B200FT dlouho startuje

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#1 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

cau,

potřeboval bych radu na co mrknout. Jsem z Cčka zvyklej na startování na brnk a devítka mi startuje celkem dlouho, třeba tři-až-pětkrát se startér "převalí", nebo jak to nazvat než to chytne... Zatim se mi nestalo, že bych nenatočil, ale je to takovej blbej pocit.

Koukal jsem na svíčky, jsou tam Denso, čili neoriginál, který jsou na pohled dobrý. Nejsem si jistej, jestli tam nejsou kvůli LPG, mám dojem že jsem někde četl, že se do plynovejch aut dávají právě nějaký jiný, který si s nim líp rozumí.

Zkoušel jsem ještě před vypnutim motoru vypnout LPG, jestli to třeba chytne líp, ale pochybuju.

Věděl by někdo na co kouknout, kde co proměřit, nebo jestli to mám rovnou k někomu vzít, kdo by na to mrknul ?

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#2 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Ondra. »

Tipuju blbou adaptaci lhacka kvuli lpg
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#3 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

Takže plyn způsobí při provozu nižší egt, než by to mělo na benzín a lh na to pamatuje při dalším startu a reaguje úpravou směsi, tim pádem to startuje bohatý ?

vityjan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 880
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#4 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od vityjan »

Tím plynem bych si nebyl tak jistý. V zelený ho mám taky, ale nejezdím na něj a auto startuje také dlouho :unknown:
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#5 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Urvanej »

Je to vlastnost, nikoliv vada. Prostě LH2.4, jak píčeš, cca třikrát převalí a pak teprve chytne. Je to daný systémem dávkování paliva.
Taky se dycky leknu, když přelezu z Etalonu, kterej chytá na drc.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#6 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

Pokud bych teda řekl, že je to vlastnost, ne vada. Je to v zimě furt stejný ? Nebude to větší stres na baterku, tim myslim, budu jí muset nějak dobíjet tam, kde bych u jinýho řízení nemusel ?

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#7 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od peter cz »

Nebude,
v zimě je to furt stejný
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#8 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

Jinak by mě zajímalo proč by jeden kluk, o kterýho argumentaci nemám důvod pochybovat měl uplně odlišnej názor (špatně seřízenej plyn, neupravená jednotka), než další dva, o jejichž názoru rovněž nemám důvod pochybovat :)

vityjan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 880
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#9 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od vityjan »

Kryštofe pro klid v duši si nechej plyn překontrolovat a seřídit, tím se nic nezkazí - naopak! Stejně si ale myslím, že starty to výrazně nezlepší.
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#10 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od gusto »

Já jsem to konzultoval se standou, páč taky jsem měl pochybnosti. Je to vlastnost, bylo to stejné i před instalací LPG.

PS.: zkus dát video startování.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#11 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Ondra. »

Laboroval jsem s tim na 850. Ale pokud te to na paty prevaleni chytne nevidim v tom zavadu. Je to motor jak ze sekacky, zlatej etalon muhehe
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#12 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od gusto »

850 chytá dřív, tam to není košer, když dlouho točí.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#13 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od standa »

Hlavně musí být startovací čas pořád stejně dlouhý. Přibližně cvak-HhHhHhHh-vrrrrm :D Atmosféry při startu trochu vyštěknou, turbíny chytají spíš měkce...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#14 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

Urvanej, nevadí mi OT, ale možná bych to pod standovym příspevkem uklidil, když už to máme v opravách.

Video startu zde:


nejsem si uplně jistej, jestli je ta doba startování pokaždý stejně dlouhá, zkusim to vysledovat.

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2989
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#15 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od 3m3 »

Tak ja ti natocim dneska pro srovnani cervenou po tydennim stani
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#16 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

3m3 píše:Tak ja ti natocim dneska pro srovnani cervenou po tydennim stani
To můžeš, ale to mi nebude k ničemu, protože tohle bylo po 10 hodinovym stání. :) mě stačí, jestli je to v pořádku.

Zejtra ráno po stání venku v zimě můžu natočit ještě jedno pro srovnání.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#17 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od peter cz »

Takhle je to normální...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#18 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

Tak děkuji všem za ůčast v diskusi :beer:

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 37
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Vůz: 945 Polar LPG Vialle
Bydliště: praha 4

#19 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od niklas »

Já vím, že to nemá logické vysvětlení, ale to nemá spousta věcí kolem nás.......zkus to při startu nechat nažhavit, jako starej diesel..... Deset let jsem startoval s tímhle motorem přesně stejným stylem, jak ty popisuješ...., a nakonec jsem se s tím srovnal....., ale když otočím klíčkem, až se rozsvítí kontrolky, chvilku(5-10 sec.)počkám a pak startuju, tak to chytne na drc.......zkus to a dej vědet.........

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#20 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Sergej »

niklas píše:Já vím, že to nemá logické vysvětlení, ale to nemá spousta věcí kolem nás.......zkus to při startu nechat nažhavit, jako starej diesel..... Deset let jsem startoval s tímhle motorem přesně stejným stylem, jak ty popisuješ...., a nakonec jsem se s tím srovnal....., ale když otočím klíčkem, až se rozsvítí kontrolky, chvilku(5-10 sec.)počkám a pak startuju, tak to chytne na drc.......zkus to a dej vědet.........
Jedine co s tym dosiahnes je to, ze sa natlakuje palivova lista. Co je ostatne odporucany sposob startovania. Ma zmysel hlavne u starsich aut, ktorych palivovy system nie je tesny ako za mlada... Moderne auta natlakuju palivovy system uz pri otvoreni dveri.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#21 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

Hele i na tom videu jsem to trošku dělal, přesně...čerpadlo stačí trošku natlačit, dělám to takhle u všech aut, prostě jsem zvyklej, ale můžu to zkusit nechat trochu dýl, to už je jedno :)

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#22 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od gusto »

Sergej: súhlas.

Kryštof: Start je naprosto v pořádku.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#23 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

A jsme tu znova... Tentokrát opravdu dlouhej start.
Auto stojí, dnes třeba cca 6h, nemusí bejt ani moc zima (dneska bylo 10°C) a točí to třeba 10 vteřin, než naskočí.

Po nastartování se mi nezdá, že by se tam něco hádalo, řekl bych že všechny válce naskočí cca stejně. Ale když se hned nerozjedu a ještě na neutrál přidám plyn a pustim, tak pouze když padají otáčky tak se auto klepe a je slyšet špatnej chod, přirovnal bych to k tomu, jako kdyby nepálily válce v tom správném taktu (třeba po špatném zapojení kabelů ke svíčkám).
Tohle se spraví hned jak se rozjedu, pak už je všechno ok.

Co mě ale zaráží je, že dřív auto startovalo neustále uplně stejně, viz moje první příspěvky. A teď po tomhle dlouhym startu když někam dojedu, jsem tam pár minut a jedu dál, tak chytne absolutně na brnk. Ani startér nedokončí první převalení a už to jede.

Zkusim to zase natočit.

Ještě doplnim, že 7.12. jsem dával komplet nový svíčky, kabely k nim, rozvody a mám zrepasovanej startér od léta. Ale problém mám až teď. Co jsem neměnil je víko, palec rozdělovače a cívka.


Takže první krok vypnout plyn, vytáhnout první pojistku a vyzkoušet, co ?

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#24 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Ondra. »

posledni veta- vidis jak jsi chytrej kluk
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 38
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#25 B200FT dlouho startuje

Příspěvek od Krystof P. »

Zasratej plyn, já se snad na celou novou nádrž vykašlu, nechám to vyndat a bude klid :green: S nájezdem 10 ročně...
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“