Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12079
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#26 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
Bez teplotního čidla to nahodíš líp jak když posílá nesmysly. Proto jsem doporučil ho odpojit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#27 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
Tak Urvanej se standou to nejspíš rozlouskli. Úplně vidím mytí zadní strany, napůl naslepo, rozstřiky o přepážku, proud přímo na kabel... Jestli ochotně hnije, je diagnóza asi poměrně jasná. Mokrých může být klidně 20 cm kabelu zevnitř a žíly načatou izolací probíjí. O vodě v konektoru nemluvě...
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 33
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Vůz: 740 B 230F 1990, V70 III D3 2011
#28 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
OK, ještě to celé projdu, nicméně tu husu asi začnu chystat. Zatím díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#29 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
Slaviko píše v prvním postu, že zapalování funguje, a proto si dovoluji kombinovat, že snímač na klice je v pořádku.standa píše:Taktování zapalování ("jdoucí jiskra") je špičkou pyramidy událostí, která má základy v betonově dokonalém signálu z čidla polohy kliky.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 33
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Vůz: 740 B 230F 1990, V70 III D3 2011
#30 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
To čidlo kliky je toto?
- Přílohy
-
- WP_20150813_004.jpg (34.74 KiB) Zobrazeno 3163 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 33
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Vůz: 740 B 230F 1990, V70 III D3 2011
#31 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
Jinak jiskru na svíčce mám, to potvrzuju
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12079
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#32 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
Jo, to je ono a kabel vypadá jak novej.
Já se vzdávám
Já se vzdávám
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#33 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
Ako mas stare zapalovacie kable ? Ak su este z vyroby tak voda im nepomohla a mohli odist. A je normalne ze prestanu ist vsetky naraz a nahle.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#34 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
Ještě nám Slaviko neprozradil, jestli je za regulátorem tlaku paliva palivo a jestli jsou po startu mokrý svíčky...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#35 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
Ještě bych to nevzdával. "Vypadá jak novej" a "v přechodce do těla senzoru není popraskaný a mokrý" jsou dvě diametrálně odlišné věci, zvlášť jestli dostal zásah wapkou ze 30 cm. Nemluvě o možné (a pravděpodobné) vlhkosti v jiných konektorech-např. váha vzduchu, měření tlaku apod. Že zapalování běží nemusí znamenat že ECU ví, kolik jde do motoru vzduchu a otevře vstřiky...
Všechno rozpojit, nechat vyschnout, namazat Kontaktolem a pospojovat je jediný způsob jak vyloučit, že to není jen snadno odstranitelná voda v elektrice.
Všechno rozpojit, nechat vyschnout, namazat Kontaktolem a pospojovat je jediný způsob jak vyloučit, že to není jen snadno odstranitelná voda v elektrice.
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
#36 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
Vezmi čistič brzd a vstříkni do sání za současného startování.Pokud to chytně,hledej problém v palivu,pokud ne,je problém jinde.čISTĚ HYPOTETICKY,NEMOHLO SE STÁT,ŽE KDYŽ JSI VYSUŠOVAL,PŘEHODIL JSI KONEKTORY?Nebo kabely na rozdělovači?Jiskra na svíčce je dostatečně silná?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 33
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Vůz: 740 B 230F 1990, V70 III D3 2011
#37 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
Je fakt , že jsem všechny dostupné konektory rozpojil, nastříkal konkorem , ale hned zase zavřel, což není ideální. Provedu komplet vysušení znovu.FrantaB píše:Ještě bych to nevzdával. "Vypadá jak novej" a "v přechodce do těla senzoru není popraskaný a mokrý" jsou dvě diametrálně odlišné věci, zvlášť jestli dostal zásah wapkou ze 30 cm. Nemluvě o možné (a pravděpodobné) vlhkosti v jiných konektorech-např. váha vzduchu, měření tlaku apod. Že zapalování běží nemusí znamenat že ECU ví, kolik jde do motoru vzduchu a otevře vstřiky...
Všechno rozpojit, nechat vyschnout, namazat Kontaktolem a pospojovat je jediný způsob jak vyloučit, že to není jen snadno odstranitelná voda v elektrice.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#38 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
Podle mé zkušenosti je Konkor na elektrické konektory na <$&/>. Takže vysušit nejen od vody, ale i od Konkoru. Protože až zaschne a vystárne, dokáže udělat slušně izolující krustu. Než Konkor, je lepší WD-jednak "odstrčí" vodu od kovového povrchu, jednak zhruba po týdnu vyschne relativně beze zbytků.
A dej si pozor, aby byly zapojené všechny-je snadné na některý zapomenout
A dej si pozor, aby byly zapojené všechny-je snadné na některý zapomenout
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#39 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
zkus mě zítra zavolat, možná pojedu okolo UH, .....
jo a můj mobil je 775 584 702
jo a můj mobil je 775 584 702
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#40 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
omlouvám se, ale ten pátek jsem nedal. Motal jsem se okolo Kroměříže a na UH jsem ani nedojel. Pokud se naskytne příště příležitost, tak se ozvu.
Zdravím L.
Zdravím L.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 33
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Vůz: 740 B 230F 1990, V70 III D3 2011
#41 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
po delší odmlce jsem se k autu konečně dostal, zkouším vyměnit čidlo kliky, povolil jsem šroub, ale čidlu se moc nechce ven. Mám pořádně zabrat sikovkama? díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 33
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Vůz: 740 B 230F 1990, V70 III D3 2011
#42 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
ty jo to čidlo je tam úplně zapečené.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#43 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
Kdyz jsme naposledy dolovali tohle totalne zarostly cidlo, zacali jsme tim ze jsme mu pri vytahovani ulomili celej vrsek a skoncili jsme tak ze ja ho 10 minut opatrne provrtaval skrz naskrz dremelem a Adam luxoval spony pak se kousek po kousku vytahaly kusy a bylo to.slaviko píše:ty jo to čidlo je tam úplně zapečené.
Cidlo neni zapeceny, ale zarostly, oxiduje ta hlinikova stena a nabejva na objemu. Zkouseli jsme ledascos, ohrivani plamenem, mrazovej uvolnovac sroubu, bezuspesne.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 33
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Vůz: 740 B 230F 1990, V70 III D3 2011
#44 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
Díky moc za potvrzení mého postupu. Momentálně jsem ve fázi ulomeného vršku ...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 33
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Vůz: 740 B 230F 1990, V70 III D3 2011
#45 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
rychlý dotaz, podařilo se Vám to odvrtat bez nutnosti demontovat převodovku ?tomasss píše:Kdyz jsme naposledy dolovali tohle totalne zarostly cidlo, zacali jsme tim ze jsme mu pri vytahovani ulomili celej vrsek a skoncili jsme tak ze ja ho 10 minut opatrne provrtaval skrz naskrz dremelem a Adam luxoval spony pak se kousek po kousku vytahaly kusy a bylo to.slaviko píše:ty jo to čidlo je tam úplně zapečené.
Cidlo neni zapeceny, ale zarostly, oxiduje ta hlinikova stena a nabejva na objemu. Zkouseli jsme ledascos, ohrivani plamenem, mrazovej uvolnovac sroubu, bezuspesne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#46 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
Jasne. Mista tam moc neni, ale dalo se. Pomuze si do senzoru nejdriv provrtat uprostred jednu diru a do ty vrazit samoreznej soubek abys to mel za co drzet aby ti to nespadlo dovnitr, a pak vrtat dal okolo a za ten sroub tahat...slaviko píše:rychlý dotaz, podařilo se Vám to odvrtat bez nutnosti demontovat převodovku ?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 33
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Vůz: 740 B 230F 1990, V70 III D3 2011
#47 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
díky moc, zítra to zkusím.tomasss píše:Jasne. Mista tam moc neni, ale dalo se. Pomuze si do senzoru nejdriv provrtat uprostred jednu diru a do ty vrazit samoreznej soubek abys to mel za co drzet aby ti to nespadlo dovnitr, a pak vrtat dal okolo a za ten sroub tahat...slaviko píše:rychlý dotaz, podařilo se Vám to odvrtat bez nutnosti demontovat převodovku ?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12079
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#48 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
A furt si nejsem jistej, jestli neni menší vopruz odskočit s převodovkou a sundat celý to uchycení...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 33
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Vůz: 740 B 230F 1990, V70 III D3 2011
#49 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
zatím jsem s převodovkou neodskakoval, kolik to může vzít času a jak moc je to komplikované? díkyUrvanej píše:A furt si nejsem jistej, jestli neni menší vopruz odskočit s převodovkou a sundat celý to uchycení...
#50 Tak jsem si umyl motor na 740ce ...
Když to tak čtu,zajímalo by mne ,proč jsi se rozhodl čidlo měnit??Buď funguje,nebo nefunguje,případně jsem se setkal s tím,že nefungovalo po zahřátí.Pokud však hází jikru,obávám se,že čidlem to nebylo.Zkoušel jsi mnou uvedený postup s čističem brzd???
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek