Ahoj, potřeboval bych od vás zkušenějších prosím radu.
Na všech polohách, kromě polohy na okno mi syčí ventilátor. Někdy je to více, někdy méně, ale zdá se mi to čím dál horší. Zpozoroval jsem, že když přidám více plynu, tak to přestane... Můj mechanik říká že budu muset sehnat celý panel ovládání klimatizace a ventilátoru. Má pravdu, nebo by to šlo vyřešit nějak šikovněji, než schanět celý panel?
Velice děkuji za případné rady a pomoc...
Syčí ventilátor - 940tka s AC
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 Syčí ventilátor - 940tka s AC
MEchanika je třeba pochválit za vlastní nápad. Tím to ale končí.
Osobně odhaduju na 90% umrlou membránu, nebo prasklou hadičku v jednom aktuátoru klapky a tim pádem tudy fičí podtlak. Najít, vyměnit.
Ale vyměnit panel klimatizace by byla jednodušší práce
Osobně odhaduju na 90% umrlou membránu, nebo prasklou hadičku v jednom aktuátoru klapky a tim pádem tudy fičí podtlak. Najít, vyměnit.
Ale vyměnit panel klimatizace by byla jednodušší práce
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
#3 Syčí ventilátor - 940tka s AC
Díky za radu, zkusím najít a vyměnitUrvanej píše:MEchanika je třeba pochválit za vlastní nápad. Tím to ale končí.
Osobně odhaduju na 90% umrlou membránu, nebo prasklou hadičku v jednom aktuátoru klapky a tim pádem tudy fičí podtlak. Najít, vyměnit.
Ale vyměnit panel klimatizace by byla jednodušší práce
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#4 Syčí ventilátor - 940tka s AC
Je to tak, jen se modli, aby to nebyla membrána, páč výměna nebude procházka rajskou zahradou.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 2259 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomasss
-
- 6 Odpovědi
- 897 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Joemilionare
-
- 3 Odpovědi
- 703 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 21 Odpovědi
- 3999 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Cesinek
-
- 8 Odpovědi
- 2072 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej