Cau, jsem v casovem presu, tak se omlouvam, pokud existuje nejaky topic o tehle problematice....
Vcera to teda konecne prislo, zacal mi na turbine zlobit automat.Zacalo to cca pred dvema tisici, zvlastnim zvukem po nastartovani.Neco jako kladka, nebo vodni pumpa.Zprvu se to ztratilo, asi po ohrati.Pak uz se to neztratilo, naopak sililo.Vcera vecer po ceste domu jsem tomu chtel na krizovatce trochu nalozit a ejhle, kardan se zacal skubat, jakoby to nejak v prevodovce preskakovalo.
Mate nejakej tip na nekoho, kdo to opravi?Idealne nekdo vyzkousenej.Idealne Praha a idealne, aby si to z auta vyndal a zas to tam vratil.Nerad bych nekam vozil skrin, pak si ji nechal nekde jinde namontovat a pak si sel stezovat, ze to radi na h....o.
Nejak jsem nemel cas vlezt pod auto, ale ja si myslim, ze mam AW71L (ve stovce to zamyka, jakoby na petku)
Dik Kuba
Oprava automatu na 940 Turbo
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 237
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
#1 Oprava automatu na 940 Turbo
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
#2 Oprava automatu na 940 Turbo
moc tomu nerozumím,ale nemá tato převodovka OD ? tudíž nemůže se pokazit tento?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#3 Oprava automatu na 940 Turbo
Skrin jsem repasoval, co se tyce ceny za material muzes kouknout sem https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=52&t=31683
Jinak oleje v prevodovce mas dost?
Jinak oleje v prevodovce mas dost?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 237
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
#4 Oprava automatu na 940 Turbo
Jojo, oleje je dost a nijak nesmrdi.Je cistej...
martin:OD tam asi je, neb to na ctyrku jeste jednou jakoby preradi, resp. zamkne se ten menic, ale to preskakovani se delo na jednicku pri rozjezdu, tudiz bych to tomu OD asi nepricital...i kdyz tomu teda nerozumim vubec....
martin:OD tam asi je, neb to na ctyrku jeste jednou jakoby preradi, resp. zamkne se ten menic, ale to preskakovani se delo na jednicku pri rozjezdu, tudiz bych to tomu OD asi nepricital...i kdyz tomu teda nerozumim vubec....
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#5 Oprava automatu na 940 Turbo
Vadnej solenoid nebo ovladani solenoidu se projevuje tak ze prevodovka nezaradi ctyrku (nebo naopak neni schopna pri jizde na ctyrku vynutit tlacitkem podrazeni na trojku). Jestli to cukalo pri rozjezdu na jednicku a nebylo to od motoru, obavam se ze bude neco spatne uvnitr hydraulickyho rozvadece (mozku) prevodovky.
Jinak OD = ctyrka, zatimco "petka" = zamek menice (aw71L), to jen pro ujasneni pojmu. AW71 nema zamek ale OD ma tudiz je to ctyrkvalt, jejich predchudce BW55 nema ani OD ani zamek a proto je to trikvalt.
Jinak OD = ctyrka, zatimco "petka" = zamek menice (aw71L), to jen pro ujasneni pojmu. AW71 nema zamek ale OD ma tudiz je to ctyrkvalt, jejich predchudce BW55 nema ani OD ani zamek a proto je to trikvalt.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6 Odpovědi
- 882 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od metju
-
- 12 Odpovědi
- 3626 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od bakes
-
- 27 Odpovědi
- 3002 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci
-
- 213 Odpovědi
- 38676 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kishmick
-
- 4 Odpovědi
- 178 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kishmick