Ahoj,
včera mě trošku nepotěšila louže pod autem, která se mi objevila, když jsem dojel z výletu. Bylo to cca 60km tam, 60 po pár hodinách nazpátek. Cestou domů jsem trošku pospíchal, takže jsem nejel klobouka s řazením do 2500ot, ale ne zase v červenym.
Kapalo to a když jsem povolil víčko chladící, tak si to trošku ublinklo, odfouklo a už dobrý. Vyteklo mi přesně na půlku mezi min/ max takže decka ? Zatim jsem to jako rychlej fix nechal trošku povolený.
Jinak když jezdim kolem komína, trasy do 20km tak se nikde nic neprojeví, ale to je asi normálka.
[img]http://s25.postimg.org/dpttg2d1n/IMG_0823.jpg[/img]
zdálo se mi, že to kape z tý tenký hadice napravo
[img]http://s25.postimg.org/up2rvbo97/IMG_0824.jpg[/img]
Takže co všechno ?
Je to jen blbě dotažená hadice (asi těžko) ?
Pumpa je tam měněná nějakym dementem v T6R, kterej jí dal na černej silikon, tady je první vztyčenej ukazováček, no možná spíš prostředníček.
Je tam LPG, že by někde něco řachlo ? Zkusit jezdit na benzín ?
Blbě udělaná GO hlavy ?
Nevim čim začít, aby to bylo co nejvíc efektivní. COčkem ?
940 únik chladící kapaliny
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 940 únik chladící kapaliny
Najdi přesné místo úniku, očisti osazení, utáhni hadici.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5784
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#3 940 únik chladící kapaliny
Blbej dotaz, není to klima?
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#4 940 únik chladící kapaliny
Hele myslim že to opravdu kapalo zhruba z poloviny tý tenký hadice, klima má trubky pod tim a z tý by snad netekla chladící kapalina ne ?
Co mi napadlo je, že to opravdu bude z konce tý hadičky a stéká to zhruba do půlky a odtud to kape... No nic, takže vizuální inspekce první...
Zajímalo by mně, jak poznám, jestli ten tlak je opravdu nepřirozenej, že je ho tam moc.
EDIT: klima vůbec nechladí, je prázdná, páč prej odněkud uniká.
Co mi napadlo je, že to opravdu bude z konce tý hadičky a stéká to zhruba do půlky a odtud to kape... No nic, takže vizuální inspekce první...
Zajímalo by mně, jak poznám, jestli ten tlak je opravdu nepřirozenej, že je ho tam moc.
EDIT: klima vůbec nechladí, je prázdná, páč prej odněkud uniká.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 940 únik chladící kapaliny
Nepřirozenej tlak se pozná tak, že to obarví/omastí chladící kapalinu. Ve VRZČ s podezřelým tlakováním jsou bohaté zkušenosti...
Máš víčko, který drží 150kPa, což je 1,5baru přetlaku, takže je to celkem dost vysokej tlak.
Máš víčko, který drží 150kPa, což je 1,5baru přetlaku, takže je to celkem dost vysokej tlak.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5784
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#6 940 únik chladící kapaliny
Aha, to jsem nevěděl, že je problém s klimou.Krystof P. píše:Hele myslim že to opravdu kapalo zhruba z poloviny tý tenký hadice, klima má trubky pod tim a z tý by snad netekla chladící kapalina ne ?
Co mi napadlo je, že to opravdu bude z konce tý hadičky a stéká to zhruba do půlky a odtud to kape... No nic, takže vizuální inspekce první...
Zajímalo by mně, jak poznám, jestli ten tlak je opravdu nepřirozenej, že je ho tam moc.
EDIT: klima vůbec nechladí, je prázdná, páč prej odněkud uniká.
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#7 940 únik chladící kapaliny
Zdá se, že to opravdu bylo jen problémem s hadicí. Tak zatim snad vyřešeno, ještě to případně potvrdim.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek