940 kolísání otáček
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#26 940 kolísání otáček
díky za tipy různě adaptovat jsem zkoušel, ale bez výsledku,
sání jsem natlakovaný neměl, ale vložky vstřiků tam drží pevně, nejsou vyviklaný...
kouknul jsem ale na ten snímač a izolace je na dvou místech špatná, tak uvidim jak s novým
sání jsem natlakovaný neměl, ale vložky vstřiků tam drží pevně, nejsou vyviklaný...
kouknul jsem ale na ten snímač a izolace je na dvou místech špatná, tak uvidim jak s novým
- Přílohy
-
- IMG-20150429-00184.jpg (56.18 KiB) Zobrazeno 1957 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#27 940 kolísání otáček
Z toho videa to na mne pusobi jako problem se smesi (palivo/vzduch), na zapalovani je to kolisani moc pomaly...no az senzor vymenis a zjistis ze to tim neni tak promer lambdu - vyhrivani + korektni signal.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#28 940 kolísání otáček
Senzor už jsem vyměnil a máš pravdu nepomohlo, ikdyž mi přijde že to teď nekolíše tak často
Lambda cykluje zdá se jak má, když to zakolísá ukazuje bohato
Lambda cykluje zdá se jak má, když to zakolísá ukazuje bohato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#29 940 kolísání otáček
Nějak se teď potýkám s trochu větší spotřebou, tak jsem se jal opět napíchnout lambdu a nějak přestala premávat, resp. tak na půl, ukazuje, ale necykluje, ale když jí odpojim, motor běží hůř, nepravidelně..
tak že by opravdu ta mrcha lambda?
tak že by opravdu ta mrcha lambda?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#30 940 kolísání otáček
Tesnost vyfuku si skusal ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#31 940 kolísání otáček
Výfuk mi netěsní akorát mezi downpipem a katem a to by nemělo mít vliv ne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#32 940 kolísání otáček
Je možný že je to závislý na spínání větráku na chladiči?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#33 940 kolísání otáček
Kdybych byl doma mohl bych ti jednu poslat na test...lambdu
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#34 940 kolísání otáček
Dík ale lambdu už jsem pak loni měnil, tou to není
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#35 940 kolísání otáček
Co se tak povídá okolo Brna, tak turbíny jsou značně citlivé na nastavení škrtící klapky. Můžu také potvrdit takovou zkušenost.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 100
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9-Střížkov
#36 940 kolísání otáček
Nedávno se mi začalo dít něco podobného. Když za jízdy motor překročí cca 4000 ot/min, drží volnoběh na 1500 ot/min a ne a ne spadnout. Na normál se volnoběh dostane, až když vypnu zapalování a znovu nastartuju. Problém se projevuje na benzín i na plyn(podtlak řízený lambdou). Reset ŘJ nepomáhá a motor se jinak chová naprosto normálně. Škrtící klapka je seřízená, volnoběžnej ventil čistej, lambda funkčnídanki píše:Petre mne robilo neco podobneho, ale asi tak, ze ked mi padali otacky, tak vtedy mi to sem tam doslo na 400-500ot.
Potom sem skusil reset "motoru" a mne to pomohlo. Terazky naparadu.
Ale reset sem urobil spuzobem, ze nech sa to uci na lpg. T.j. trosku zehrit motor, potom na 15min vybrat poistku c.1 a potom start. Motor prepne na lpg za chvilu a uci sa podla teho.
Este mi to robilo aj take <>ny, ze otacky pocas jazdy na N nespadly, drzali sa asi na 1500 a az ked sem zastavil, tak sa dali na tych asi 800ot.
Mozno ti nepomozem, ale je to zadara
Netušíte někdo, v čem by mohl být problém?
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#37 940 kolísání otáček
Přisáváš, netěsnost. Zkus pocákat místo mezi parohama a hlavou např. startovacim sprejem, nebo podobnym.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#38 940 kolísání otáček
Oblubenym miestom prisavania je hriadel skrtiacej klapky. Tesnenie uz bude stvrdnute a rozpadnute. Dalej sa stava ze niekedy nezopne spinac volnobehu, hlavne pri pomalom uberani plynu.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 100
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9-Střížkov
#39 940 kolísání otáček
Dík za reakce.
Přisávání mě hned taky napadlo a zkusím ho ještě prověřit, ale proč k tomu dojde, až když motor překročí 4000ot.? Navíc nedochází k žádnému houpání na volnoběh a hlavně, když k tomu dojde(motor drží na volnoběh těch 1500ot.) a vytáhnu konektor volnoběžného ventilu, otáčky spadnou tzn. těch 1500ot. jakoby chtěla ŘJ
Těsnění na paroží mám relativně zánovní-před pár lety proběhlo komplet přetěsnění. Na možnou netěsnost na hřídelce klapky ještě mrknu.
Jo a spínač na klapce spíná, jak má-vidím to na PC, když se napojím na ŘJ plynu.
Nevím, ale spíš mi to připadá, jakoby hráblo řídící jednotce
Přisávání mě hned taky napadlo a zkusím ho ještě prověřit, ale proč k tomu dojde, až když motor překročí 4000ot.? Navíc nedochází k žádnému houpání na volnoběh a hlavně, když k tomu dojde(motor drží na volnoběh těch 1500ot.) a vytáhnu konektor volnoběžného ventilu, otáčky spadnou tzn. těch 1500ot. jakoby chtěla ŘJ
Těsnění na paroží mám relativně zánovní-před pár lety proběhlo komplet přetěsnění. Na možnou netěsnost na hřídelce klapky ještě mrknu.
Jo a spínač na klapce spíná, jak má-vidím to na PC, když se napojím na ŘJ plynu.
Nevím, ale spíš mi to připadá, jakoby hráblo řídící jednotce
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek