Zdravím, mám takovou prosbičku.
Jelikož mi už prosakoval olej přes gufera, jak na vačce tak na klice. Tak jsem se pustil do výměny. Nakonec to prosakovalo, i přes kryt klikové hřídele. Tak jsem si poměnil gufera, a hurá kryt zpátky...samo že na tmel Při násazování rozvodu jsem zjistil, že hřídelí nejde pootočit.
Určitě tedy navrátím papírové těsnění, ale kde ho sehnat? Chtěl jsem sehnat papírové těsnění, že bych to vystřihl...jenže nevím tloušťku.
Děkuji za rady
Těsnění krytu klikové hřídele 940
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#2 Těsnění krytu klikové hřídele 940
Čemu se u vás říká "kryt klikové hřídele"?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 449
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
- Kontaktovat uživatele:
#3 Těsnění krytu klikové hřídele 940
Myslím si, že je to ten hliníkový domeček ve kterém je nalisované gufero.
Tloušťka těsnění je minimální, přesně ti to bohužel nepovím, ale cca 0,5-1mm.
Origo seženeš pod číslem: 1378493
Pak třeba ve Skandixu, v cz Saabtuning p. Kučera
Předpokládam, že je to tohle:
https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/gaskets/crankcase/gasket-timing-case-cover-front/1000183/
Tloušťka těsnění je minimální, přesně ti to bohužel nepovím, ale cca 0,5-1mm.
Origo seženeš pod číslem: 1378493
Pak třeba ve Skandixu, v cz Saabtuning p. Kučera
Předpokládam, že je to tohle:
https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/gaskets/crankcase/gasket-timing-case-cover-front/1000183/
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 319
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#4 Těsnění krytu klikové hřídele 940
Máme ho skladem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: Volvo 945 2.0 Turbo, Kombi
#5 Těsnění krytu klikové hřídele 940
Ano, myslel jsem ten hliníkový domeček s 2 gufery. Díky moc
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 676 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 2 Odpovědi
- 436 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od labanos
-
- 7 Odpovědi
- 887 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ms231
-
- 73 Odpovědi
- 21920 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 3 Odpovědi
- 749 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa