850 TDI nejspis konec

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 30
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Hořovičky
Vůz: XC70 D5244T4 06'

#1 850 TDI nejspis konec

Příspěvek od Previt »

Zdavím
měl bych takovou, pro většinu z vás asi blbou otázku, ale máme 850 tdi řadový pětiválec..... Jedeme přez křižovatku a auto úplně v klidu chcípne jako by někdo vypnul klíček, žádný rachot nic, motor už nenaskočí, protože praskl rozvodový řemen( je to ten co je pod plastovým krytem, ozubeny otačí klikoku a vačkou - nejsem mechanik proto to pišu aby to bylo jasné nevím jestli vše nazývám správnými jmény).
Moje otázka je, jaká je šance že se vymění prasklý řemen a motor pojede? Je nějaká šance že se to v motoru všechno nepotkalo a bude žít?
Děkuji mnohokrát za odpověď.
_________________
XC70 - D5244T4 - M66 - AWD - 2006
850 - D5252T - R.I.P. (Bažiňák)

GDPR_user

#2 850 TDI nejspis konec

Příspěvek od GDPR_user »

100% se potkalo.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 30
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Hořovičky
Vůz: XC70 D5244T4 06'

#3 850 TDI nejspis konec

Příspěvek od Previt »

Děkuji za odpověď, takže vyměnit řemen nestačí?

se omlouvám že se tak blbě ptám ale přítelkyně si vysnila 850 a po koupi jsme nedojeli ani domu :-(
_________________
XC70 - D5244T4 - M66 - AWD - 2006
850 - D5252T - R.I.P. (Bažiňák)

zvedavec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1170
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#4 850 TDI nejspis konec

Příspěvek od zvedavec »

No ještě nepropadej panice, na tu je vždycky času dost. Mě se to stejné stalo na dálnici a motor v poho, nic se nepotkalo. Uvidíš co ti řekne mechoš až se na to koukne.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12067
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#5 850 TDI nejspis konec

Příspěvek od Urvanej »

To je holt na debatě s prodejcem vozu. Ale teda kujva to nas*r*! Ale pokud chcípl na volnoběh, nemusí být ztráty na životech tak decimující, a jelikož ty motory moc nejsou, tak bych minimálně sundal makovici a nechal očíhnout někym, kdo ví na co to kouká.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 30
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Hořovičky
Vůz: XC70 D5244T4 06'

#6 850 TDI nejspis konec

Příspěvek od Previt »

Ještě bych měl jedu otázku co bude obnášet zprovoznění motoru?
klika se otačí a na vačce neni vidět nic žadné poškození, dokonce to vychází tak že je jenom jeden ventil dole, bylo mi řečeno že když sundam kryt, tak uvidim všechno rozlámané ale ono to vypada normálně.

Děkuji za odpověd.

Mechanik tu byl řel všechno zlamaný potkaný konec, sundej kryt a uvidíš že je to na odpis, sundal jsem kryt a jak píšu na vačce nic neni všechno vypada v pořádku
_________________
XC70 - D5244T4 - M66 - AWD - 2006
850 - D5252T - R.I.P. (Bažiňák)

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12067
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#7 850 TDI nejspis konec

Příspěvek od Urvanej »

ten ventil může bejt ohnutej a obtisknutej do pístu, hlavu dolu! Taky umí prasknout mosty na vačce.
To se ti taky může stát, že to zprovozníš, ujedeš 20m a budeš na začátku.
Osobně si ale myslim, že pokud to opravdu bylo cestou od prodejce, tak bys to musel u každýho soudce vyhrát.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 30
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Hořovičky
Vůz: XC70 D5244T4 06'

#8 850 TDI nejspis konec

Příspěvek od Previt »

Auta se zbavit nechceme je fakt, že jsme skoro nic společně neujeli, ale volvo je volvo. Je tada na místě zeptat se, jestli by mi nebyl někdo schopný doporučit někoho kdo ví na co kouká bydlím blízko Rakovníka

díky za to že mi to pomaháte řešit,když sundám hlavu musí na zbroušení nebo něco tak zpět ji asi jen tak dát namohu?
_________________
XC70 - D5244T4 - M66 - AWD - 2006
850 - D5252T - R.I.P. (Bažiňák)

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12067
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#9 850 TDI nejspis konec

Příspěvek od Urvanej »

To ti nikdo neřekne, páč nikdo neví, jak se zkroutila, nebo zda je odepsaná uplně.
Ber to takhle, máš mrtvolu orgánu v autě, tak se musíš rozhodnout, zda bude operace, nebo transplantace. Toto rozhodnutí ti udělá třeba Zbynďa Pavlíček, kterej hlavy už nějakej pátek dělá a hlavně celej život dělá mechanika běžně a i Kopeckýmu ho pár let dělal. Ale tu hlavu musíš sundat, to je zadarmiko, a pokud tam bude hodně velkej masakr, tak i sám pak usoudíš co dál. Když neusoudíš, jel bych viz výše.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 30
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Hořovičky
Vůz: XC70 D5244T4 06'

#10 850 TDI nejspis konec

Příspěvek od Previt »

Takže když sundam hlavu, nemůžu tam nic poničit? - sundaval bych to opatrně(opravuju notebooky ne auta proto se ptám), abych zjistil v jak strašném stavu to je a co se s tim vyplatí udělat. Můžu tu hlavu potom nasadit a odtahnout auto na lane do servisu po vlastni ose nepoškodí se to třeba ještě víc?

