Cívky 960
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 251
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
#1 Cívky 960
Tak jsem se o víkendu pustil do kontroly cívek, občas mi to nechtělo chytnout na všech 6. Věděl jsem, že nesmí být popraskané ty "nohy" od těsnění směrem dolů ke svíčce. Tam jsou všechny v pořádku. Ale co když mají praskliny nahoře, na těch "hlavách"? Je to také na výměnu?
P.S.: Poté, co jsem je vyndal a vrátil zpět, startuje auto mnohem lépe. A kabely k cívkám vypadají vážně děsivě.
P.S.: Poté, co jsem je vyndal a vrátil zpět, startuje auto mnohem lépe. A kabely k cívkám vypadají vážně děsivě.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#2 Cívky 960
Jakmile maj civky nekde prasklinu, hrozi ze se do nich dostane voda a budou vynechavat. Castejc praskaj Made in Spain, naproti tomu Made in Japan temer nepraskaj.
Nicmene kabelaz bejva o dost castejsi pricinou, pokud si auto planujes nechat tak se stejne vymene nevyhnes.
Chce to ve Volvu objednat 6 kusu 9144275 (konektory), pak sehnat nebo koupit 12 dutinek 3523813 a ty rozpadly draty vymenit...idealne naletovat, do smrstovacich buzirek a jednotlivy dvojice dratu k civkam jeste do tepluodolnejch navleku. Pak ma teprv smysl se zabejvat civkama.
Nicmene kabelaz bejva o dost castejsi pricinou, pokud si auto planujes nechat tak se stejne vymene nevyhnes.
Chce to ve Volvu objednat 6 kusu 9144275 (konektory), pak sehnat nebo koupit 12 dutinek 3523813 a ty rozpadly draty vymenit...idealne naletovat, do smrstovacich buzirek a jednotlivy dvojice dratu k civkam jeste do tepluodolnejch navleku. Pak ma teprv smysl se zabejvat civkama.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 251
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
#3 Cívky 960
Vyhrál jsem všech 6 Made in Spain a prasklé jsou nahoře všechny. Tipl bych si, že budou původní. Tu operaci s kabely ale budu muset někomu svěřit, protože tím vydáváním cívek jsem vyčerpal veškerý svůj manuální um
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#4 Cívky 960
Pokial praskliny na cievkach nie su otvorene, ale iba vlasocnice cievka vacsinou funguje. Nesmie sa vsak do nej dostat voda. Kabelaz byva vacsi problem, ale riesitelny. Kdesi som tu na to pisal aj samostany topic s fotonavodm, ale uz ho nemozem dohladat...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#5 Cívky 960
Tak som to nasiel: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=5&t=30017
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 251
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
#6 Cívky 960
Paráda, děkuju. To, že používáš obraty jako "cievky" nebo "kable", vysvětluje, že jsem to včera nenašel, když jsem hledal "cívky" a "kabely" Kdybych koukal na bydliště...
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 251
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
#7 Cívky 960
Tak jsem pořídil starší cívky Volvo Made in Japan a oni tam nepasují. Jsou z 960 Mk I a mají širší objímky kolem šroubů, takže 3 a 4 cívka se nevejdou vedle trubky od té pumpy, co žene vzduch do výfuku. Můžu ty objímky trochu ubrousit, nebo hrozí, že mi u toho nějak popraská plastový obal cívky? Nebo je tam nějaké jiné riziko a je zkrátka lepší dát cívky nové?
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#8 Cívky 960
Nebal bych se tu objimku v tom miste v nezbytne mire obrousit.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#9 Cívky 960
Ja bych vyhodil tu pumpu, to je jen dalsi ekologicka zbytecnost co s sebou vozisStepanB píše:3 a 4 cívka se nevejdou vedle trubky od té pumpy, co žene vzduch do výfuku. Můžu ty objímky trochu ubrousit, nebo hrozí, že mi u toho nějak popraská plastový obal cívky?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#10 Cívky 960
Taky moznost, moje holandska V90 ji vubec ani nema...
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 535 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od labanos
-
- 16 Odpovědi
- 682 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ondra.
-
- 10 Odpovědi
- 406 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 19 Odpovědi
- 691 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 22 Odpovědi
- 671 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kid