B200FT dlouho startuje

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#51 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od raolsa »

Je to možný. Pak zblbne benzínovou jednotku a zlobí startování.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#52 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

Nojo, ale vždyť posledně vyndání baterky ani pojistky nepomohlo :o

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#53 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od raolsa »

Je to jenom tip.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#54 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Urvanej »

Těžko soudit. Zkus plyn co nejvíc vyřadit. Tzn. vycvakat a zapojit vstřiky benzínu napřímo, lambdu pustit do řj. a chvíli jezdi. Pokud to blbnout nebude, tak bych celej plyn hodil někomu na hlavu, ať to dá do kupy.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#55 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

Asi nic jinýho nezbyde, ale seřídit to stejně chce, tak uvidíme. Budu s tim muset ovšem nějak absolvovat emise. Jestli tohle nějak dopadne a ten plyn bude bez problému chodit, tak si otevřu šampus. Nebo aspoň krabicák, protože na šampus nezbydou love :D

pavel.2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 416
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 10

#56 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od pavel.2 »

Tak mne napadá , že kdysi jsem řešil problém , studený motor nechtěl naskočit na benzín , odpojil jsem LPG hadici od směšovače a chytlo to hned tak jsem při běžícím studeném motoru chtěl zasunout hadici zpátky a ejhle jak jsem ji přiložil motor začal jít blbě stačilo popojet cca 1km pak jsem hadici připojil motor ok, toto jsem dělal asi týden pak jsem se rozhodl rozebrat ventyl na LPG před směšovačem , po vyčištění a mírném napružení pružiny další 4roky OK
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#57 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od raolsa »

To byl ale podtlakový systém, ne? Protože u systému se vstřikovači se plyn do válců dostat přes vstřiky nemůže. Leda by byly poškozené.
A jaký vlastně má Kryštof systém? Podtlak nebo vstřiky?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

pavel.2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 416
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 10

#58 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od pavel.2 »

Ano byl to podtlak, před rokem jsem nechával dávat nový LPG podtlak , cena skoro za polovinu co by stál přímí vstřik auta před cca r2000 neni problém.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#59 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

Já mám sekvenci, sice nějakou starou, ale jsou to klasika vstřiky, taká nějaká fotka tu

[img]https://s25.postimg.org/jtf2ayutn/IMG_0603_1.jpg[/img]

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#60 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

Taková teorie...
Ten plynovej okruh je furt natlakovanej, nemá žádný čepadla a podobný kokotiny, da ?
Když to dlouho točí, je šance, že to bude při startu bohatý, ja ?

Když jsem měl uplně vyjetou plynovou nádrž před výměnou, problém nebyl....

Ten furt natlakovanej okruh bude mít někde nějakej werk, kterej bude znemožňovat plynu propouštět do plynovejch vstřikovačů, ne ?
Nebude tenhle werk rozbitej ?

Protože starty v rozmezí několika více hodin jsou problémový, ale kratší jsou na brnk (i když často ještě na kratší brnk, než klasickej benzínovej start)

Napadlo mě se tady zkusit ještě vykecat, než se pustim do zjišťování, jak a kam připojit zpátky benzínový vstřiky a lambdu, jak psal Tomáš.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#61 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od raolsa »

Krystof P. píše:Taková teorie...
Ten plynovej okruh je furt natlakovanej, nemá žádný čepadla a podobný kokotiny, da ?
Když to dlouho točí, je šance, že to bude při startu bohatý, ja ?

Když jsem měl uplně vyjetou plynovou nádrž před výměnou, problém nebyl....

Ten furt natlakovanej okruh bude mít někde nějakej werk, kterej bude znemožňovat plynu propouštět do plynovejch vstřikovačů, ne ? Jak na nádrži tak na reduktoru jsou ventily. Teoreticky by jeden nebo oba mohly nedoléhat, či váznout. Ale vstřikovače jsou jakoby další ventily, které teprve pouští plyn do válců, to už je třetí zábrana, která by musela být trop.
Nebude tenhle werk rozbitej ?

Protože starty v rozmezí několika více hodin jsou problémový, ale kratší jsou na brnk (i když často ještě na kratší brnk, než klasickej benzínovej start)

Napadlo mě se tady zkusit ještě vykecat, než se pustim do zjišťování, jak a kam připojit zpátky benzínový vstřiky a lambdu, jak psal Tomáš.
Můžeš zkusit odpojit hadici od reduktoru ke vstřikům, jestli z reduktoru nebude pořád cítit plyn. Samozřejmě to odfoukne, ale pak už nic cítit nesmíš.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#62 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

