Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#26 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
tvl jak jako nepoužitelná měrka??? stojí mi tu auto šmikmo na všechny strany, ale dycky sem mezi měrkama. Když stojim na rovině, pak teprve dolejvám, na kontrolu stačí.
Víš proč se měrka nejdřív vytáhne, utře a pak strčí zpátky a vytáhne k měření?
Víš proč se měrka nejdřív vytáhne, utře a pak strčí zpátky a vytáhne k měření?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#27 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Vim voe ale ani na jednom autě mi prostě měrka nic neukazuje Jednou jsem dokonce kvůli tomu přelil Cčko a musel olej vypouštět. Je to vždycky jenom mastný, ale že by to ukázalo hladinu mezi křížkama, to ne.
Klidně ti to ukážu osobně na obou autech. Prostě se nedoměříš žádnýho oleje, tak dolejváš a dolejváš, až tam máš o dva litry víc
Klidně ti to ukážu osobně na obou autech. Prostě se nedoměříš žádnýho oleje, tak dolejváš a dolejváš, až tam máš o dva litry víc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3226
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#28 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
jestli mas malo oleje, tak musis koupit delsi merku..
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#29 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Asi jo Fakt nevim, možná jsem jen kopyto, ale kurva... Přece měrka by měla ukazovat a mě prostě neukazuje žádná. Ve Volvech ne. Na ostatních autech jo.
Ale to jsme odbočili. Zejtra jsem domluvenej s kámošem, že to zvedneme a mrkneme aspoň na ten startér a spojku. Se uvidí, snad to nějak rozlouskneme.
Ale to jsme odbočili. Zejtra jsem domluvenej s kámošem, že to zvedneme a mrkneme aspoň na ten startér a spojku. Se uvidí, snad to nějak rozlouskneme.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#30 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Tak jsem to dneska ještě oběhal s tyčí, jenže nikde nic nechrastí. Spalovací komory nic, pumpa nic, startér nic, rozdělovač nic, spojka nic, skříň jsem nezkoušel protože jsou všude louže, ale prostě nic slyšet nebylo.
Aspoň jsem zkusil trošku auto ohřát a aby se to přeplo na plyn, jestli se třeba změní něco na volnoběhu, začne to dělat kraviny, nebo něco takovýho a prostě nic...
Dneska jsem změřil olej, jak jsem včera dolil a je tam uplně nahoře na rysce, takže to zaprvý žádnej nesežralo a zadruhý to odpovídá tomu, co jsem dolil. Hmmm
Aspoň jsem zkusil trošku auto ohřát a aby se to přeplo na plyn, jestli se třeba změní něco na volnoběhu, začne to dělat kraviny, nebo něco takovýho a prostě nic...
Dneska jsem změřil olej, jak jsem včera dolil a je tam uplně nahoře na rysce, takže to zaprvý žádnej nesežralo a zadruhý to odpovídá tomu, co jsem dolil. Hmmm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#31 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Kdyby to byl automat, tak takhle nejak znel vypadlej sroub setrvaku kterej se skutalel dolu k odtokovejm mrizkam prevodovky a rotujici ozubeny kolo setrvaku ho tam obcas nabralo. Melo to nahodnou frekvenci a znelo to tvrde a kovove.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 285
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Služební
- It’s my birthday
#32 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Možná si to někde psal, nebo je to třeba úplně jasné. Jakou tam máš převodovku? 4Q + OD? nebo 5Q?
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#33 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
1997, B200FT, manuál: jedině M90
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#34 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Jediný další pozorování mám takový, že jsem jel cca 2km, zaparkoval a šel nakoupit, cestou domů to po nastartování rachtalo, asi 2 minuty a pak zase klid. Takže ohřátý auto s tim asi má trošku co dočinění
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#35 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
koukni do tý díry už kujvanoha
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#36 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Myslíš do týhle ?? Převodovku jsme tedy nevyloučili ?Urvanej píše:Pokud to furt půjde z těch končin, tak pak už jen převodovka dolu a pokochat se tim, co se tam děje. Jde se tam kouknout okem, nebo lépe endoskopem kolem páky v převodovce, ta manžeta jde dobře dolu (zpátky hůře, ale jde)
Vůbec netušim jak se do ní dostat, ani co bych tam měl vidět.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 34
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Opava
- Vůz: V70 II D5120kw
#37 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
zkus položit za jizdy nohu na spojku tak že lehce budeš tlačit do pedalu... pokud pulzuje hledal bych problém se spojkou... obložení
mohlo upadnout kousek obložení, praskla třeba pružná lamela v přítlačáku ... a když se rozjedeš tak si ji to někdy pomele...
potom chrastí někdy pružiny na lamele ...
startér zkontroluješ opticky... koukneš na zuby nebo na něj šáhni zda není horký...
mohlo upadnout kousek obložení, praskla třeba pružná lamela v přítlačáku ... a když se rozjedeš tak si ji to někdy pomele...
potom chrastí někdy pružiny na lamele ...
startér zkontroluješ opticky... koukneš na zuby nebo na něj šáhni zda není horký...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1735
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#38 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Jak psal tomasss, fakt to zní jak losování posledního čísla ve sportce...
Nevím, jak na M90, ale na starších převodovkách je díra pro spojkovou páku velkorysá a dá se tudy leccos prozkoumat. Taky by možná mělo smysl nastříkat do spojkového koše nějakej benzín a prozkoumat, co vyteče ven...
Nevím, jak na M90, ale na starších převodovkách je díra pro spojkovou páku velkorysá a dá se tudy leccos prozkoumat. Taky by možná mělo smysl nastříkat do spojkového koše nějakej benzín a prozkoumat, co vyteče ven...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#39 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Díky za rady všem, hned jak bude trošku času, tak to vezmu buď na zahradu nebo na dílnu a podívám se. Pokud teda najdu všechny ty díry a koše o kterejch mluvíte.
Spojka při částečnym sešlápnutí za jízdy nevrní, necvaká, nekope...Startér to asi taky nebude, protože se to objevuje ne po startech ale i uprostřed jízdy, když to předtim nedělalo.
Zatim se snažim krátkejma trasama, co kde potřebuju objezdit, najít nějakou pravidelnost, nebo aby to konečně začalo dělat neustále a nějak se mi to nedaří. Chtěl jsem abych mohl přijet na dílnu a rovnou říct kdy a co to dělá, jenže bohužel teď se to objeví třeba za jízdy po 2-3km, udělá to na 10km trase třeba třikrát po 20 vteřinách až minutě a zase to zmizí. Navíc se mi zdá, že to ustává, zřejmě už se "to rozbitý" nějak obrousilo, tak uvidíme jestli to dojezdí až to zmizí uplně, nebo se do tý doby konečně podaří najít nějakou pravidelnost a odstranit to. V týhle situaci za mechanikem moc asi lézt nemůžu
Spojka při částečnym sešlápnutí za jízdy nevrní, necvaká, nekope...Startér to asi taky nebude, protože se to objevuje ne po startech ale i uprostřed jízdy, když to předtim nedělalo.
Zatim se snažim krátkejma trasama, co kde potřebuju objezdit, najít nějakou pravidelnost, nebo aby to konečně začalo dělat neustále a nějak se mi to nedaří. Chtěl jsem abych mohl přijet na dílnu a rovnou říct kdy a co to dělá, jenže bohužel teď se to objeví třeba za jízdy po 2-3km, udělá to na 10km trase třeba třikrát po 20 vteřinách až minutě a zase to zmizí. Navíc se mi zdá, že to ustává, zřejmě už se "to rozbitý" nějak obrousilo, tak uvidíme jestli to dojezdí až to zmizí uplně, nebo se do tý doby konečně podaří najít nějakou pravidelnost a odstranit to. V týhle situaci za mechanikem moc asi lézt nemůžu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#40 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Až to upadne, tak poznáš co to bylo
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#42 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Tak jsme do toho koukali. Samozřejmě že ještě na dvorku to rachtalo, ale na zvedáku už se nám nepovedlo nijak problém replikovat... Koukali jsme kolem spojkový páky dovnitř a nic vidět při točení klikou nebylo, ale neni tam ani tak toho vidět nějak moc. Přítlačák svítí novotou, tak jestli tam neni nějaký šméčko a nerozpadlo se to.
Kdybychom shazovali převodovku, abychom mrkli na tu spojku, mohl by mi někdo poradit, nějaký základní tipy a průšvihy, který se u toho objevujou ? Jaký je třeba nářadí ?
Kdybychom shazovali převodovku, abychom mrkli na tu spojku, mohl by mi někdo poradit, nějaký základní tipy a průšvihy, který se u toho objevujou ? Jaký je třeba nářadí ?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#43 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Nic speciálního kromě toho, abys to sesadil tak, jak to bylo, když si to sundaval, čioli označit si kusy proti sobě než je rozhodíš.
Momenťák na šrouby na setrvák/klika a na přítlačák/setrvák. Ale momenty si nepamatuju, to musíš do chytrý knihy.
Jo a PE trubku obalit izolačkou, abys vycentroval lamelu vůči klice/přítlačáku a líp se ti nasazovala převodovka z5.
Nepotrať mosazný pouzdro (ložisko) z hřídele převodovky do kliky.
Momenťák na šrouby na setrvák/klika a na přítlačák/setrvák. Ale momenty si nepamatuju, to musíš do chytrý knihy.
Jo a PE trubku obalit izolačkou, abys vycentroval lamelu vůči klice/přítlačáku a líp se ti nasazovala převodovka z5.
Nepotrať mosazný pouzdro (ložisko) z hřídele převodovky do kliky.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#44 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Díky moc
Mimochodem nějakej zdroj kde stáhnout vhodnou chytrou knihu bychom měli ?
Hledám tady:
http://www.volvotips.com/index.php/940-960/volvo-940-service-repair-manual/
neni tam M90, ale nevim jak moc se liší oproti M45/6 když jde o pouhou instalaci
Co na to Haynes ?
Mimochodem nějakej zdroj kde stáhnout vhodnou chytrou knihu bychom měli ?
Hledám tady:
http://www.volvotips.com/index.php/940-960/volvo-940-service-repair-manual/
neni tam M90, ale nevim jak moc se liší oproti M45/6 když jde o pouhou instalaci
Co na to Haynes ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2122
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#45 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Haynes jsem na devítky volně nenašel, na většinu těhle věcí si ale vystačíš s Vadisem, je to tam hezky popsaný...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 17 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#46 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
http://www.ebay.com/itm/VOLVO-940-SHOP-MANUAL-SERVICE-REPAIR-BOOK-HAYNES-GUIDE-TURBO-CHILTON-1991-1998-/310946675205?hash=item4865ddba05:g:iGIAAOSwDk5UBj0J&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/Volvo-960-Chilton-Repair-Manual-Base-Shop-Service-Garage-Book-og-/301192717778?hash=item46207c25d2:g:g7MAAOxyaURTf3hn&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/Volvo-960-Chilton-Repair-Manual-Base-Shop-Service-Garage-Book-og-/301192717778?hash=item46207c25d2:g:g7MAAOxyaURTf3hn&vxp=mtr
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
#47 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Nehledáš špatně???peter cz píše:Haynes jsem na devítky volně nenašel, na většinu těhle věcí si ale vystačíš s Vadisem, je to tam hezky popsaný...
https://www.ulozto.cz/!z9A3qvwd/volvo-940-haynes-manual-auto-repair-fragmented-rar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#48 Co to zase je ?! 945 rachtání v motoru
Martine, díky za haynese.
Protože se kvůli nedostatku času věci nehnuly, mám další pozorování a další dotaz.
Auto začne rachtat až po ostřejším projetí pravotočivý zatáčky a pouze po něm. Levý zatáčky, roviny, pomalý pravý zatáčky a neudělá to třeba půl hodiny, dýl v autě obvykle nejezdim. Dost divný.
A dotaz. Když jsme koukali pod auto, všiml jsem si, že je pod vanou nápravnice - dá se tamtudy vytáhnout (spodem) nebo se musí vyndat vrchem, či případnou demontáží přední nápravy ?
Protože se kvůli nedostatku času věci nehnuly, mám další pozorování a další dotaz.
Auto začne rachtat až po ostřejším projetí pravotočivý zatáčky a pouze po něm. Levý zatáčky, roviny, pomalý pravý zatáčky a neudělá to třeba půl hodiny, dýl v autě obvykle nejezdim. Dost divný.
A dotaz. Když jsme koukali pod auto, všiml jsem si, že je pod vanou nápravnice - dá se tamtudy vytáhnout (spodem) nebo se musí vyndat vrchem, či případnou demontáží přední nápravy ?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek