Právě je 25 kvě 2018 10:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 10 dub 2014 10:25 
Online
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2005
Příspěvky: 371
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 Polar, B230F, 1992, 740, D24, 1989
No je mi to divný, ale co s tím? nechat to změřit nějakého dalšího nezávislého odborníka? jsem z toho dost zmatenej... a neříkám, žes to udělal špatně, jenom si nevím rady... ještě jsi v rakousku?

_________________
240 POLAR, *1992, B230F - Karkulín
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 dub 2014 10:59 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13566
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Řeknu to takhle, něco tu smrdí. Neřikám že jsem neomylnej, ale naměřit kompresi kde neni, je výrazně složitější "omyl" než nenaměřit nic tam, kde komprese je. Dalším faktorem jsou finance. Já neměl nic z toho když něco (ne)naměřim, oni budou mít celkem dost, pokud kejvneš na opravu. Servis neznám, lidi v něm už vůbec ne, takže jestli jde o můj či jejich omyl nebo jejich úmysl prostě netušim.
Taky mohlo dojít k záměně válců, já měřil první dva od předku. Já měřil ten co nepálí, druhej.
Takže rozhodně než řekneš ANO na opravu, koukej jet buď okolo, nebo sjeď kamkoliv jinam pro ověření.
Ještě mě napadlo, že já to měřil na teplym motoru, oni možná na studenym, ale tak či tak, pokud studenej motor komprézi nemá, a teplej jo, tak to ale neni příčina, proč to teplý jede na 3.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 dub 2014 13:49 
Online
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2005
Příspěvky: 371
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 Polar, B230F, 1992, 740, D24, 1989
Oni z toho taky nic nemají, jsou to plynaři a až když nic nenašli, zkusili změřit komprézi... taky na druhým válci. A pak mi rovnou řekli, že motory nedělají (repase motorů...) Tak buď je to tak zlé nebo je opravdu neopravují, pouze plyn.
Zkusím se domluvit s Márrou asi... ale on taky nemá rád auta s plynem, jak jsem pochopil...

_________________
240 POLAR, *1992, B230F - Karkulín
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 dub 2014 14:02 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13566
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Tvl neřikej že nemáš po vsi 5 garážníků s kompresiometrem...

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 dub 2014 08:13 
Online
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2005
Příspěvky: 371
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 Polar, B230F, 1992, 740, D24, 1989
no 5 ne, ale 3 asi jo, jsme holt malá obec... ;o) ne jako vy tam ve VRZČ. Nicméně asi mě nemine sundání hlavy, což? kvůlivá kontrole těch ventilů...?

_________________
240 POLAR, *1992, B230F - Karkulín
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 dub 2014 08:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2006
Příspěvky: 331
Bydliště: Praha 8
a kdo to bude dělat?

_________________
valícíse kamení


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 dub 2014 10:36 
Online
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2005
Příspěvky: 371
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 Polar, B230F, 1992, 740, D24, 1989
no eště nevim.. Ty se hlásíš?

_________________
240 POLAR, *1992, B230F - Karkulín
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 dub 2014 20:05 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2003
Příspěvky: 3038
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/800/V70I/V70II/ S80 V8 AWD
veetec píše:
no 5 ne, ale 3 asi jo, jsme holt malá obec... ;o) ne jako vy tam ve VRZČ. Nicméně asi mě nemine sundání hlavy, což? kvůlivá kontrole těch ventilů...?


nic nesundávej, ani klobouk z hlavy, to jen při příchodu do uzavřené místnosti - ve společnosti. :)

Nalij (stříkni stříkačkou) trochu hustého mot. oleje do druhého válce a změř tlaky znovu.

_________________
Volva řady 900 / 800 / V70 I / V70 II / S80 AWD V8
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 dub 2014 07:50 
Online
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2005
Příspěvky: 371
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 Polar, B230F, 1992, 740, D24, 1989
vrrrn..vrrrn..vrrrn..vrrrn

_________________
240 POLAR, *1992, B230F - Karkulín
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 dub 2014 08:59 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13566
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Kdybys radši napsal, čim to bylo, když už ti to vrčí na 4. :-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 dub 2014 10:04 
Online
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2005
Příspěvky: 371
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 Polar, B230F, 1992, 740, D24, 1989
Byly podpálený výfukový ventily na 1. a 2. válci. Takový kytičky to byly. Tomáš měl slušnou hlavu z FT, tak ji tam dal + nový těsnění...

jede to pěkně, chudinka jezdila snad na 2 válce!!! jsem to ale idiot, že jsem ji mučil takhle dlouho. Zatím jezdím na benzín (od včera...)

_________________
240 POLAR, *1992, B230F - Karkulín
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 dub 2014 10:15 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13566
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Oki, takže jsem naměřil kompresi tam kde nebyla. Zajímavý. Asi jsem šikovnější než jsem si myslel :cry: :evil:
Zalezu si do díry a budu přemejšlet, jak je něco takovýho vůbec možný.
Každpoádně je super, že ti to drandí. :good:

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 dub 2014 13:06 
Online
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2005
Příspěvky: 371
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 Polar, B230F, 1992, 740, D24, 1989
zatím jezdím na benzín a je to pohoda. Plyn zkusím později, jestli to půjde na všechny 4...

každopádně velké DÍKY oběma Tomášům (Uřvanej a Moravec) za pomoc a ostatním za konzultace...

v.)

_________________
240 POLAR, *1992, B230F - Karkulín
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 dub 2014 20:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2166
Bydliště: Brno
veetec píše:
Plyn zkusím později, jestli to půjde na všechny 4...

Z výfukových ventilů se neudělají kopretiny jen tak z nudy, ale kvůli chudé směsi, která hoří déle a tudíž dohořívá ještě při otevřeném výfukovém ventilu, který se pochopitelně přehřívá. Jestli začneš jezdit na plyn bez opravy, tak si rovnou kup sadu dalších ventilů...

_________________
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 dub 2014 11:48 
Online
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2005
Příspěvky: 371
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 Polar, B230F, 1992, 740, D24, 1989
Zatím jezdím pořád na benzín.
Myslíš seřídit směs plynovou? Stavím se u plynaře, díky za upozornění.

V.

_________________
240 POLAR, *1992, B230F - Karkulín
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.094s | 20 Queries | GZIP : Off ]