Oprava automatu na 940 Turbo

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 236
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#1 Oprava automatu na 940 Turbo

Příspěvek od kubavlc »

Cau, jsem v casovem presu, tak se omlouvam, pokud existuje nejaky topic o tehle problematice....
Vcera to teda konecne prislo, zacal mi na turbine zlobit automat.Zacalo to cca pred dvema tisici, zvlastnim zvukem po nastartovani.Neco jako kladka, nebo vodni pumpa.Zprvu se to ztratilo, asi po ohrati.Pak uz se to neztratilo, naopak sililo.Vcera vecer po ceste domu jsem tomu chtel na krizovatce trochu nalozit a ejhle, kardan se zacal skubat, jakoby to nejak v prevodovce preskakovalo.

Mate nejakej tip na nekoho, kdo to opravi?Idealne nekdo vyzkousenej.Idealne Praha a idealne, aby si to z auta vyndal a zas to tam vratil.Nerad bych nekam vozil skrin, pak si ji nechal nekde jinde namontovat a pak si sel stezovat, ze to radi na h....o.

Nejak jsem nemel cas vlezt pod auto, ale ja si myslim, ze mam AW71L (ve stovce to zamyka, jakoby na petku)

Dik Kuba
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

GDPR_user

#2 Oprava automatu na 940 Turbo

Příspěvek od GDPR_user »

moc tomu nerozumím,ale nemá tato převodovka OD ? tudíž nemůže se pokazit tento?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#3 Oprava automatu na 940 Turbo

Příspěvek od tomasss »

Skrin jsem repasoval, co se tyce ceny za material muzes kouknout sem https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=52&t=31683
Jinak oleje v prevodovce mas dost?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 236
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#4 Oprava automatu na 940 Turbo

Příspěvek od kubavlc »

Jojo, oleje je dost a nijak nesmrdi.Je cistej...

martin:OD tam asi je, neb to na ctyrku jeste jednou jakoby preradi, resp. zamkne se ten menic, ale to preskakovani se delo na jednicku pri rozjezdu, tudiz bych to tomu OD asi nepricital...i kdyz tomu teda nerozumim vubec....
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#5 Oprava automatu na 940 Turbo

Příspěvek od tomasss »

Vadnej solenoid nebo ovladani solenoidu se projevuje tak ze prevodovka nezaradi ctyrku (nebo naopak neni schopna pri jizde na ctyrku vynutit tlacitkem podrazeni na trojku). Jestli to cukalo pri rozjezdu na jednicku a nebylo to od motoru, obavam se ze bude neco spatne uvnitr hydraulickyho rozvadece (mozku) prevodovky.

Jinak OD = ctyrka, zatimco "petka" = zamek menice (aw71L), to jen pro ujasneni pojmu. AW71 nema zamek ale OD ma tudiz je to ctyrkvalt, jejich predchudce BW55 nema ani OD ani zamek a proto je to trikvalt.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“