940 únik chladící kapaliny

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#1 940 únik chladící kapaliny

Příspěvek od Krystof P. »

Ahoj,

včera mě trošku nepotěšila louže pod autem, která se mi objevila, když jsem dojel z výletu. Bylo to cca 60km tam, 60 po pár hodinách nazpátek. Cestou domů jsem trošku pospíchal, takže jsem nejel klobouka s řazením do 2500ot, ale ne zase v červenym.

Kapalo to a když jsem povolil víčko chladící, tak si to trošku ublinklo, odfouklo a už dobrý. Vyteklo mi přesně na půlku mezi min/ max takže decka ? Zatim jsem to jako rychlej fix nechal trošku povolený.

Jinak když jezdim kolem komína, trasy do 20km tak se nikde nic neprojeví, ale to je asi normálka.

[img]http://s25.postimg.org/dpttg2d1n/IMG_0823.jpg[/img]
zdálo se mi, že to kape z tý tenký hadice napravo
[img]http://s25.postimg.org/up2rvbo97/IMG_0824.jpg[/img]

Takže co všechno ?
Je to jen blbě dotažená hadice (asi těžko) ?
Pumpa je tam měněná nějakym dementem v T6R, kterej jí dal na černej silikon, tady je první vztyčenej ukazováček, no možná spíš prostředníček.
Je tam LPG, že by někde něco řachlo ? Zkusit jezdit na benzín ?
Blbě udělaná GO hlavy ?

Nevim čim začít, aby to bylo co nejvíc efektivní. COčkem ?

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2 940 únik chladící kapaliny

Příspěvek od Urvanej »

Najdi přesné místo úniku, očisti osazení, utáhni hadici.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

neuman zdenek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5785
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

#3 940 únik chladící kapaliny

Příspěvek od neuman zdenek »

Blbej dotaz, není to klima?
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#4 940 únik chladící kapaliny

Příspěvek od Krystof P. »

Hele myslim že to opravdu kapalo zhruba z poloviny tý tenký hadice, klima má trubky pod tim a z tý by snad netekla chladící kapalina ne ?
Co mi napadlo je, že to opravdu bude z konce tý hadičky a stéká to zhruba do půlky a odtud to kape... No nic, takže vizuální inspekce první...

Zajímalo by mně, jak poznám, jestli ten tlak je opravdu nepřirozenej, že je ho tam moc.

EDIT: klima vůbec nechladí, je prázdná, páč prej odněkud uniká.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#5 940 únik chladící kapaliny

Příspěvek od Urvanej »

Nepřirozenej tlak se pozná tak, že to obarví/omastí chladící kapalinu. Ve VRZČ s podezřelým tlakováním jsou bohaté zkušenosti...
Máš víčko, který drží 150kPa, což je 1,5baru přetlaku, takže je to celkem dost vysokej tlak.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

neuman zdenek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5785
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

#6 940 únik chladící kapaliny

Příspěvek od neuman zdenek »

Krystof P. píše:Hele myslim že to opravdu kapalo zhruba z poloviny tý tenký hadice, klima má trubky pod tim a z tý by snad netekla chladící kapalina ne ?
Co mi napadlo je, že to opravdu bude z konce tý hadičky a stéká to zhruba do půlky a odtud to kape... No nic, takže vizuální inspekce první...

Zajímalo by mně, jak poznám, jestli ten tlak je opravdu nepřirozenej, že je ho tam moc.

EDIT: klima vůbec nechladí, je prázdná, páč prej odněkud uniká.
Aha, to jsem nevěděl, že je problém s klimou. :twisted:
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#7 940 únik chladící kapaliny

Příspěvek od Krystof P. »

Zdá se, že to opravdu bylo jen problémem s hadicí. Tak zatim snad vyřešeno, ještě to případně potvrdim.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“