940 B200FT studeny start
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 492
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#1 940 B200FT studeny start
Ahoj,
nejak me posledni dobou zacala trapit moje devitka a to kompletni ztratou chuti k zivotu pri studenem motoru Nehlede na venkovni teplotu chyta motor bez problemu a jakz takz i drzi volnobeh. Jakmile se dotknu plynoveho pedalu a nasledne ho pustim tak to chcipne. Rozjezd je cire peklo - musim drzet alespon 2500 otacek, aby se rozjela (chudak spojka). Jakmile se ohreje na pracovni teplotu, chova se uplne normalne a civilizovane.
Nyni moje pokusy, ktere k nicemu nevedly:
-vymena teplotniho cidla motoru (toho od ridici jednotky)
-kompletni vymena vysokonapetove casti zapalovani (svicky, kabely, vicko, palec)
-vyblikani hlasi 1-1-1
Nema nekdo nejaky napad?
nejak me posledni dobou zacala trapit moje devitka a to kompletni ztratou chuti k zivotu pri studenem motoru Nehlede na venkovni teplotu chyta motor bez problemu a jakz takz i drzi volnobeh. Jakmile se dotknu plynoveho pedalu a nasledne ho pustim tak to chcipne. Rozjezd je cire peklo - musim drzet alespon 2500 otacek, aby se rozjela (chudak spojka). Jakmile se ohreje na pracovni teplotu, chova se uplne normalne a civilizovane.
Nyni moje pokusy, ktere k nicemu nevedly:
-vymena teplotniho cidla motoru (toho od ridici jednotky)
-kompletni vymena vysokonapetove casti zapalovani (svicky, kabely, vicko, palec)
-vyblikani hlasi 1-1-1
Nema nekdo nejaky napad?
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 940 B200FT studeny start
Vytáhni pojistku č. 1, po cigárku jí vrať a zkus to znovu. První studený start by se měl rapidně zlepšit. Jezdíš na plyn? Nech si ho pořádně seřídit, máš ho nastavenej na bohato a pak máš chudý studený starty na benzín.
Taky si neřekl, zda startuješ na plyn, nebo na benzín.
Každopádně to máš chudý, proto to chcípá, otázka je proč.
Ale znáš to, od klávesnice dát 100% funkční radu je náhoda víc, než cokoliv jinýho...
Taky si neřekl, zda startuješ na plyn, nebo na benzín.
Každopádně to máš chudý, proto to chcípá, otázka je proč.
Ale znáš to, od klávesnice dát 100% funkční radu je náhoda víc, než cokoliv jinýho...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 492
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#3 940 B200FT studeny start
Startuju na benzin a na plyn prepinam az pri zahratem motoru - aby to studene drzelo volnobeh na plyn se nikdy nikomu nepodarilo
Jeste co se geneze tyce - situace kterou popisuju se neudala raz naraz, ale pomalu a plyzive. Cele roky to na benzin studene chodilo jak vino az v poslednich par mesicich zacal mit motor problem s vykonem/ volnobehem (na benzin) ve fazi mezi nastartovanim az do uplneho ohrati. Podle me neco blne jednotku - pokud se rozjedu do cca 5-ti sekund od nastartovani, je vse OK, cili "na slepo" motor jde.
Ten restart pres jednickovou pojistku zkusim, i kdyz moc nadeje mu nedavam...
Jeste co se geneze tyce - situace kterou popisuju se neudala raz naraz, ale pomalu a plyzive. Cele roky to na benzin studene chodilo jak vino az v poslednich par mesicich zacal mit motor problem s vykonem/ volnobehem (na benzin) ve fazi mezi nastartovanim az do uplneho ohrati. Podle me neco blne jednotku - pokud se rozjedu do cca 5-ti sekund od nastartovani, je vse OK, cili "na slepo" motor jde.
Ten restart pres jednickovou pojistku zkusim, i kdyz moc nadeje mu nedavam...
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 940 B200FT studeny start
Já jo, tohle je klasickej problém špatně seřízenýho (nemocnýho) plynu. Totálně rozhodí jednotku a tak pak tápe. Ono totiž naladit plyn na tu elektroniku co máme v autě neni vůbec sranda. Spousta i velmi dobrejch plynařů to řeší tak, že po vypnutí klíčku se "rozpojí" pojistka č. 1 a opětovné startování je "na blba", takže to nějak čapne.
Ono bys totiž musel auto na cca nádrž učit na benzín, pak dojet za plynařem, ať ti to naladí na ten naučenej režim, jenže ona pak nějaká součástka onemocní a si zase na začátku.
No uvidíš...
Ono bys totiž musel auto na cca nádrž učit na benzín, pak dojet za plynařem, ať ti to naladí na ten naučenej režim, jenže ona pak nějaká součástka onemocní a si zase na začátku.
No uvidíš...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 492
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#5 940 B200FT studeny start
Tva uvaha je zcela logicka a nepopiratelna - LH 2.4 ma oproti LH 2.2 tu pro plyn nectnou vlastnost, ze se "uci". A protoze je smes s plynem vzdycky v zasade bohatsi, snazi se snizit davku paliva, coz se pri provozu na benzin projevi chudou smesi.Urvanej píše:Já jo, tohle je klasickej problém špatně seřízenýho (nemocnýho) plynu. Totálně rozhodí jednotku a tak pak tápe. Ono totiž naladit plyn na tu elektroniku co máme v autě neni vůbec sranda. Spousta i velmi dobrejch plynařů to řeší tak, že po vypnutí klíčku se "rozpojí" pojistka č. 1 a opětovné startování je "na blba", takže to nějak čapne.
Ono bys totiž musel auto na cca nádrž učit na benzín, pak dojet za plynařem, ať ti to naladí na ten naučenej režim, jenže ona pak nějaká součástka onemocní a si zase na začátku.
No uvidíš...
Nyni vysledek vyjmuti pojisky c.1 cili resetu ACU: Auto po resetu chytilo bez problemu a cca 5sec drzelo konstantni volnobeh. Ten pote zacal houpat od 1500 obratek az temer k zdechnuti motoru, ktere definitivne nastalo po nejakych 30-ti sec. Pote co jsem znovu nastartoval, rozjel se (vykon nic moc) a vyslapl spojku motor okamzite chcipl. Cili to same jako pred restartem ridici jednotky pouze s tim rozdilem, ze predtim byl volnobeh na studenem motoru vice mene konstantni
Jeste podotykam, ze vse se delo na benzin, prepinat na plyn jsem vubec nezkousel....
Jinak receno, tady chyba nebude. Navic pokud by to bylo jak popisujes, musel by se nejak rozhodit plyn, protoze za predchozich sest let provozu se nic podobneho pri chodu na benzin nedelo - studene to vzdycky chodilo jak vino.
Ma nekdo jeste nejaky napad? Vaha vzduchu? (proc by to ale teple jelo uplne v pohode), volnobezny ventil? (ten by ale nemel mit vliv na vykon motoru za jizdy)
Diky za jakekoliv navrhy - s autem jezdi draha polovicka a zacina na nej byt ponekud sprosta
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#6 940 B200FT studeny start
Po resetu to jede podle svýho, bez lambdy, takže tu můžeš vyloučit.
Váhu máš jinou na zkoušku? (dvojka rv 92 by mohla mít váhu 016)
Váhu máš jinou na zkoušku? (dvojka rv 92 by mohla mít váhu 016)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 492
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#7 940 B200FT studeny start
Vahu bohuzel jinou na zkousku nemamUrvanej píše:Po resetu to jede podle svýho, bez lambdy, takže tu můžeš vyloučit.
Váhu máš jinou na zkoušku? (dvojka rv 92 by mohla mít váhu 016)
Apropos, chyba je na moji devitce z roku 95, tam bude asi trosku jina... Az dorazim domu, kouknu na cislo
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 940 B200FT studeny start
Vim, že na devítce, ale vyslovil jsem domněnku, že dvojka by mohla mít váhu shodnou, tudíž by mohla sloužit jako pokusný zviřátko.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 492
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#9 940 B200FT studeny start
Pardon, omlouvam se, doklaplo mi to az pote, co jsem napsal predchozi blbost
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#10 940 B200FT studeny start
Mělo by to pasovat, taky jsem měl kdysi půjčenou váhu z fritzkovi dvojky.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 492
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#11 940 B200FT studeny start
Vahy jsou skutecne stejne,
jenom me sklatila chripka takze nemam sanci v soucasnem stavu poskakovat venku a menit je
jenom me sklatila chripka takze nemam sanci v soucasnem stavu poskakovat venku a menit je
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#12 940 B200FT studeny start
Mne moje CNGckovy Punto se stejnym Tartarini systemem delalo to samy. Plynari tenkrat povidali neco o tom, ze "ridici jednotka plynu neni schopna spravne nastavit adaptace", at uz to znamena cokoli
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 492
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#13 940 B200FT studeny start
Vzhledem k tomu, ze jsem odjel na pul roku za hranice tak uz to asi letos nedoresim. Snad to s tim zena do jara nejak prezije.....
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 883 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od masilkov
-
- 4 Odpovědi
- 584 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od norcofiala
-
- 6 Odpovědi
- 2296 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 3 Odpovědi
- 888 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od LBJohnson