Kdyby to nebylo v tak hrozném stavu je problém odvést hlavu na srovnání a poskládat to dohromady a nastavit rozvody na zahradě, jak moc to zabere času? Jestli neni lepší to odtáhnout rovnou do servisu, ale zase když to bude totálně na odpis, nechci to tahat tam a zpět.

Doporučení na servis naprosto skvělé díky ti mockrát. Jdu tam zavolat.

*jenom pro upřesnění já bych pouze sundal hlavu, že bych se podíval v jakém je to stavu, zbytek bych nechal udělat automechanika
_________________
XC70 - D5244T4 - M66 - AWD - 2006
850 - D5252T - R.I.P. (Bažiňák)

Shadow
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1727
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70II

#11 850 TDI nejspis konec

Příspěvek od Shadow »

Trochu mimo, ale nemělo by se to všechno důkladně zdokumentovat než se do toho někdo pustí pro případný spor s prodávajícím? Asi by mělo být i písemné vyjádření servisu nebo rovnou soudního znalce?
_________________
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12067
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#12 850 TDI nejspis konec

Příspěvek od Urvanej »

To si musíš rozmyslet sám. Já bych shodil hlavu, zhodnotil škody a pak případně řešil co dál.
Pokud se na to necejtíš, můžeš odtáhnout celý auto k někomu, kdo ví a zná a ten tohle pořeší za tebe.
Ale já jsem bastard nedůvěřivej a dělám si raději všechno sám, protože mě už tolikrát vzali na hůl všude možné, že nikomu nevěřim. :oops:
To co máš je koncernovej VW pětiválec, kterej umí každej trouba s garáží. Ale v okolí někoho šikovnýho s garáží ti neporadim. Nebydlim tam už 10 let. Zbyňěk už mě ani znát nebude, protože sem ho viděl naposledy asi před 15ti rokama, tak ani nevim, zda se náhodou nějak úzce nespecializoval a nedělá už jen hlavy.
Shadow: pochopil jsem to jako že auto je jeho a do žádnýho sporu nejde, jinak máš samozřejmě recht a dokonce bych na to do doby vyřešení sporu ani nesahal.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 30
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Hořovičky
Vůz: XC70 D5244T4 06'

#13 850 TDI nejspis konec

Příspěvek od Previt »

pro upřesnění auto jsem koupil od dobrého kamaráda za 20tis. kč, 260tis km, on koupil auto před 50tis. km vše bylo uděláno po servisní stránce, pravidelný serivis atd., ja se v březnu chystal na to samé.
s autem jsme se první den projeli - moc dobré to bylo, přítelkne žačína takže jezdíme pomalu a další den při cestě cca. po pět min po nastartování tento problém

Na sundání té hlavy jsem se ptal, jestli tam neni něco co bych mohl zničit nebo ulomit, nějaký patent abych nezničil nebo neohnul při sundavání, se zručnosti nemám problém rozebírám všechno :lol:

děkuji všem za pomoc
Přílohy
volvo1.jpg
_________________
XC70 - D5244T4 - M66 - AWD - 2006
850 - D5252T - R.I.P. (Bažiňák)

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#14 850 TDI nejspis konec

Příspěvek od Krystof P. »

Jelikož je to VW tak bych zkusil toho pána v Hořesedlech. Máš to kousek, řekl bych že bys tam to auto klidně i dotlačil. Koncern celkem umí, i když je pomalej a neporadí si se zapeklitejma věcma. Neni to vyloženě lajdák, tak hlavu by snad dokázal. Jmenuje se Sýkora, dává i náhradní vůz (fabii)
http://www.firmy.cz/detail/1695102-ludek-sykora-horesedly.html

Jinak možná pro referenci, otcovi dělal servis na Octavii v celkový hodně kolem 60-80 tisíc. Proběhlo i rovnání hlavy, údržba palivový soustavy atd. všechno v pořádku. S čim si neporadil byla přidřená vačka (segmenty se hoblovaly do tvaru vejce) kdy auto vypínalo turbo atd. Nevím proč to nevyřešil, ale nakonec vyřešil 25 letej klučina z vedlejší vesnice od nás.

btw gratulaci k dobrýmu výběru (přítelkyně, ne auta) jestli si 850 vysnila :)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 30
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Hořovičky
Vůz: XC70 D5244T4 06'

#15 850 TDI nejspis konec

Příspěvek od Previt »

Zdravím všechny
Volvo je už doma. Oprava trvala déle než se počítlo, ale abych se dostal k věci.
Tři sací, dva výfukové ventily nové, nějaké ty vodítka a gufery, veškerá těsnění, nové rozvody s kladkama a vodní pumou. Spodek s klikou a pístama byl nedotčený, hlava je srovnaná vačka to přežila, takže původní. Oprava se vyšplhala až přez 20tis. kč, ale motor šlape jako hodinky. Za blbost se platí a příště první co dělám u ojetého auta jsou rozvody.
Ještě jednou děkuji za rady a kontakt na pana Pavlíčka.

S pozdravem Pravít
_________________
XC70 - D5244T4 - M66 - AWD - 2006
850 - D5252T - R.I.P. (Bažiňák)

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12067
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#16 850 TDI nejspis konec

Příspěvek od Urvanej »

To ti teda celý dělal Zbyněk?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“