To nejde, nesmí, pak se ti to rozhodí.
Benzínová se bude učit podle toho co jí tam leze a plynová se bude učit podle benzínový - vidíš ten problém?
Navíc LH má variabilní tlak na vstřikách, takže obyčejný snímání dýlky otevření vstřiku nestačí. Takže hezky tupou jednotku a maximálně jí navařit a věnovat další lambdu, nebo takovou řj, která bude info přeposílat do benzínový, beze změny.
A nastavit přesně, žádný trochu bohatší, jinak se ti to stejně ochudí nebudeš startovat, nebo dlouho.
Nebo řešení s odpojovánim řj motoru s vypnutím klíčku
B200FT dlouho startuje
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#76 B200FT dlouho startuje
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#77 B200FT dlouho startuje
Přesně! Jednotku jenom takovou co si bere údaje z lambdy! Čím jednodušší tím lepší.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#78 B200FT dlouho startuje
Taková varianta je taky, jednotka co se ladí ručně a umí si v případě potřeby, nad nějakej výkon, přimíchat benzín.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 492
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#79 B200FT dlouho startuje
Jeste jedna uvaha se studenymi starty, ktera se mi pred lety stala na plynove devitce. Auto za studena mizerne chytalo a nechtelo drzet volnobeh na plyn i benzin. Nakonec jsem prisel na to, ze jak italsky vseumel instaloval plyn, napichl se na teplotni cidlo motoru pres konektor ridici jednotky. Vakluv spoj jim vytvoreny vzal po letech za sve, coz udelalo svoje.
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#80 B200FT dlouho startuje
Tady nějaký info ohledně jednotky, která se ladí ručně.Dobrý den,
u LPG jednotek to funguje tak, že jdou přes LPG jednotku impulsy pro benzínové vstřiky. Pomocí těchto impulsů se naladí za pomoci dalších údajů (MAP, otáčky) graf benzínové mapy. Podle této benzínové mapy se pak ladí plynová, cílem je aby jí byla co nejblíž.
Je tedy úplně jedno, jestli je proměnlivý tlak na palivové liště, jestli spíná turbo, nebo VVT. Lambdu je možné napojit u té EG jednotky. Pokud je auto OBD II (to asi není ?) je možné trvale propojit LPG jednotku s benzínovou přes port OBD a odečítat spoustu údajů přímo (zátěž, lambdu, korekce a mnoho dalších).
Výhodou té druhé jednotky je, že umí ovládat také benzínové vstřikovače, takže není problém dostat do motoru třeba o 100% paliva navíc proti samotnému benzínu, to vše jde opět naladit a přesně korigovat (ms, otáčky, MAP).
Například mám připraven kompresor Eaton pro motor Opel 3.2 V6. z původních 155kW mám pouze v atmosféře už 202 a po montáži kompresoru mohu jít až na 250kW, aniž bych musel upravovat vstřiky, čerpadlo atd... a to jen díky možnosti soustřiku obou paliv v režimu plného zatížení motoru (do 60% to pojede pouze na LPG).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#81 B200FT dlouho startuje
Řekl bych, že konečnej problém byl v propouštějících vstřikovačích LPG. Z hadice od reduktoru si mi nezdá, že by plyn smrděl, ale prostě ten zbytek co je v hadicích se do válců po delším stání dostal a už to nechtělo chytit. Po odpojení vstřikovačů všechno v cajku.
Takže pohoda
Takže pohoda
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#82 B200FT dlouho startuje
Musíme technický témata držet pěkně aktuální, že jo ?
cca -13°C
Včera po stání venku auto naskočilo normálně, ale vzápětí jelo na tři válce, cca pět minut - tipuju než se to malinko ohřálo a pak zase v pohodě.
Po celonočním stání v garáži, kde je lehounce nad nulou vše v pořádku.
Dneska po stání venku chytlo zase normálně, rozjelo se na tři válce a postupně se to ještě zhoršilo, až se mi zdálo, že jede jeden nebo dva, jednou zdechlo, zase chytlo a blbě běželo, rozjet se skoro nešlo. Po pěti minutách (když se to trochu ohřálo?) na všechny čtyři a bez problému.
Tak co je zmrzlý a nefunguje? Lambda ?
Na druhou stranu jsem si dneska namontoval pěkně zrepasovaný plynový vstřikovače i s novou lištou. Něco to sice stálo, ale teď to na plyn táhne lineárně (dejme tomu ) až do omezovače, oproti stavu předtím, kdy to nad 3500ot začalo škubat a jet se s tim nedalo.
Uvidíme jestli bude stále dobře startovat.
cca -13°C
Včera po stání venku auto naskočilo normálně, ale vzápětí jelo na tři válce, cca pět minut - tipuju než se to malinko ohřálo a pak zase v pohodě.
Po celonočním stání v garáži, kde je lehounce nad nulou vše v pořádku.
Dneska po stání venku chytlo zase normálně, rozjelo se na tři válce a postupně se to ještě zhoršilo, až se mi zdálo, že jede jeden nebo dva, jednou zdechlo, zase chytlo a blbě běželo, rozjet se skoro nešlo. Po pěti minutách (když se to trochu ohřálo?) na všechny čtyři a bez problému.
Tak co je zmrzlý a nefunguje? Lambda ?
Na druhou stranu jsem si dneska namontoval pěkně zrepasovaný plynový vstřikovače i s novou lištou. Něco to sice stálo, ale teď to na plyn táhne lineárně (dejme tomu ) až do omezovače, oproti stavu předtím, kdy to nad 3500ot začalo škubat a jet se s tim nedalo.
Uvidíme jestli bude stále dobře startovat.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek