B200FT dlouho startuje

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#26 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Ondra. »

plyn ti setri dvojnasob diky tomu ze to omezuje provoz vozidla. ale porad je to ciste hypoteza. zkousel jsi to?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#27 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

Jestli myslíš tu pojistku, ještě ne, jsem teď v práci, takže se vydám do garáže vyndat ji a zkusim to až pojedu domu. Kdyžtak si připravim rekordér, ať případnej dlouhej start zachytim.

Jinak v nasrání jsem si to spočetl plyn mi za 10.000km ušetřil 17.000,- což je docela slušný.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#28 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

Jinak... Mělo by to chytnout dobře hned, nebo se to všechno srovná až po najetí xxx km ? Samozřejmě za předpokladu, že je chyba v adaptaci řj.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#29 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Ondra. »

hned. u devitky je kouzelne ze se pojistkou popr baterkou vynuluje rj do tovaru. to 850 a vejs neumi
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#30 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

Hele to je divný. Měl jsem teď od soboty den a půl vyndanou baterku v nabíječce a problém se objevil až potom, takže měla bejt zresetovaná. :shock:

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#31 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Ondra. »

hele a jestli to toci 10 vterin musi to bejt pak uchlastany. cidlo polohy kliky jsi neresil?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#32 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

Nene, v tom jsem se "zatim" nehrabal :D Můžeš tu myšlenku nějak rozvést ? Čidlo polohy kliky jsem v životě řešil jednou a to byl nestartující Renault, takže nemám tucha.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 27
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Vůz: VOLVO 760 90'

#33 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od djigelit »

Ahoj, taky se zapojím neboť dlouhé starty nestarty mě pekně potrápily :/ Doporučuju prověřit/vyměnit relátka - zejmena Radio Noise Suppression Relay (1323592) co je bejvá pověšený hned nad baterkou. A pak relátko palivové pumpy co je pod palubkou. Co taky může bejt načatý je zapalovací modul což je takovej čip BOSCH na plíšku. Ten taky bejvá kolem baterky. Všechno tohle způsobuje špatný starty či potažmo chcípání za chodu.
_________________
JE: Volvo 760GLE 90' B204FT M46 140KW
Volvo S60 04' 2.4i

BYLO: Tatra 613-3, 86'

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 27
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Vůz: VOLVO 760 90'

#34 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od djigelit »

A ještě čidlo teploty vody co je na bloku. To když odejde tak zlobí studený starty, ale to už se většinou ozve OBD.
_________________
JE: Volvo 760GLE 90' B204FT M46 140KW
Volvo S60 04' 2.4i

BYLO: Tatra 613-3, 86'

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#35 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

Díky moc !
Nějakej tip, jak proměřit to relé nad baterkou a Ečko co je za popelníkem ?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 27
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Vůz: VOLVO 760 90'

#36 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od djigelit »

Krystof P. píše:Díky moc !
Nějakej tip, jak proměřit to relé nad baterkou a Ečko co je za popelníkem ?

Ečko bajpásuj jako je to na obrázku. Relátko jde rozdělat a proměřit multimetrem a pak případně proletovat trochou čerstvého cínu.

Tady na tý nepřehledný stránce to chlapík všechno rozebírá, včetně již tady zmiňovaného senzoru na klikovce -Crank Position Sensor

http://www.240turbo.com/volvorelays.html
Přílohy
ODRelayCracks.gif
ODRelayCracks.gif (90.21 KiB) Zobrazeno 1262 x
740relaybypass.jpg
740relaybypass.jpg (76.46 KiB) Zobrazeno 1262 x
_________________
JE: Volvo 760GLE 90' B204FT M46 140KW
Volvo S60 04' 2.4i

BYLO: Tatra 613-3, 86'

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#37 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

A co mám multimetrem měřit a na jakejch pinech, pls ?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 27
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Vůz: VOLVO 760 90'

#38 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od djigelit »

Nejdřív to zkoukni očima jestli nejsou popraskaný spoje, většinou je to vidět. Lepší MM má funkci kdy pískáním řiká jestli je spojení mezi meřícíma hrotama vodivé nebo ne. Když píská je to OK. Takhle se daj propískat všechny spoje a cestičky co na relátku jsou. Ale jestli se s tim nechceš srát, tak ti můžu jedno ověřený půjčit a uvidíš jestli se to zlepší:) A taky teda můžeš ten konektor do který je to relátko píchlé taky přemostit:
Přílohy
relay1323592diagram.jpg
relay1323592diagram.jpg (45.97 KiB) Zobrazeno 1257 x
_________________
JE: Volvo 760GLE 90' B204FT M46 140KW
Volvo S60 04' 2.4i

BYLO: Tatra 613-3, 86'

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#39 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Urvanej »

Relátko snadno prověří tim, že otočí klíčkem a slyší na cca 3s jak se/vypne pumpa.
Čidla teploty vody má LH2,4 celkem "tři" a to na hlavě. 2 v jednom pod třetim parohem sání (hranatej konektor na 19mm klíč a očko nenasadíš), jedna větev pro ECU a druhá pro EZK. To umí jen kecat a ukazovat, že je teplejš než je a pak je to chudý a blbě to chytá. To sem tu někde hojně rozebral. No a třetí je mezi prvnim a druhym parohem (taky 19, ale tam už jde očko nasadit) a to je do budíků. Umřelý jsem viděl to dvojitý několikrát. NEchá se snadno ověřit tim, že kontakty proměříš proti zemi a měly by oba ukazovat cca stejnou hodnotu odporu. Pokud kecá nesmysly, tak ho ani OBD nenahlásí a v mrazu se tváří , jako by bylo např. +30 a to pak točíš jako debil a nic.
O ostatnim sem na devítkách nikdy neslyšel. Ale možný je všechno :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 27
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Vůz: VOLVO 760 90'

#40 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od djigelit »

Urvanej píše:Relátko snadno prověří tim, že otočí klíčkem a slyší na cca 3s jak se/vypne pumpa.
Čidla teploty vody má LH2,4 celkem "tři" a to na hlavě. 2 v jednom pod třetim parohem sání (hranatej konektor na 19mm klíč a očko nenasadíš), jedna větev pro ECU a druhá pro EZK. To umí jen kecat a ukazovat, že je teplejš než je a pak je to chudý a blbě to chytá. To sem tu někde hojně rozebral. No a třetí je mezi prvnim a druhym parohem (taky 19, ale tam už jde očko nasadit) a to je do budíků. Umřelý jsem viděl to dvojitý několikrát. NEchá se snadno ověřit tim, že kontakty proměříš proti zemi a měly by oba ukazovat cca stejnou hodnotu odporu. Pokud kecá nesmysly, tak ho ani OBD nenahlásí a v mrazu se tváří , jako by bylo např. +30 a to pak točíš jako debil a nic.
O ostatnim sem na devítkách nikdy neslyšel. Ale možný je všechno :-)

U mě se relátko pumpy chovalo tak že po otočení klíčkem hezky cvaklo, pumpa zabzučela, ale pak se po pár kilácích s klidem rozeplo a auto zdechlo :) Byl tam prasklej spoj a většinou to doléhalo, ale někdy si to prostě náhodně odlehlo...

Jinak Urvanče, když je řeč o těch čidlech -mě právě ODB chlásí chybu 1-2-3. Což by měla bejt záležitost toho dvojitýho čidla ale auto chytá za každejch okolností úplně normálně. Tak si řikám že si asi jenom vymejšlí. Ale zkusim proměřit jak řikáš.
_________________
JE: Volvo 760GLE 90' B204FT M46 140KW
Volvo S60 04' 2.4i

BYLO: Tatra 613-3, 86'

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#41 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Urvanej »

Hele ono může klidně bejt uplně mrtvý, a pak ti to startuje a krmí auto jako by bylo -60°C. Takže to chytne dobře. Ale teplý starty můžou bejt peklo. Ale to si domyslíš.
Jo a Pytlíku, přístup je tam jak k penězum, takže se obrň trpělivostí, velkou dávkou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#42 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

Tak po vyndání pojistky dle očekávání žádná změna. 1. start dlouhej, 2. na brnk.
Na tyhlecty čidla vody pak mrknu, o jednom vim, druhý si nejsem jistej, ale vim, že tam mám jeden https://i.ebayimg.com/thumbs/images/g/c~YAAOSwstJZPbs~/s-l225.jpg
tenhle konektor co je napravo nezapojenej. Ale to by musel bejt nezapojenej od začátku, díky tý závlačce těžko sám odpadne.
Kdyžtak to nastuduju na druhym endžínu, nebo si je z něj půjčim.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 12977
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#43 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od raolsa »

Jak máš starý palivový filtr?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#44 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

Cau Radku, mám ho tam rok a tři měsíce, dával jsem novýho manna minulej rok před zimou.
Můžu se zeptat, jakej myšlenkovej pochod je za timhle dotazem ? To, že jednou startuje dlouho a jednou krátce ?

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 12977
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#45 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od raolsa »

Jen mě napadlo, jestli při studeném startu třeba netrvá čerpadlu déle než natlačí lištu tím správným tlakem. Při teplém startu může nějaký ten tlak v systému zbýt a tak to funguje hned.
Ale je to jen takový nápad, protože já měl podobný problém a výměna filtru to vyřešila.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#46 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

Taky jsem se tou myšlenkou zabejval, ale právě že filtr je novej, prakticky no... A měření tlaku na liště nemám manometr, tak jsem si radši řekl, že tady chyba nebude :D

Ještě jedna věc, nechci to definitivně uzavřít, protože to je jen takový malinký světlo naděje ale...

Včera jsem po neúspěšnym pokusu s první pojistkou sundal kapsu a všechna relátka jsem vyndal, kontakty trochu pohonil papírem. Sundal jsem taky oba kontakty od baterky a aspoň malejma nůžkama co jsem měl po ruce jsem je pořádně očistil, pak všechny ty kokotiny co vedou na plus tak, aby se na nich kov pěkně blejskal a znovu to celý zkompletoval a pořádně přetáhl. Jediný na co jsem se nedostal bylo to "radio supression relay", protože se mi nepodařilo to v tý tmě vyháknout z kasle a nešel mi ani vyndat konektor. Každopádně teď auto startuje v pohodě :unknown:

"

Tohle je po celodennim stání, předtim by to startovalo dlouho. :shock:

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 12977
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#47 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od raolsa »

Tlak na liště můžeš změřit měřákem na gumy, ten ventilek je stejný.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#48 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

:evil:
Teď jsem jezdil od posledního příspěvku bez plynu, než se vyměnila tlakovka. Auto startovalo v pohodě. Od tý doby, co jsem to přivezl, zase to startuje blbě, takže to vypadá, že to je fakt s plynem spojený. Že ale nepomůže vyndat tu pojistku a zresetovat řj, to mi nejde do hlavy. Na plynu mám najeto asi 20km.

Je možný, že by provoz na plyn měl nějakej vliv na následnej start na benzín ? Nemůžu na nic přijít.

Ještě zkusim přes noc nabít baterku, ale nevim nevim. Ráno to chytalo dost divně, zase točení a jednotlivý válce naskakovaly dost neukázněně.
Nebo zkusit jiný kabely a svíčky, ty tam mám nový.

:%)

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 12977
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#49 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od raolsa »

Chtělo by nechat seřídit plyn, bude asi blbá směs.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#50 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

Nechám to udělat hned jak to bude možný. Špatná směs LPG bude mít tyhle následky ?
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“