Zdravim,
cekala ted na me v aute vybita baterka, nastesti mam nabastlene dve nad sebou kvuli bufiku, takze jsem jen vyndal tu vybitou spodni (k motoru) a zapojil na tu horni (od bufiku), bufik nezapojen, nastartuju, jedu, pohoda.
Po par hodinach se vratim k autu, otocim klickem a klakson troubi a troubi. Nastartuju a klakson porad troubi. Vyndam pojistku (jenze jsou na ni i sterace, tak se modlim, aby neprselo, nez to vyresim).
Dobiju tu vybitou baterku, zapojim obe dve baterky tak, jak bylo puvodne, zandam zpatky pojistku, otocim klickem a klakson troubi...
Hledam po dratech, nikde nic podezreleho. Nakonec odpojuju dratky primo na klaksonu, precejenom sterace jsou obcas potreba, urcite vic nez troubeni.
Nekdo napad, kam me nasmerovat, kde hledat?
Jinak se jedna o vozidlo nadapene kutilem domacim, zejmena na elektroinstalaci.
klakson 940
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 47
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Beroun
- Vůz: 965
#1 klakson 940
_________________
945 '94 D24TIC
945 '94 D24TIC
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#2 klakson 940
U auta napadeného kutilem se mohl zbláznit nějakej dobastlenej alarm využívající originální klaxony.
Chce to šéma, namísto klaxonu zapojit žárovku a hledatahledatahledat...
Ještě mě napadlo - kabely ke klaxonům vedou přímo kolem toho Tvýho komínku baterek
Chce to šéma, namísto klaxonu zapojit žárovku a hledatahledatahledat...
Ještě mě napadlo - kabely ke klaxonům vedou přímo kolem toho Tvýho komínku baterek
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3 klakson 940
Tady řešil podobnej problém. Ale tomu zase nefungovaly vůbec a problém byl ve volantu.
Klaksony jsou spínaný zemí, takže si mohl někde střihnout drátek a on se ti uzemnil. Je to bezpečnější pro provoz, ale nahouno na trablšůting.
Klaksony jsou spínaný zemí, takže si mohl někde střihnout drátek a on se ti uzemnil. Je to bezpečnější pro provoz, ale nahouno na trablšůting.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#4 klakson 940
Proč? Žárovkovou zkoušečku neukostříš, ale připojíš na plus a pak už jen použiješ metodu půlení intervalu
Nejlepší na takovýhle problémy jsou ovšem proudové kleště - SS selbstverstaendlich.
Nejlepší na takovýhle problémy jsou ovšem proudové kleště - SS selbstverstaendlich.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 klakson 940
Proč? No já radši stopuju s voltmetrem, kde (ne)mam 12V. Ale uznávám, že pro znalce je to prašť jako uhoď.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#6 klakson 940
Voltmetr má obrovský vstupní odpor, takže měřený obvod není zatížen a napětí naměříš i tam, kde po připojení byť i jen LEDky zmizí... Klasický případ je kabel zoxidovaný na měděnku: voltmetrem měřeno je na konci kabelu 12V, ale po připojení nefunguje.
V našem případě hledáme místo, kde se ukostřovací kabel klaxonů omylem ukostřil. Když se bude měřit voltmetrem, tak na celém kostřicím kabelu bude 0V, čili se místo kostření nenajde bez stříhání. Proudovými kleštěmi najdeš místo, kde už proud kabelem neteče a těsně před tímto místem (směrem ke klaxonům) je hledaný zkrat.
ModrejTygře: Nebouchl jsi do volantu třeba nákladem tak, že zůstalo jedno tlačítko klaxonu "viset" v sepnutém stavu?
V našem případě hledáme místo, kde se ukostřovací kabel klaxonů omylem ukostřil. Když se bude měřit voltmetrem, tak na celém kostřicím kabelu bude 0V, čili se místo kostření nenajde bez stříhání. Proudovými kleštěmi najdeš místo, kde už proud kabelem neteče a těsně před tímto místem (směrem ke klaxonům) je hledaný zkrat.
ModrejTygře: Nebouchl jsi do volantu třeba nákladem tak, že zůstalo jedno tlačítko klaxonu "viset" v sepnutém stavu?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 47
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Beroun
- Vůz: 965
#7 klakson 940
Tam bude urcite nekde prusvih s kostrou.
Cudliky na volantu bylo prvni, co jsem zkousel - po stisknuti troubeni nabralo na intenzite.
A nabastleny alarm tam je, ale s vlastnim amplionem, coz byla prvni vec, kterou jsem po koupi vozu urval jeste pred barakem byvaleho majitele. Tak ted se spustenym alarmem jenom blikam...
Je fakt, ze jak je tam u baterky malo prostoru, mohl jsem tam neco nekde skripnout, jak jsem ji tahal ven.
A zarovka je super zkousecka, diky za pripomenuti.
Cudliky na volantu bylo prvni, co jsem zkousel - po stisknuti troubeni nabralo na intenzite.
A nabastleny alarm tam je, ale s vlastnim amplionem, coz byla prvni vec, kterou jsem po koupi vozu urval jeste pred barakem byvaleho majitele. Tak ted se spustenym alarmem jenom blikam...
Je fakt, ze jak je tam u baterky malo prostoru, mohl jsem tam neco nekde skripnout, jak jsem ji tahal ven.
A zarovka je super zkousecka, diky za pripomenuti.
_________________
945 '94 D24TIC
945 '94 D24TIC
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1193
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#8 klakson 940
Celkem jasná indikace problému. Někde cestou je káblík mizerně ukostřenej a stisknutím ho ukostříš pořádně...modrej_tygr píše:po stisknuti troubeni nabralo na intenzite
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 596 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 11 Odpovědi
- 1300 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od adamus petr
-
- 2 Odpovědi
- 707 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od brnak
-
- 2 Odpovědi
- 222 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od XC60_Bjorn
-
- 2 Odpovědi
- 284 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od S.O.B