aut. uzavera z 960

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
rwd
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 58
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: 740T5

#1 aut. uzavera z 960

Příspěvek od rwd »

nechal jsem si uzaveru z 960 asi ma oznaceni aeton g80 a chtel bych ji nacpat do 740 ale nejsem si jistej jestli tam pujde nemate nekdo stim zkusenosti
a jeste nechodila jak ma nechtela se zamknout na asfaltu tak jsem zadkem strejchnul travnik to se na nem zamklo doletel jsem na asfalt a chovalo se to jako pravej zavarenec suprove se to tocilo
rek bych ze lamely jsou docela ok ale ten mechanismus na zamykani nako nefacha nevite co stim

rwd
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 58
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: 740T5

#2 aut. uzavera z 960

Příspěvek od rwd »


Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 aut. uzavera z 960

Příspěvek od Sergej »

rwd píše:nechal jsem si uzaveru z 960 asi ma oznaceni aeton g80 a chtel bych ji nacpat do 740 ale nejsem si jistej jestli tam pujde nemate nekdo stim zkusenosti
a jeste nechodila jak ma nechtela se zamknout na asfaltu tak jsem zadkem strejchnul travnik to se na nem zamklo doletel jsem na asfalt a chovalo se to jako pravej zavarenec suprove se to tocilo
rek bych ze lamely jsou docela ok ale ten mechanismus na zamykani nako nefacha nevite co stim
Odkaz na stiahnutie Greenbooku k aut difu tu je, staci pohladat. A myslim ze plug and play to prehodit nepojde.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12070
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 aut. uzavera z 960

Příspěvek od Urvanej »

Tohle přehodit nejde. Hlavním problémem je počet zubů tisícihranu na poloosy. Kdysi sem měl identickej plán a zbortili mi ho tu kluci jak domeček z karet.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

rwd
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 58
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: 740T5

#5 aut. uzavera z 960

Příspěvek od rwd »

taky jsem nadtim premyslel ale nikde na netu se otom nikdo nezminuje tak pocitam stim ze to bude sedet ale je mozny ze to dopadne jak rikas a jinak diff sem vcera vecir kuchnul a lamely jsou vpoho tak se zamerim na ten mechanismus co to zamyka

GDPR_user

#6 aut. uzavera z 960

Příspěvek od GDPR_user »

Otázkou je,zda byla 960 multilink,nebo pevná.
Pokud pevná,pak to přehodit jde v pohodě.
Jinak mnohem lepší je ausie locker

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 aut. uzavera z 960

Příspěvek od Sergej »

rwd píše:taky jsem nadtim premyslel ale nikde na netu se otom nikdo nezminuje tak pocitam stim ze to bude sedet
Vskutku zamyslenia hodna logika... Ja by som totiz predpokladal presny opak...
Ze nebudu sediet vystupy na tisichrany poloosi je fakt, ktory mozem potvrdit.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12070
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#8 aut. uzavera z 960

Příspěvek od Urvanej »

Ještě je otázka, zda to nemáš z kombajna, Prostě tuhá do tuhý...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

rwd
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 58
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: 740T5

#9 aut. uzavera z 960

Příspěvek od rwd »

je to z multilink sedan

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12070
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#10 aut. uzavera z 960

Příspěvek od Urvanej »

Tak to platí výše uvedené, bohužel.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

rwd
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 58
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: 740T5

#11 aut. uzavera z 960

Příspěvek od rwd »

no tak kde ho sehnat nevidel jsem ze by to nekdo prodaval ale koukal jsem ze tady na foru nekdo rozprodava 940

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2125
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#12 aut. uzavera z 960

Příspěvek od peter cz »

Tam kdyby byl ten správnej dif, tak už tam stejně dávno neni :D Sehnat to je problém a pokud plánuješ ve spojení s t5 nějaký vyšší výkon, bude vhodnější spíš třeba Aussie jak psal Martin...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

rwd
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 58
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: 740T5

#13 aut. uzavera z 960

Příspěvek od rwd »

to aussi locker by byla nesmrtelna zalezitost ale to zamknes uplne

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#14 aut. uzavera z 960

Příspěvek od tomasss »

To ale G80 taky...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

rwd
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 58
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Královéhradecko
Vůz: 740T5

#15 aut. uzavera z 960

Příspěvek od rwd »

kouk jsem se na net co je vlastne aussi a ted uz me to je jasny ja jsem myslel ze to je jen naka vlozka na uplny zamknuti

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12070
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#16 aut. uzavera z 960

Příspěvek od Urvanej »

Nene, aussie je chytrej, ale má problém, v zatáčce jde výkon na vnitřní kolo a u krabic je to dost problém, když ty kola v rejdu umí skoro vylomit.
Je to diferák, kterej snese všechno. Strká se tam namísto planetek, takže si člověk i ušetří práci/peníze za vyvložkování, když je schopnej to vrátit přesně jak to vyndal.
BTW: mam jeden ve skříni (13027) a hecuju se už rok a půl ho tam vrznout. Objednával jsem z USA a platil všechno to peklo s dovozem spojený (7953,-). Ale to byl ještě dolar použitelnej. Dneska to vyskáče skoro na desítku.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“