Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 33
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Vůz: 740 B 230F 1990, V70 III D3 2011
#1 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
Zdar a sílu, po výše uvedeném úkonu (umýval jsem wapkou!!) mi motor B 230F nejprve zdechal a teď nenaskočí vůbec. Je možné , že voda z wapky nějak vyskratovala řídící jednotku vstřikování? Podotýkám, že zapalování funguje, rozvaděč jsem rozdělal tam voda nebyla. Díky za radu.
PS: motor je teď fakt krásný ...
PS: motor je teď fakt krásný ...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#3 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
Riadiaca jednotka vstrekovania ako aj zapalovania su v interieri. Vysrobuj a vyfukaj sviecky, nechaj vyschnut kable a nastartujes.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
Tohle může být regina, což v podstatě nemusí nic znamenat.
Jsou venku hicáky, nech to stát s otevřenou kapotou a nahodíš to.
Jsou venku hicáky, nech to stát s otevřenou kapotou a nahodíš to.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 33
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Vůz: 740 B 230F 1990, V70 III D3 2011
#5 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
Díky za naději, zkusím to teda pořádně vyfoukat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 33
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Vůz: 740 B 230F 1990, V70 III D3 2011
#6 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
co to je Regina?Urvanej píše:Tohle může být regina, což v podstatě nemusí nic znamenat.
Jsou venku hicáky, nech to stát s otevřenou kapotou a nahodíš to.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#7 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
Je to systém řízení motoru, kdy volvo v modelu 740 MY90-92 experimentovalo s jinym řízenim motoru než bosch. A já jí nemam rád, protože se kazí výrazně víc, než původní Jetronic.
Máš klasickou válcovou cívku a klasickou váhu vzduchu?
Já jen jestli si tu regiňáckou cívku nepolil moc, ona to nemá ráda.
Máš klasickou válcovou cívku a klasickou váhu vzduchu?
Já jen jestli si tu regiňáckou cívku nepolil moc, ona to nemá ráda.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 33
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Vůz: 740 B 230F 1990, V70 III D3 2011
#8 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
Lze to z této fotky poznat?Urvanej píše:Je to systém řízení motoru, kdy volvo v modelu 740 MY90-92 experimentovalo s jinym řízenim motoru než bosch. A já jí nemam rád, protože se kazí výrazně víc, než původní Jetronic.
Máš klasickou válcovou cívku a klasickou váhu vzduchu?
Já jen jestli si tu regiňáckou cívku nepolil moc, ona to nemá ráda.
- Přílohy
-
- WP_20150811_021.jpg (93.72 KiB) Zobrazeno 3215 x
-
- WP_20150811_022.jpg (80.66 KiB) Zobrazeno 3215 x
-
- WP_20150811_019.jpg (111.36 KiB) Zobrazeno 3215 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 33
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Vůz: 740 B 230F 1990, V70 III D3 2011
#10 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
díky všem za rady, jdu dál foukat. Zatím to nejede.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
Teda fuj, to je pěkný, takhle umejt motor umí snad jen Zdenda
Pokud svíčky pálí, tak bych odpojil teplotní čidlo (pod parohama u třetího válce). Zkontroloval tlak na liště.
Pokud svíčky pálí, tak bych odpojil teplotní čidlo (pod parohama u třetího válce). Zkontroloval tlak na liště.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13058
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#12 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
Pořádně vysušit cívku a rozdělovač.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5784
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#13 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
Konečně tu mám kamaráda s kterým si budu rozumět.Urvanej píše:Teda fuj, to je pěkný, takhle umejt motor umí snad jen Zdenda
Pokud svíčky pálí, tak bych odpojil teplotní čidlo (pod parohama u třetího válce). Zkontroloval tlak na liště.
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#14 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
vytáhni konektor z relátka pověšeného na expanzní nádobce, spoj kusem drátu rudý a zelenorudý vodič a pak zkus startovat
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 33
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Vůz: 740 B 230F 1990, V70 III D3 2011
#15 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
Chlapi, jsem uplně dojatý, díky za pomoc. Všechny rady dnes odpoledne vyzkouším. A jestli nastartuju, dojedu na podzim na sraz abych se Vám poklonil!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 33
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Vůz: 740 B 230F 1990, V70 III D3 2011
#16 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
zkusil jsem vše co jste radili, zatím nic. Pokud bych chtěl zjistit jestli jde benzín do vstřiků mám odšroubovat tento holendr? Zkoušel jsem to, ale je hodně zarostlý tak než toho půjdu naplno ať vím. Díky
- Přílohy
-
- WP_20150812_003.jpg (52.45 KiB) Zobrazeno 3083 x
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 895
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Peugeot
#17 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
Tam do toho nevrtej.
To je zbytecny.
...az to rozpojis a pak zase spojis, tak stejne budes vedet prd o tom, jestli benzin tece az do finale.
Nejlip udelas, kdyz upeces husu (..nebo neco jinyho, na co ses dobrej) a zavolas erudovanyho kamose.
pozn.: Nechapu, jak se muze nekdo pustit do takoveho brutalniho umejvani motoru bez alespon zakladnich znalosti, kde co a jak funguje a kam vede.
To je zbytecny.
...az to rozpojis a pak zase spojis, tak stejne budes vedet prd o tom, jestli benzin tece az do finale.
Nejlip udelas, kdyz upeces husu (..nebo neco jinyho, na co ses dobrej) a zavolas erudovanyho kamose.
pozn.: Nechapu, jak se muze nekdo pustit do takoveho brutalniho umejvani motoru bez alespon zakladnich znalosti, kde co a jak funguje a kam vede.
_________________
postapo.cz
postapo.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 33
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Vůz: 740 B 230F 1990, V70 III D3 2011
#18 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
No jo , jasné, nejsem na to pyšný ...shaman píše:Tam do toho nevrtej.
