Výfuk na 740, B230FT

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#26 Výfuk na 740, B230FT

Příspěvek od Sergej »

Ako vsade je to o ludoch...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#27 Výfuk na 740, B230FT

Příspěvek od HonzaA »

Jo, Ford ČR a Ford SK to samý, u nás nic nejde ani za prachy, na Slovensku bez problémů i zadarmo...

Jinak starej B230FT v roce 89 měl ještě 114kW, takže tohle je zrovna v těch notách správně.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

din
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 91
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 4
Vůz: V40 B4204S2 2.0l 99',740 Turbo, 2.3L 89'

#28 Výfuk na 740, B230FT

Příspěvek od din »

Zdar,
trochu to tady posunu. Objednal jsem si nakonec výfuk od Simonse 0-24H http://www.simons.se/produkter/sportsystem/volvo/740-760/740/760/382, který mám momentálně na cestě. V balení je ta dlouhá trubka mezi downpipem a středním tlumičem na kterou chci namontovat katalyzátor. Na ebay. de jsme našel tento kat. http://www.ebay.de/itm/Magnaflow-Rennkat-Turbo-Kat-200-Zeller-63mm-Metallkat-/290537213164?fits=Make%3AVolvo|Model%3A740&hash=item43a55e0cec:g:yn4AAOSwVFlUGyYc , který mám v plánu objednat. Je to dobrá volba? Stačí ho tam přidělat jen na objímky? Průměr trubky výfuku je 63,5 mm (počítám, že vnější), kat má průměr naústění 64mm vnitřní a 68mm vnější, takže by to na sebe mělo pasovat.
Díky Din.
_________________
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#29 Výfuk na 740, B230FT

Příspěvek od Urvanej »

Nevim na co jsi koukal, ale trubka mezi DP a prvním tlumičem (místo katu) v balení neni. Je to od katu dozadu, takže v kombinaci s katem ti budou chybět trubky.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#30 Výfuk na 740, B230FT

Příspěvek od peter cz »

Koukni líp na ten odkaz, vypadá to že nově dělají i kity s trubkou místo katu a dp :unknown:
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

din
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 91
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 4
Vůz: V40 B4204S2 2.0l 99',740 Turbo, 2.3L 89'

#31 Výfuk na 740, B230FT

Příspěvek od din »

Je to tak jak píše peter, ten kit 0-24H má na výběr, že lze namontovat jak na kat. (krátká trubka) tak na downpipe (dlouhá trubka). jedna pak zbyde.
_________________
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#32 Výfuk na 740, B230FT

Příspěvek od Urvanej »

Vidim tam, v šedivym DP a kat, tak to musí být na verzi, kde je jinak DP s katem. Taky tam píšou, že to je verze za kat. Na druhou stranu bych se rád mýlil.
Prostě nevim.
Když na to ale tak čučim víc, tak asi máte recht :good: a já mam vejfuk na černocha :-D (nicméně se tváří, že to na 940 nepasuje)
Tak poreferuj až donde a já to tu uklidim, aby tu nebyly bludy.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

din
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 91
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 4
Vůz: V40 B4204S2 2.0l 99',740 Turbo, 2.3L 89'

#33 Výfuk na 740, B230FT

Příspěvek od din »

No odstínění katu mám přesně v místě tý trubky 024-2, tak mi přijde rozumný dát kat. na ní, jsem zvědavý co přijde.
_________________
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#34 Výfuk na 740, B230FT

Příspěvek od tomasss »

din píše:Na ebay. de jsme našel tento kat.
Volba dobra, 200cpsi je rozumnej kompromis mezi propustnosti a hlucnosti a ma to tepelnej stit coz je good, akorat bacha ze a) je to nerez, tj. ne kazdej ti to zavari (idealni varit TIGem) - ale zase to nerezne, b) to nema zavit ani diru na lambdu, tj. je nutny ji dodelat.

Ja bral asi ten samej, nechal jsem si na nej dovarit nerez V-band spojku a nerez prirubu na lambdu a vypadalo to >takhle< a pak >takhle<.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#35 Výfuk na 740, B230FT

Příspěvek od Urvanej »

Tomasss: lambáda je u FT už na DP, takže žádná díra nebude :P
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#36 Výfuk na 740, B230FT

Příspěvek od tomasss »

Pravda, tim lip :good:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#37 Výfuk na 740, B230FT

Příspěvek od tomasss »

Mimochodem, dneska jsem absolvoval emise v ramci STK, takze muzu potvrdit ze zavodni katalyzator Magnaflow (200cpsi, kovova vostina, nerez obal) splnuje limity naprosto s prehledem (byl jsem u vsech hodnot hluboko pod) 8)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#38 Výfuk na 740, B230FT

Příspěvek od Urvanej »

Pokud je 100% funkční lambda, tak někteří s LH2.4 procházejí emisema i bez katu uplně. Ale nikoho neznám osobně, tak možná internetový machrování.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#39 Výfuk na 740, B230FT

Příspěvek od tomasss »

O slozeni zplodin vim kulovy, ale mel jsem motor na provozni teplote, vejfuk par minut chladnul. Na zacatku mereni byly cisla cerveny, pak se to chvilku podrzelo na 3000rpm zvysenej volnobeh a padalo to plynule dolu az hluboko pod limit. Dle technika na STK se potreboval katalyzator zahrat na provozni teplotu...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

din
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 91
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 4
Vůz: V40 B4204S2 2.0l 99',740 Turbo, 2.3L 89'

#40 Výfuk na 740, B230FT

Příspěvek od din »

Kompletní Simons 63,5 mm už dorazil, čímž velmi děkuji p.Kučerovi za dodání. Výfuk Vypadá velmi solidně a robusně, na krabici snad bude montáž bez problému, držáky jsou všechny navařeny.
Součástí balení nejsou gumové závěsy, ty musím ještě posehnat. Montáž proběhne snad za 14 dní a pak se bude jen jezdit:-D.
Zatím ho namontuju bez katu a nechám si ze zvědavosti změřit hodnoty emisí, ale s katem od magnaflow výhledově stejně počítám.

Din

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
_________________
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT

Logan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 518
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Dobrý kraj
Vůz: VOLVO
Organizer x 1

#41 Výfuk na 740, B230FT

Příspěvek od Logan »

Super!!! :good:
_________________
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964

din
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 91
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 4
Vůz: V40 B4204S2 2.0l 99',740 Turbo, 2.3L 89'

#42 Výfuk na 740, B230FT

Příspěvek od din »

Joo mám z něj taky radost, plus mi otec dával echo, že overdrive už taky maká a krásně hladce.
_________________
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT

neuman zdenek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5785
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

#43 Výfuk na 740, B230FT

Příspěvek od neuman zdenek »

din píše:Joo mám z něj taky radost, plus mi otec dával echo, že overdrive už taky maká a krásně hladce.
Doufám že se objevíš a kde by ses mohl pochlubit.https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=15&t=53113
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny

din
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 91
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 4
Vůz: V40 B4204S2 2.0l 99',740 Turbo, 2.3L 89'

#44 Výfuk na 740, B230FT

Příspěvek od din »

Díky za pozvání. Sic je na ní ještě hromada práce, ale rád se přidám.
_________________
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT

din
Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 91
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 4
Vůz: V40 B4204S2 2.0l 99',740 Turbo, 2.3L 89'

#45 Výfuk na 740, B230FT

Příspěvek od din »

Tak výfuk jsme v sobotu namontovali a je to paráda. Spasování a montáž byla víceméně bez problému, horší bylo odstanit starý výfuk, hlavně u příruby k downpipe, kde byly šrouby pěkně přirezlé. Downpipe k mé radosti neměl žádné stopy hloubkové koroze ani na okraji, zanešení je na fotce horší než ve skutečnosti. Zvuk předčil moje očekávání, je takový lehce brumlavý, dvojitá koncovka tomu také celkem sedí.


downpipe
Obrázek

původní "výfuk" Bosal
Obrázek

průřez Bosalem
Obrázek

a je hotovo
Obrázek


Výrobek Simons můžu jen doporučit.
S pozdravem Din
_________________
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“