aut. uzavera z 960
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 58
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Královéhradecko
- Vůz: 740T5
#1 aut. uzavera z 960
nechal jsem si uzaveru z 960 asi ma oznaceni aeton g80 a chtel bych ji nacpat do 740 ale nejsem si jistej jestli tam pujde nemate nekdo stim zkusenosti
a jeste nechodila jak ma nechtela se zamknout na asfaltu tak jsem zadkem strejchnul travnik to se na nem zamklo doletel jsem na asfalt a chovalo se to jako pravej zavarenec suprove se to tocilo
rek bych ze lamely jsou docela ok ale ten mechanismus na zamykani nako nefacha nevite co stim
a jeste nechodila jak ma nechtela se zamknout na asfaltu tak jsem zadkem strejchnul travnik to se na nem zamklo doletel jsem na asfalt a chovalo se to jako pravej zavarenec suprove se to tocilo
rek bych ze lamely jsou docela ok ale ten mechanismus na zamykani nako nefacha nevite co stim
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#3 aut. uzavera z 960
Odkaz na stiahnutie Greenbooku k aut difu tu je, staci pohladat. A myslim ze plug and play to prehodit nepojde.rwd píše:nechal jsem si uzaveru z 960 asi ma oznaceni aeton g80 a chtel bych ji nacpat do 740 ale nejsem si jistej jestli tam pujde nemate nekdo stim zkusenosti
a jeste nechodila jak ma nechtela se zamknout na asfaltu tak jsem zadkem strejchnul travnik to se na nem zamklo doletel jsem na asfalt a chovalo se to jako pravej zavarenec suprove se to tocilo
rek bych ze lamely jsou docela ok ale ten mechanismus na zamykani nako nefacha nevite co stim
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 aut. uzavera z 960
Tohle přehodit nejde. Hlavním problémem je počet zubů tisícihranu na poloosy. Kdysi sem měl identickej plán a zbortili mi ho tu kluci jak domeček z karet.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 58
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Královéhradecko
- Vůz: 740T5
#5 aut. uzavera z 960
taky jsem nadtim premyslel ale nikde na netu se otom nikdo nezminuje tak pocitam stim ze to bude sedet ale je mozny ze to dopadne jak rikas a jinak diff sem vcera vecir kuchnul a lamely jsou vpoho tak se zamerim na ten mechanismus co to zamyka
#6 aut. uzavera z 960
Otázkou je,zda byla 960 multilink,nebo pevná.
Pokud pevná,pak to přehodit jde v pohodě.
Jinak mnohem lepší je ausie locker
Pokud pevná,pak to přehodit jde v pohodě.
Jinak mnohem lepší je ausie locker
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#7 aut. uzavera z 960
Vskutku zamyslenia hodna logika... Ja by som totiz predpokladal presny opak...rwd píše:taky jsem nadtim premyslel ale nikde na netu se otom nikdo nezminuje tak pocitam stim ze to bude sedet
Ze nebudu sediet vystupy na tisichrany poloosi je fakt, ktory mozem potvrdit.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 aut. uzavera z 960
Ještě je otázka, zda to nemáš z kombajna, Prostě tuhá do tuhý...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 58
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Královéhradecko
- Vůz: 740T5
#9 aut. uzavera z 960
je to z multilink sedan
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#10 aut. uzavera z 960
Tak to platí výše uvedené, bohužel.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 58
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Královéhradecko
- Vůz: 740T5
#11 aut. uzavera z 960
no tak kde ho sehnat nevidel jsem ze by to nekdo prodaval ale koukal jsem ze tady na foru nekdo rozprodava 940
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#12 aut. uzavera z 960
Tam kdyby byl ten správnej dif, tak už tam stejně dávno neni Sehnat to je problém a pokud plánuješ ve spojení s t5 nějaký vyšší výkon, bude vhodnější spíš třeba Aussie jak psal Martin...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 58
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Královéhradecko
- Vůz: 740T5
#13 aut. uzavera z 960
to aussi locker by byla nesmrtelna zalezitost ale to zamknes uplne
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#14 aut. uzavera z 960
To ale G80 taky...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 58
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Královéhradecko
- Vůz: 740T5
#15 aut. uzavera z 960
kouk jsem se na net co je vlastne aussi a ted uz me to je jasny ja jsem myslel ze to je jen naka vlozka na uplny zamknuti
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#16 aut. uzavera z 960
Nene, aussie je chytrej, ale má problém, v zatáčce jde výkon na vnitřní kolo a u krabic je to dost problém, když ty kola v rejdu umí skoro vylomit.
Je to diferák, kterej snese všechno. Strká se tam namísto planetek, takže si člověk i ušetří práci/peníze za vyvložkování, když je schopnej to vrátit přesně jak to vyndal.
BTW: mam jeden ve skříni (13027) a hecuju se už rok a půl ho tam vrznout. Objednával jsem z USA a platil všechno to peklo s dovozem spojený (7953,-). Ale to byl ještě dolar použitelnej. Dneska to vyskáče skoro na desítku.
Je to diferák, kterej snese všechno. Strká se tam namísto planetek, takže si člověk i ušetří práci/peníze za vyvložkování, když je schopnej to vrátit přesně jak to vyndal.
BTW: mam jeden ve skříni (13027) a hecuju se už rok a půl ho tam vrznout. Objednával jsem z USA a platil všechno to peklo s dovozem spojený (7953,-). Ale to byl ještě dolar použitelnej. Dneska to vyskáče skoro na desítku.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 2350 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 3m3
-
- 32 Odpovědi
- 2056 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od powl
-
- 11 Odpovědi
- 944 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Lachtan
-
- 17 Odpovědi
- 2424 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od M4jky
-
- 7 Odpovědi
- 953 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od neuman zdenek