Tak to bych zvládnout mohl, díky za radu. On ten plyn má najeto xxx kilometrů a xx let s neznámym stupněm údržby, tipoval bych že 0. Jde mi o to, že bych potřeboval udělat plynový emise/ emise/ technickou, a tudíž je to nejnevhodnější doba na to, laborovat jestli to dát radši plynařovi (který snad tohle umí v republice dva a nevim jestli oba dobře) nebo mechanikovi.
No a třeba mi taky stejně nic jinýho nezbyde :)

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#63 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od raolsa »

No, jestli je to takhle starý, tak je potřeba vyměnit membrány v reduktoru a udělat repase vstřiků. A taky vyměnit filtry LPG.
Co je tam za vstřiky? Jestli nějaké neznámé, tak bych zvážil výměnu za Valtek.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#64 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

Filtr(y) jsem nechával měnit společně s výměnou nádrže.
Jestli z toho něco poznáš, něco jsem odfotil.
Valtek máš nějaký dobrý zkušenosti ? Koukal jsem, že za 1600 by to byla celkem přijatelná alternativa repasi stávajících.

[img]https://s25.postimg.org/adpfyzgl7/IMG_5079.jpg[/img]
[img]https://s25.postimg.org/6hc42zg63/IMG_5084.jpg[/img]
[img]https://s25.postimg.org/dkjzimggr/IMG_5088.jpg[/img]

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#65 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od raolsa »

Takhle z dálky to jako Valteky vypadá. To by bylo v pohodě, protože na ně stojí sada na jeden vstřik pouhých 80 Kč. :D
Jinak ten papír je na prd, vzhledem k tomu, že není označeno co je namontováno. :fool:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#66 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

Ještě to pak okouknu až bude líp vidět. Vim, že už se asi blbě ptám, ale je šance, že je tohle spojený s těma problémama se startovánim ?

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#67 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od raolsa »

Myslím, že ne. Jak jsem psal, spíše bude problém se špatně nastavenou směsí. Ale to špatné nastavení může být způsobeno i opotřebením vstřiků, které dávají více než když jsou v cajku.
Takže nejdřív dát dohromady plyn a pak řešit starty.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#68 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

Ok, zkusim ještě poptat u člověka, co mi měnil nádrž, jestli by byl ochotnej udělat nějakou základní repasi těch vstřiků a reduktoru. On nemá možnost nastavit tartarini, nedostane se do něj. Pak to teda nechat někde seřídit a pak se uvidí. Díky za rady.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#69 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od raolsa »

Na repasi těch Valteků stačí hodinky a nějaký udělátor na ně. No a taky trafo, kterým budeš s tím vstřikem cvakat. Chystám se něco vyrobit, protože těch Valteků je v rodině hodně a já se taky chystám v dohledné době dělat repas. Horší je, že jak jsem teď marod tak nemám přístup do nástrojárny v práci a tak to musím jenom vymyslet a realizovat to budu až se do práce vrátím.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#70 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

Takže to zvládne :)
Je hezký, jak to postupně od začátku vlákna, kde vlastně žádnej problém nebyl, pomalu přešlo k problému, kterej je zrovna dlouhý startování. Co bych dal za to, kdyby to chytalo tak blbě, jako na začátku :green:

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#71 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

Heh, teď jsem se všiml tohoto:
[img]https://s25.postimg.org/fewu0a3gb/IMG_5090.jpg[/img]

Kdo pozná co tam nesedí ? :green: :green:

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 59
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 940 B200FT 1998

#72 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od pepa559 »

Jakože to máš na pětiválec na sedmdesátku?
_________________
Bylo: Chrysler New Yorker, 3,3L, 1990; Volvo 340 DL, 1,6 diesel, 1985; Toyota Carina E, 1995
Je: Volvo 940 B200FT, 1998

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#73 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

No, von ten plyn je vyndanej údajně ze sedmdesátky. Ale jestli to má nějakej vliv, to nevim :)

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#74 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Urvanej »

Kontrola, zda nefouká plyn kde a hlavně kdy nemá. Těsní ventil kapalnýho LPG u reduktoru? Pak stačí jeden nefunkční vstřik a nakrmí ti sání plynem a bez vzduchu to nechytne.
Pokud nevíš, jaká se na tom dělala údržba, tak reduktor zkontrolovat by neměl bejt problém, to by měl umět každej plynař.
No, bude to chtít začít někde souložit dceru nějakýho plynaře, a asi i dobře, aby ti to dal dokupy :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#75 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

Tome, díky za rady. Dceru plynaře snad nebude nutný souložit. Mám nabídku natkomplet předek,vstriky , jednotka, komplet kabeláž a reduktor do 200kW do desítky, takže zkusim repasi vstřiku a reduktoru a když to nepomůže, nechám udělat komplet a bude to. Jednotka která si sama upravuje palivovou mapu podle benzínový a k tomu 5 let záruka. To zní rozumně
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“