Právě je 21 zář 2018 10:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 28 dub 2015 18:24 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13848
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
To je LH Jetronicova specialita, kterou nechápu, že za jízdy je vyšší volnoběh než ve stoje.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 29 dub 2015 14:44 
Online
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1888
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
díky za tipy :) různě adaptovat jsem zkoušel, ale bez výsledku,
sání jsem natlakovaný neměl, ale vložky vstřiků tam drží pevně, nejsou vyviklaný...

kouknul jsem ale na ten snímač a izolace je na dvou místech špatná, tak uvidim jak s novým


Přílohy:
IMG-20150429-00184.jpg
IMG-20150429-00184.jpg [ 102 KiB | Zobrazeno 1115 krát ]

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 30 čer 2015 21:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 3325
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Z toho videa to na mne pusobi jako problem se smesi (palivo/vzduch), na zapalovani je to kolisani moc pomaly...no az senzor vymenis a zjistis ze to tim neni :D tak promer lambdu - vyhrivani + korektni signal.

_________________
Je: služebák V40 D2 6q 88kW MY2017
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 01 črc 2015 10:25 
Online
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1888
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Senzor už jsem vyměnil a máš pravdu nepomohlo, ikdyž mi přijde že to teď nekolíše tak často :-)
Lambda cykluje zdá se jak má, když to zakolísá ukazuje bohato

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 18 srp 2015 22:04 
Online
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1888
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Nějak se teď potýkám s trochu větší spotřebou, tak jsem se jal opět napíchnout lambdu a nějak přestala premávat, resp. tak na půl, ukazuje, ale necykluje, ale když jí odpojim, motor běží hůř, nepravidelně..
tak že by opravdu ta mrcha lambda?


_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 19 srp 2015 07:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3570
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Tesnost vyfuku si skusal ?

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 19 srp 2015 17:58 
Online
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1888
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Výfuk mi netěsní akorát mezi downpipem a katem a to by nemělo mít vliv ne?

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2016 13:32 
Online
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1888
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Je možný že je to závislý na spínání větráku na chladiči?

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2016 13:41 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2012
Příspěvky: 3870
Bydliště: Kralupy n.V.
Vůz: V70 B5244T5 05'
Kdybych byl doma mohl bych ti jednu poslat na test...lambdu

_________________
Je :V70 B5244T5 ,M66, 05' na prodej,945 B230FK,M90, 98` S80 B6324S ,TF-80SC, 07' Bylo :945 B200FT ,M90, 97',V70 D5244T2 ,M55,04'


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2016 13:58 
Online
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1888
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Dík :) ale lambdu už jsem pak loni měnil, tou to není

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2016 16:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 1421
Bydliště: Brno
Vůz: krabica
Co se tak povídá okolo Brna, tak turbíny jsou značně citlivé na nastavení škrtící klapky. Můžu také potvrdit takovou zkušenost.

_________________
244 GLE 1981 | V90 Limited Edition 1998


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 14 led 2018 01:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha 9-Střížkov
danki píše:
Petre mne robilo neco podobneho, ale asi tak, ze ked mi padali otacky, tak vtedy mi to sem tam doslo na 400-500ot.
Potom sem skusil reset "motoru" a mne to pomohlo. Terazky naparadu.
Ale reset sem urobil spuzobem, ze nech sa to uci na lpg. T.j. trosku zehrit motor, potom na 15min vybrat poistku c.1 a potom start. Motor prepne na lpg za chvilu a uci sa podla teho.
Este mi to robilo aj take <>ny, ze otacky pocas jazdy na N nespadly, drzali sa asi na 1500 a az ked sem zastavil, tak sa dali na tych asi 800ot.
Mozno ti nepomozem, ale je to zadara :)

Nedávno se mi začalo dít něco podobného. Když za jízdy motor překročí cca 4000 ot/min, drží volnoběh na 1500 ot/min a ne a ne spadnout. Na normál se volnoběh dostane, až když vypnu zapalování a znovu nastartuju. Problém se projevuje na benzín i na plyn(podtlak řízený lambdou). Reset ŘJ nepomáhá a motor se jinak chová naprosto normálně. Škrtící klapka je seřízená, volnoběžnej ventil čistej, lambda funkční :o
Netušíte někdo, v čem by mohl být problém?

_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 14 led 2018 03:48 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13848
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Přisáváš, netěsnost. Zkus pocákat místo mezi parohama a hlavou např. startovacim sprejem, nebo podobnym.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 14 led 2018 11:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3570
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Oblubenym miestom prisavania je hriadel skrtiacej klapky. Tesnenie uz bude stvrdnute a rozpadnute. Dalej sa stava ze niekedy nezopne spinac volnobehu, hlavne pri pomalom uberani plynu.

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 14 led 2018 14:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha 9-Střížkov
Dík za reakce.
Přisávání mě hned taky napadlo a zkusím ho ještě prověřit, ale proč k tomu dojde, až když motor překročí 4000ot.? Navíc nedochází k žádnému houpání na volnoběh a hlavně, když k tomu dojde(motor drží na volnoběh těch 1500ot.) a vytáhnu konektor volnoběžného ventilu, otáčky spadnou tzn. těch 1500ot. jakoby chtěla ŘJ :(
Těsnění na paroží mám relativně zánovní-před pár lety proběhlo komplet přetěsnění. Na možnou netěsnost na hřídelce klapky ještě mrknu.
Jo a spínač na klapce spíná, jak má-vidím to na PC, když se napojím na ŘJ plynu.
Nevím, ale spíš mi to připadá, jakoby hráblo řídící jednotce :%)

_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.086s | 22 Queries | GZIP : Off ]