Výfuk na 740, B230FT
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#26 Výfuk na 740, B230FT
Ako vsade je to o ludoch...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#27 Výfuk na 740, B230FT
Jo, Ford ČR a Ford SK to samý, u nás nic nejde ani za prachy, na Slovensku bez problémů i zadarmo...
Jinak starej B230FT v roce 89 měl ještě 114kW, takže tohle je zrovna v těch notách správně.
Jinak starej B230FT v roce 89 měl ještě 114kW, takže tohle je zrovna v těch notách správně.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 91
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: V40 B4204S2 2.0l 99',740 Turbo, 2.3L 89'
#28 Výfuk na 740, B230FT
Zdar,
trochu to tady posunu. Objednal jsem si nakonec výfuk od Simonse 0-24H http://www.simons.se/produkter/sportsystem/volvo/740-760/740/760/382, který mám momentálně na cestě. V balení je ta dlouhá trubka mezi downpipem a středním tlumičem na kterou chci namontovat katalyzátor. Na ebay. de jsme našel tento kat. http://www.ebay.de/itm/Magnaflow-Rennkat-Turbo-Kat-200-Zeller-63mm-Metallkat-/290537213164?fits=Make%3AVolvo|Model%3A740&hash=item43a55e0cec:g:yn4AAOSwVFlUGyYc , který mám v plánu objednat. Je to dobrá volba? Stačí ho tam přidělat jen na objímky? Průměr trubky výfuku je 63,5 mm (počítám, že vnější), kat má průměr naústění 64mm vnitřní a 68mm vnější, takže by to na sebe mělo pasovat.
Díky Din.
trochu to tady posunu. Objednal jsem si nakonec výfuk od Simonse 0-24H http://www.simons.se/produkter/sportsystem/volvo/740-760/740/760/382, který mám momentálně na cestě. V balení je ta dlouhá trubka mezi downpipem a středním tlumičem na kterou chci namontovat katalyzátor. Na ebay. de jsme našel tento kat. http://www.ebay.de/itm/Magnaflow-Rennkat-Turbo-Kat-200-Zeller-63mm-Metallkat-/290537213164?fits=Make%3AVolvo|Model%3A740&hash=item43a55e0cec:g:yn4AAOSwVFlUGyYc , který mám v plánu objednat. Je to dobrá volba? Stačí ho tam přidělat jen na objímky? Průměr trubky výfuku je 63,5 mm (počítám, že vnější), kat má průměr naústění 64mm vnitřní a 68mm vnější, takže by to na sebe mělo pasovat.
Díky Din.
_________________
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#29 Výfuk na 740, B230FT
Nevim na co jsi koukal, ale trubka mezi DP a prvním tlumičem (místo katu) v balení neni. Je to od katu dozadu, takže v kombinaci s katem ti budou chybět trubky.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#30 Výfuk na 740, B230FT
Koukni líp na ten odkaz, vypadá to že nově dělají i kity s trubkou místo katu a dp
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 91
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: V40 B4204S2 2.0l 99',740 Turbo, 2.3L 89'
#31 Výfuk na 740, B230FT
Je to tak jak píše peter, ten kit 0-24H má na výběr, že lze namontovat jak na kat. (krátká trubka) tak na downpipe (dlouhá trubka). jedna pak zbyde.
_________________
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#32 Výfuk na 740, B230FT
Vidim tam, v šedivym DP a kat, tak to musí být na verzi, kde je jinak DP s katem. Taky tam píšou, že to je verze za kat. Na druhou stranu bych se rád mýlil.
Prostě nevim.
Když na to ale tak čučim víc, tak asi máte recht a já mam vejfuk na černocha (nicméně se tváří, že to na 940 nepasuje)
Tak poreferuj až donde a já to tu uklidim, aby tu nebyly bludy.
Prostě nevim.
Když na to ale tak čučim víc, tak asi máte recht a já mam vejfuk na černocha (nicméně se tváří, že to na 940 nepasuje)
Tak poreferuj až donde a já to tu uklidim, aby tu nebyly bludy.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 91
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: V40 B4204S2 2.0l 99',740 Turbo, 2.3L 89'
#33 Výfuk na 740, B230FT
No odstínění katu mám přesně v místě tý trubky 024-2, tak mi přijde rozumný dát kat. na ní, jsem zvědavý co přijde.
_________________
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#34 Výfuk na 740, B230FT
Volba dobra, 200cpsi je rozumnej kompromis mezi propustnosti a hlucnosti a ma to tepelnej stit coz je good, akorat bacha ze a) je to nerez, tj. ne kazdej ti to zavari (idealni varit TIGem) - ale zase to nerezne, b) to nema zavit ani diru na lambdu, tj. je nutny ji dodelat.din píše:Na ebay. de jsme našel tento kat.