To je zbytecny.
...az to rozpojis a pak zase spojis, tak stejne budes vedet prd o tom, jestli benzin tece az do finale.
Nejlip udelas, kdyz upeces husu (..nebo neco jinyho, na co ses dobrej) a zavolas erudovanyho kamose.
pozn.: Nechapu, jak se muze nekdo pustit do takoveho brutalniho umejvani motoru bez alespon zakladnich znalosti, kde co a jak funguje a kam vede.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#19 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
Ze zkušenosti na jiném autě, po umývání bez wapky, bych měl jednu radu, ale pokud se nevyznáš v tom co kam vede a nejseš si jistý jestli nepopleteš konektory, tak je to riskantní operace...
Těsnění v konektorech po těch letech nejsou vždycky v kondici-ať už od soli, nebo proto že se někdy v minulosti někdo nemazal s tím, jestli jeho hranu necvakne při spojování. Postřik z projetí louže to ještě zvládne, ale valící vodu z hadice ne a o tlakové vodě z wapky ani nemluvě. Voda v konektorech odpovídá i scénáři-nejdřív to šlo, pak už ne. Protože voda dotekla a kapilárně se dotáhla. Pokud nevíš co kam, připrav si otep provázků 30 cm dlouhých, podvazuj na obou stranách konektorů, foť a rozpojuj. Kde je nějaký dekl vypadající, že je pod ním nějaká elektrika, otevřít. Je vedro, do víkendu snad bude, za čtyři dny by to mohlo vyschnout. Důkladně vystříkat obě strany konektorů Kontaktolem apod., protože s vodou se do nich určitě dostala Arva, Supermafrasol nebo co jsi kýho čerta použil-a ten se spolu se spláchnutým bordelem postará o shnití konektorů, pokud nevyschnou volně do sucha a nebudou ošetřené. Auto s takhle nevysušenou kabeláží tak za rok, dva začne být horší než čínské mučení, protože uhnívají dráty těsně za konektory, resp. jsou zoxidované, stoupají přechodové odpory a důvod není vidět...
Jinak-wapku často nezvládnou ani konektory úplně nové, jsou těsněné na stříkající vodu a hydrostatický tlak v desetinách atmosféry, ne na 100 BAR...
Těsnění v konektorech po těch letech nejsou vždycky v kondici-ať už od soli, nebo proto že se někdy v minulosti někdo nemazal s tím, jestli jeho hranu necvakne při spojování. Postřik z projetí louže to ještě zvládne, ale valící vodu z hadice ne a o tlakové vodě z wapky ani nemluvě. Voda v konektorech odpovídá i scénáři-nejdřív to šlo, pak už ne. Protože voda dotekla a kapilárně se dotáhla. Pokud nevíš co kam, připrav si otep provázků 30 cm dlouhých, podvazuj na obou stranách konektorů, foť a rozpojuj. Kde je nějaký dekl vypadající, že je pod ním nějaká elektrika, otevřít. Je vedro, do víkendu snad bude, za čtyři dny by to mohlo vyschnout. Důkladně vystříkat obě strany konektorů Kontaktolem apod., protože s vodou se do nich určitě dostala Arva, Supermafrasol nebo co jsi kýho čerta použil-a ten se spolu se spláchnutým bordelem postará o shnití konektorů, pokud nevyschnou volně do sucha a nebudou ošetřené. Auto s takhle nevysušenou kabeláží tak za rok, dva začne být horší než čínské mučení, protože uhnívají dráty těsně za konektory, resp. jsou zoxidované, stoupají přechodové odpory a důvod není vidět...
Jinak-wapku často nezvládnou ani konektory úplně nové, jsou těsněné na stříkající vodu a hydrostatický tlak v desetinách atmosféry, ne na 100 BAR...
Naposledy upravil(a) FrantaB dne 12 srp 2015 22:01, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#21 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
Pokud to háže jiskru, tak by mělo jít do válců palivo - vyšroubuj po startování svíčku a zkontroluj , jestli je mokrá. Při té příležitosti zkontroluj v otvoru pro dolévání oleje, zdali se otáčí vačka (staří harcovníci vědí ). Jestli je svíčka suchá a vačka se točí, tak odpoj hadici ZA regulátorem tlaku paliva - hadici drží klasická hadicová spona. Pokud benzin po krátkém startu teče, tak je problém zapeklitější a bylo by vhodné kontaktovat odborníka.
Husu můžu...
Husu můžu...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#22 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
Pokud se nepletu, má ten motor senzor polohy kliky (nebo vačky?-to je jedno) a jestli je v něm vlhko, tak ECU vůbec neví kde motor má, pokud je mokro v konektorech od váhy nebo měření tlaku v sání, tak neví co se s motorem děje. Neviděl bych to zapeklitě, aspoň zatím.
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#23 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
Je to klasika. De benzín, jde jiskra? Pokud obé ano, pak je špatný časování. Senzor je jen na klice, zezadu od převodovky. poměrně ochotně na něm hnije izolace kabelu a pak se namočí a hotovson.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 33
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Vůz: 740 B 230F 1990, V70 III D3 2011
#24 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
Sory , jsem z Uherského Hradiště.martinopel píše:Zkus začít vyplněním bydliště.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#25 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
Taktování zapalování ("jdoucí jiskra") je špičkou pyramidy událostí, která má základy v betonově dokonalém signálu z čidla polohy kliky.
LH 2.4 nastartuje (zapaluje) bez váhy vzduchu, bez snímače teploty etc., ale MUSÍ fungovat čidlo na klice.
LH 2.4 nastartuje (zapaluje) bez váhy vzduchu, bez snímače teploty etc., ale MUSÍ fungovat čidlo na klice.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek