předpokládám ze je směs příliš bohatá a krom toho že to chlastá se nic moc neděje. Nebo se pletu? :D
_________________
bylo: 960II sedan B6254S,125kW,r.v.96

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 252
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Votice
Vůz: 960 II 3.0

#5 Volvo 960 II - Problém s vyladěním lpg

Příspěvek od StepanB »

Mě to na plyn žere 12-14 litrů, a to mám větší verzi tohohle motoru. K 18 jsem se nikdy ani vzdáleně nepřiblížil.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 37
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchod

#6 Volvo 960 II - Problém s vyladěním lpg

Příspěvek od Marcel Hanuš »

Tak celej problém byl opravdu v sondě, po výměně a vyladění mapy jezdím město 13-14l :)
_________________
bylo: 960II sedan B6254S,125kW,r.v.96

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#7 Volvo 960 II - Problém s vyladěním lpg

Příspěvek od Urvanej »

Gratuluju k vyřešení!
Ale to nic nemění na mym tvrzení, páč se mi stalo 3x, že máte vadnou sondu...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“