Právě je 23 říj 2018 10:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 01 črc 2014 15:54 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1909
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Co může způsobovat občasné spadnutí/zakolísání otáček (na cca 400, nikdy nechcípne) na volnoběh? Děje se to pouze občas, když stojím, studený/teplý motor nemá vliv a je to stejné na benzín i lpg...

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 02 črc 2014 08:39 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13896
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Egr, volnoběžnej ventil, nebo blbě nastavený čidlo škrtící klapky. :unknown:

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 02 črc 2014 08:54 
Urvanej píše:
Egr, volnoběžnej ventil, nebo blbě nastavený čidlo škrtící klapky. :unknown:

a kde má 940 benzín EGR?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 02 črc 2014 09:03 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1909
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Nemá... volnoběžnej ventil vyčištěnej, ale je možný že by byl uplně špatnej? čidlo klapky cvakne těsně před zavřením, tak to by snad mělo být ok

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 02 črc 2014 09:06 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13896
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
martinopel: Mam ti to vyfotit? ;-)
Trubka jde ze svodů 4týho válce a do sání vstupuje mezi 2 a 3tim směrem od hlavy. Kde je ventil už přesně nevim.
Každopádně mam pocit, že ho tam Petr ale stejně nemá.

peter cz: no pár už jsem poslal dál, takže asi uplně bezchybný nebudou. Můžu případně zapůjčit na test.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 02 črc 2014 09:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 3325
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
S odpojenou vahou to dela taky?

_________________
Je: služebák V40 D2 6q 88kW MY2017
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 02 črc 2014 11:03 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1909
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
S odpojenou váhou drží volnoběh 1300 a lehce vynechává, ale otáčky takto nepadají (ale před odpojením a po připojení taky ne, takže mohl být zrovna v dobrým rozmaru)

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 02 črc 2014 11:59 
Urvanej píše:
martinopel: Mam ti to vyfotit? ;-)
Trubka jde ze svodů 4týho válce a do sání vstupuje mezi 2 a 3tim směrem od hlavy. Kde je ventil už přesně nevim.
Každopádně mam pocit, že ho tam Petr ale stejně nemá.

peter cz: no pár už jsem poslal dál, takže asi uplně bezchybný nebudou. Můžu případně zapůjčit na test.

Zaqtím jsem to na žádné devítce neviděl,tak pokud máš foto,budu rád. :wink:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 02 črc 2014 12:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 8305
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
egr ma podle me verze b230fd :)

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 B5244S AT výbava- glitterball!
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 02 črc 2014 12:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 8305
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
a z toho plyne ze martin jeste nikdy nevidel FD

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 B5244S AT výbava- glitterball!
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 02 črc 2014 12:46 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13896
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Petře váhu 016 tu jinou nemam, ale mam tu co je v Jaruně, která je aktuálně bez pumpy, takže v podstatě mohu pučit. A nebo si tam dej rovnou 012, ať máš klid :-)
Jaruna je FT v reálu i podle vinka a má EGR, oficiálně se FT s EGR dělala normálně, při troše hledání bych dohledal i číslo jednotky, která EGR vyhodnocuje.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 02 črc 2014 14:34 
Ondra. píše:
a z toho plyne ze martin jeste nikdy nevidel FD

Tak to Ti dám za pravduz FD jsem opravdu neviděl a ani jsem neměl tušení o jeho existenci.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 17 črc 2014 12:07 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1909
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Tak s jinou váhou se mi zatím nestalo že by otáčky takto spadly, nicméně volnoběh je stále takový neklidný +-50 otáček,
s Kubou jsme koukali že budou asi klasicky prasklé svody, mohlo by to s tím souviset?

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 17 črc 2014 13:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2004
Příspěvky: 8305
Bydliště: VRZČ
Vůz: 944 GL D24TIC EGR MY 1993
o 50 otacek mi kolisa volnobeh taky a povazuju to za takovou vlastnost jetyho redbloku

_________________
940 D24TIC´93, skoro fullhouse
940 B200F '92 Pivovárek
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 B5244S AT výbava- glitterball!
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 945 B230FK ´97, V70 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací čestné místo v podpisu: 940GL bikolor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 21 črc 2014 15:42 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1909
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Tak jsem to asi zakřiknul, ale vyskytuje se to tak z 80% než se zahřeje motor...

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 28 črc 2014 20:58 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1909
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
žádné další nápady proč to občas takto zakopává?

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 29 črc 2014 09:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 3325
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
A spadnou otacky, nebo vylozene vynecha nekterej valec? Tj. je chyba spis ve regulaci vzduchu/paliva nebo v zapalovani?

_________________
Je: služebák V40 D2 6q 88kW MY2017
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 30 črc 2014 13:35 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1909
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Skoro bych řekl spíš jako když vynechá válec, pokusím se to natočit...

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 26 dub 2015 13:59 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1909
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Pořád to není ono :(


_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 26 dub 2015 14:09 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2008
Příspěvky: 5169
Bydliště: Buštěhrad, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 2004, V70 T5 1999
ahoj Petře. Jestli si pamatuješ, co jsem měl já tehdy na eRku, tak to bylo dost podobné a byla to nakonec kombinace 3 faktorů a každý do toho přispíval svojí troškou.

2 z 5 vstřikovačů měly rozpraskanou špičku a pravděpodobně nebyla ideální distribuce směsi. Do toho byla špatná váha vzduchu, která občas asi dávala špatné hodnoty a když se to sešlo, tak to zlobilo. Pak ještě zapalovací kabely - jejich výměnou se samotný problém pouze zredukoval.

Jo a pak jsem ještě měnil ventil turba.

Kromě kolísání otáček až občasnému chcípnutí se to ještě projevovalo (v době problému) výraznou kouřivostí.

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 27 dub 2015 16:01 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1909
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
No jede to normálně, nehulí to, váhu už jsem jinou zkoušel a kabely jsou nový (i když Tesly...), vstřiky spíš ne - je to stejný na benzín i plyn

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 27 dub 2015 16:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 3325
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Chyby to zadny nehlasi?
Jinak od boku bych zkusil snimac otacek setrvaku, ted jsme tu resili podobny auto s houpavym volvobehem a novej snimac vyresil prekvapive mnoho problemu...

_________________
Je: služebák V40 D2 6q 88kW MY2017
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 27 dub 2015 17:44 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1909
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Chyby žádný
Snímač polohy kliky už mě taky napadnul, dá se nějak otestovat nebo pouze výměna?

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 27 dub 2015 22:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 3325
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Ten vadnej co jsem demontoval, mel akorat odrbany stineni na kabelu, jinak na konektoru jsem ohmetrem nameril to samy co na novym... :pardon: jinak nektery vstriky od Vialle maji taky v oblibe se vymackat mezi zavitovou vlozkou a objimkou pro vstrik a pak tudy prisavat vzduch, sani jsi natlakovany mel?

_________________
Je: služebák V40 D2 6q 88kW MY2017
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 940 kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 28 dub 2015 13:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2011
Příspěvky: 678
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT
Petre mne robilo neco podobneho, ale asi tak, ze ked mi padali otacky, tak vtedy mi to sem tam doslo na 400-500ot.
Potom sem skusil reset "motoru" a mne to pomohlo. Terazky naparadu.
Ale reset sem urobil spuzobem, ze nech sa to uci na lpg. T.j. trosku zehrit motor, potom na 15min vybrat poistku c.1 a potom start. Motor prepne na lpg za chvilu a uci sa podla teho.
Este mi to robilo aj take <>ny, ze otacky pocas jazdy na N nespadly, drzali sa asi na 1500 a az ked sem zastavil, tak sa dali na tych asi 800ot.
Mozno ti nepomozem, ale je to zadara :)

_________________
2x V70 TDI, V70 T5


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.091s | 19 Queries | GZIP : Off ]