Ja bral asi ten samej, nechal jsem si na nej dovarit nerez V-band spojku a nerez prirubu na lambdu a vypadalo to >takhle< a pak >takhle<.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#35 Výfuk na 740, B230FT
Tomasss: lambáda je u FT už na DP, takže žádná díra nebude
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#36 Výfuk na 740, B230FT
Pravda, tim lip
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#37 Výfuk na 740, B230FT
Mimochodem, dneska jsem absolvoval emise v ramci STK, takze muzu potvrdit ze zavodni katalyzator Magnaflow (200cpsi, kovova vostina, nerez obal) splnuje limity naprosto s prehledem (byl jsem u vsech hodnot hluboko pod)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#38 Výfuk na 740, B230FT
Pokud je 100% funkční lambda, tak někteří s LH2.4 procházejí emisema i bez katu uplně. Ale nikoho neznám osobně, tak možná internetový machrování.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#39 Výfuk na 740, B230FT
O slozeni zplodin vim kulovy, ale mel jsem motor na provozni teplote, vejfuk par minut chladnul. Na zacatku mereni byly cisla cerveny, pak se to chvilku podrzelo na 3000rpm zvysenej volnobeh a padalo to plynule dolu az hluboko pod limit. Dle technika na STK se potreboval katalyzator zahrat na provozni teplotu...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 91
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: V40 B4204S2 2.0l 99',740 Turbo, 2.3L 89'
#40 Výfuk na 740, B230FT
Kompletní Simons 63,5 mm už dorazil, čímž velmi děkuji p.Kučerovi za dodání. Výfuk Vypadá velmi solidně a robusně, na krabici snad bude montáž bez problému, držáky jsou všechny navařeny.
Součástí balení nejsou gumové závěsy, ty musím ještě posehnat. Montáž proběhne snad za 14 dní a pak se bude jen jezdit:-D.
Zatím ho namontuju bez katu a nechám si ze zvědavosti změřit hodnoty emisí, ale s katem od magnaflow výhledově stejně počítám.
Din
Součástí balení nejsou gumové závěsy, ty musím ještě posehnat. Montáž proběhne snad za 14 dní a pak se bude jen jezdit:-D.
Zatím ho namontuju bez katu a nechám si ze zvědavosti změřit hodnoty emisí, ale s katem od magnaflow výhledově stejně počítám.
Din
_________________
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 517
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dobrý kraj
- Vůz: VOLVO
- x 1
#41 Výfuk na 740, B230FT
Super!!!
_________________
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 91
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: V40 B4204S2 2.0l 99',740 Turbo, 2.3L 89'
#42 Výfuk na 740, B230FT
Joo mám z něj taky radost, plus mi otec dával echo, že overdrive už taky maká a krásně hladce.
_________________
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5784
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#43 Výfuk na 740, B230FT
Doufám že se objevíš a kde by ses mohl pochlubit.https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=15&t=53113din píše:Joo mám z něj taky radost, plus mi otec dával echo, že overdrive už taky maká a krásně hladce.
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 91
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: V40 B4204S2 2.0l 99',740 Turbo, 2.3L 89'
#44 Výfuk na 740, B230FT
Díky za pozvání. Sic je na ní ještě hromada práce, ale rád se přidám.
_________________
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 91
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: V40 B4204S2 2.0l 99',740 Turbo, 2.3L 89'
#45 Výfuk na 740, B230FT
Tak výfuk jsme v sobotu namontovali a je to paráda. Spasování a montáž byla víceméně bez problému, horší bylo odstanit starý výfuk, hlavně u příruby k downpipe, kde byly šrouby pěkně přirezlé. Downpipe k mé radosti neměl žádné stopy hloubkové koroze ani na okraji, zanešení je na fotce horší než ve skutečnosti. Zvuk předčil moje očekávání, je takový lehce brumlavý, dvojitá koncovka tomu také celkem sedí.
downpipe
původní "výfuk" Bosal
průřez Bosalem
a je hotovo
Výrobek Simons můžu jen doporučit.
S pozdravem Din
downpipe
původní "výfuk" Bosal
průřez Bosalem
a je hotovo
Výrobek Simons můžu jen doporučit.
S pozdravem Din
_________________
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 1074 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 5 Odpovědi
- 916 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ondra.
-
- 9 Odpovědi
- 359 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 1 Odpovědi
- 105 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 2 Odpovědi
- 1012 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od gusto