940 B230F
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 228
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
#1 940 B230F
Ahoj,
po výměně motoru se to za studena dusí, teprve když se motor opravdu ohřeje, jede jakž takž. Za studena po přidání plynu nejde do otáček, po ohřátí celkem ochotně. Po ohřátí se rozsvítí lambáda... Čímpak by to mohlo být? Váha vzduchu? Lambda? Čidlo studenýho startu? něco úplně jinýho? všechno dokupy?
tož mudrujte...
V.)
po výměně motoru se to za studena dusí, teprve když se motor opravdu ohřeje, jede jakž takž. Za studena po přidání plynu nejde do otáček, po ohřátí celkem ochotně. Po ohřátí se rozsvítí lambáda... Čímpak by to mohlo být? Váha vzduchu? Lambda? Čidlo studenýho startu? něco úplně jinýho? všechno dokupy?
tož mudrujte...
V.)
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 12051
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 940 B230F
Lambáda se rozsvítí, protože:??? už si blikal?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 17 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#3 940 B230F
Podla mna to vyzera na primrtvenu vahu vzduchu, pripadne teplotne cidlo (casto sa stava ze sa namontuje nespravny typ).
Samozrejmostou je skontrolovat pripadne prisavanie falosneho vzduchu.
Samozrejmostou je skontrolovat pripadne prisavanie falosneho vzduchu.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 12051
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 940 B230F
Hele to teplotní čidlo je fakt, protože LH2.4 má dvouokruhový, kdežto 2.2 má jednookruhový, což možná má i regina, proto to hodí lambádu a tak vůbec se to chová blbě.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 228
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
#5 940 B230F
zajímavé poznatky z dnešního rána:
úplně studené to jede celkem normálně... pak se pohne ručička teploměru a začne to ztrácet otáčky a dusit se. Obzvlášť do kopce... po cca 2 km se to zase začne chovat víceméně mravně. Po ohřátí ještě občas stejný efekt - přestane to jít na chvilku do otáček a dusí se to, ale většinou už jen na chvilku...
včera jsem vyměnil váhu vzduchu, ale bez efektu - původní váha jede v jiném autě dobře a druhá jede v tomto autě špatně... tedy asi jsou obě dobré a špatně je něco jiného.
Dnes se lambda nerozsvítila...
nevyblikalo mi to nic, ani 1-1-1, takže to asi už zase neumím...
falešný vzduch by to sálo asi stále nebo ne? a ne chvilku jo a chvilku ne?
čidla jsou tam ty reginový, protože původní jsou maličko utavený z toho tepla... takže možná příčina, pokud jsou různé...
úplně studené to jede celkem normálně... pak se pohne ručička teploměru a začne to ztrácet otáčky a dusit se. Obzvlášť do kopce... po cca 2 km se to zase začne chovat víceméně mravně. Po ohřátí ještě občas stejný efekt - přestane to jít na chvilku do otáček a dusí se to, ale většinou už jen na chvilku...
včera jsem vyměnil váhu vzduchu, ale bez efektu - původní váha jede v jiném autě dobře a druhá jede v tomto autě špatně... tedy asi jsou obě dobré a špatně je něco jiného.
Dnes se lambda nerozsvítila...
nevyblikalo mi to nic, ani 1-1-1, takže to asi už zase neumím...
falešný vzduch by to sálo asi stále nebo ne? a ne chvilku jo a chvilku ne?
čidla jsou tam ty reginový, protože původní jsou maličko utavený z toho tepla... takže možná příčina, pokud jsou různé...
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 12051
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#6 940 B230F
Uplně studený to jede dobře, pokud to má mrtvý teplotní čidlo, protože motor má 20, řj si myslí, že je -30 a jelikož studený to skoro neuchlastáš, tak to jede. Jakmile se to ohřeje, tak už tam jde moc benzínu a zbytek vidíš.
Ale to je jednoduchý ověřit, stačí proměřit oba kontakty proti kostře, ale nahouno je, že se tam k tomu čidlu může jak k penězum
Ale to je jednoduchý ověřit, stačí proměřit oba kontakty proti kostře, ale nahouno je, že se tam k tomu čidlu může jak k penězum
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 228
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
#7 940 B230F
to je to čidlo pod sáním mezi 2 a 3 válcem?
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 12051
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 940 B230F
jj
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 17 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#9 940 B230F
este si skontroluj spinac volnobehu, ak ho ma.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 228
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
#10 940 B230F
další poznatek: při zahřívání motoru za jízdy se to dusí pouze do kopce nebo při snaze o nějakou akceleraci (rozjezd na křižovatce apod.)... pochopitelně. Když jedu po rovině a relativně plynule, tak to nezaznamenám, ale to je asi tak nějak logické...
jinak jsem jelito a teplotní čidlo nejsem schopen vyndat... je na to nějaký trik? asi to nechám někomu, kdo už to aspoň někdy dělal...
u teplotního čidla jsou ještě nějaké další, podobné ale menší konektory, jeden připojen do nějakého dalšího asičidla a druhý volně vysící... co to je?
v.)
jinak jsem jelito a teplotní čidlo nejsem schopen vyndat... je na to nějaký trik? asi to nechám někomu, kdo už to aspoň někdy dělal...
u teplotního čidla jsou ještě nějaké další, podobné ale menší konektory, jeden připojen do nějakého dalšího asičidla a druhý volně vysící... co to je?
v.)
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 228
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
#11 940 B230F
Tomáš vyměnil čidlo studenýho startu a potík na klapce... a je to spíš horší než lepší... dusí se to místy i za jízdy po rovině, za studena už to nejede, jako to jelo před výměnou...
chjo. teplotní čidlo přišlo špatný - jinej závit.
Kde takový věci objednáváte?
v.
chjo. teplotní čidlo přišlo špatný - jinej závit.
Kde takový věci objednáváte?
v.
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 12051
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#12 940 B230F
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 228
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
#13 940 B230F
Nevím, jestli mluvíme o stejném čidle... moje původní ( ke starému motoru) má takový dosedací konus... to Bosch, na který se odkazuješ ve vlákně o Jaruně, žádný konus nemá... a blbé je, že nevím, jaké přesně je v motoru z bušovky. Jediné co vím, že na něj nejde navlíknout 19 očko klíč...
- Přílohy
-
- Teplotni cidlo FB.jpg (26.94 KiB) Zobrazeno 3209 x
-
- Teplotni cislo Bosch.jpg (27.85 KiB) Zobrazeno 3209 x
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 12051
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#14 940 B230F
Jenže teplotní čidlo na obrázku nahoře je pro budík, to poznáš podle toho, že když ho odpojíš, tak řj nehlásí chybu a budík nic neukazuje.
Hranatý čidlo je pro LH jetronic, kde 2.2 má pouze jeden okruh a mezi piny a zemí (plášť) je nekonečný (řádově megaohmy) odpor, 2.4 má odpor mezi každým pinem a zemí nějakej a mezi piny součet obou.
To, co tě trápí je pod sáním u 3. válce (ICU thermostat) a to s kulatějšim konektorem (instrument sensor) je pod druhým. Na obrázku mají špatné barvy a to pro budík i špatnou koncovku, ale umístění platí.
[img]http://i1294.photobucket.com/albums/b620/SeamusG52/Turbobrick%20Forum%20Images/NowWhatwtext_zpsa34fbc3d.jpg[/img]
Hranatý čidlo je pro LH jetronic, kde 2.2 má pouze jeden okruh a mezi piny a zemí (plášť) je nekonečný (řádově megaohmy) odpor, 2.4 má odpor mezi každým pinem a zemí nějakej a mezi piny součet obou.
To, co tě trápí je pod sáním u 3. válce (ICU thermostat) a to s kulatějšim konektorem (instrument sensor) je pod druhým. Na obrázku mají špatné barvy a to pro budík i špatnou koncovku, ale umístění platí.
[img]http://i1294.photobucket.com/albums/b620/SeamusG52/Turbobrick%20Forum%20Images/NowWhatwtext_zpsa34fbc3d.jpg[/img]
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 228
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
#15 940 B230F
hmmm, tak podle tohohle obrázku je ICU senzor vyměněnej a jede to s ním ještě hůř než s původním... myslel jsem, že to je čidlo studenýho startu... má menší konektor...
tak teď už vůbec nevím...
tak teď už vůbec nevím...
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 228
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
#16 940 B230F
ještě mě napadlo, k motoru B230F je stejná řídící jednotka jako k B230FB (kterou mám stále v autě)???
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 17 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#17 940 B230F
Urcite nie.veetec píše:ještě mě napadlo, k motoru B230F je stejná řídící jednotka jako k B230FB (kterou mám stále v autě)???
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 12051
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#18 940 B230F
Sergej: a myslíš, že by to mohlo dělat takovouhle rotiku jen kvůli rozdílu, že je v autě implantováno F místo origo FB? Já si to teda nemyslim.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#19 940 B230F
myslím, že to vliv mít nemůže, jezdil jsem jeden čas v FB s ř.j. z F-kaUrvanej píše:Sergej: a myslíš, že by to mohlo dělat takovouhle rotiku jen kvůli rozdílu, že je v autě implantováno F místo origo FB? Já si to teda nemyslim.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 12051
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#20 940 B230F
"Děkuji ti, náčelníku, že ses mě zastal."
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 228
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
#21 940 B230F
chmmm, to jste mi ale moc nepomohli... ještě můžu zkusit zaměnit ŘJ ze sedmice (B230F, 1987), pokud bude mít stejné číslo... zatím jsme tam zkoušeli nějaké, co měl Tomáš skladem... a nelepšilo se to, spíše naopak...
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 12051
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#22 940 B230F
Většina čidel jde proměřit multimetrem, nebo je řj hlásí jako vadný. Tohle neni hledání závady o deseti dějistvých, prostě jdu postupně jedno po druhym, protože jich tam je stejně pár a musim to za půl dne mít.
PS: nenechali ste tam náhodou ty stoletý svíčky?
PS: nenechali ste tam náhodou ty stoletý svíčky?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 17 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#23 940 B230F
Nie, zavada ktoru popisuje je zasadnejsieho charakteru ako pozmenene mapy a mierne iny zakladny predstih.Urvanej píše:Sergej: a myslíš, že by to mohlo dělat takovouhle rotiku jen kvůli rozdílu, že je v autě implantováno F místo origo FB? Já si to teda nemyslim.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 228
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
#24 940 B230F
svíčky (doufám) vyměnil, minimálně za ty, které jsem měl původně - Tomáš zkoušel jejich funkci, pokud vím, ještě se starým motorem, než ho rozebral...Urvanej píše:Většina čidel jde proměřit multimetrem, nebo je řj hlásí jako vadný. Tohle neni hledání závady o deseti dějistvých, prostě jdu postupně jedno po druhym, protože jich tam je stejně pár a musim to za půl dne mít.
PS: nenechali ste tam náhodou ty stoletý svíčky?
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 228
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
#25 940 B230F
hola,
vypadá to, že čert byl v řídící jednotce. Zatím mám zapůjčenou od VRZČ ŘJ z FB a jede to celkem jak má, dnes první "delší" test a vše OK.
V.)
vypadá to, že čert byl v řídící jednotce. Zatím mám zapůjčenou od VRZČ ŘJ z FB a jede to celkem jak má, dnes první "delší" test a vše OK.
V.)
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 21 Odpovědi
- 536 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 181 Odpovědi
- 16141 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci
-
- 14 Odpovědi
- 1213 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od maakus
-
- 4 Odpovědi
- 660 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 940b230f
-
- 3 Odpovědi
- 1110 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej