Právě je 24 úno 2018 12:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 2. válec nepálí, ale nechápu proč
PříspěvekNapsal: 19 bře 2014 21:30 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13201
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Jen pro info, nejedná se o Jarunu :-) on se majitel možná nahlásí.
Hledám nápad. Auto (945, B230FB) nepálí na druhej válec, ale jiskru to hází, svíčka je suchá na obě paliva. Co mi dělá hlavu, že to dělá jak na plyn, tak na benzín totéž.
rozdělovač i palec cajk, výměna nic nevyřešila
svíčky se prohazovaly (prej), nic to nevyřešilo
výměna 2. kabelu nic nevyřešila
výměna řj (ECU) nic nevyřešila
vstřiky cvakaji
komprese přítomna v hojné míře
blikací chyby nehlášeny

systém lpg je magic prej 2

Mam z toho hlavu jak balón, ale nic mě nenapadá. Nevim jak funguje magic, zda by při třeba spálený cívce vstřiku necákal ani plyn, ale vzhledem k tomu, že benzínový vstřiky jsou všechny paralelně, tak bych si myslel, že by si nemusel brát info jen z jednoho vstřiku. Bohužel na hlubší testování vstřiků nezbyl čas.
Tož prosím znalé o nápad, jinak mi snad praskne hlava.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 bře 2014 21:41 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13201
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Děkuji za SZ, sem vůl, měl sem změřit odpor benzínovýho vstřiku. :oops:

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 bře 2014 21:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2135
Bydliště: Brno
Zapoj benzinový vstřik nefunkčního válce zpět na původní konektor (jako před oplynováním).

_________________
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 bře 2014 11:19 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13201
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
No právě že ty benz. vstřiky jsou napojený na originál kabeláž. Takže možná někdo znalej origo kabeláž střihnul a napojil se cestou, což se mi nepodařilo vyhledat, ale času sem tomu hledání zase tolik nevěnoval. Každopádně díky za tip!
BTW na tom druhym válci je prej tvuj bejvalej vstřik :-D

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 bře 2014 19:51 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 2934
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Včera jsem jel 50 km na čtyři válce, aby mi vyměnili civku. Taky venku házela jiskru, ale byla včudu. Očekávám, že se ozvou postupem času další.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 bře 2014 19:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2004
Příspěvky: 14216
Bydliště: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
Vůz: Volvo
Romulusw píše:
Včera jsem jel 50 km na čtyři válce, aby mi vyměnili civku. Taky venku házela jiskru, ale byla včudu. Očekávám, že se ozvou postupem času další.
Já najel na 4 válce přes 400000km

_________________
Různá Volva modelových řad 2xx,7xx,9xx,S80,V70,XC90 v různých stádiích úprav a různých barvách.Od bílé,přes modrou až k černé.Výkony většinou upravené.Všechny tyto vozy servisuji v malém servisu Švedsketanky.cz v Lichnově u Frenštátu pod Radhoštěm.Telefon pro dotazy k mým vozům nebo na servis je 775148152


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 bře 2014 20:17 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 2934
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Akorát zajetej motor :-) za jak dlouho?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 bře 2014 22:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 3324
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017
Lh2.4 ma pouze jednu civku, takze tip dobrej ale ne v tomto konkretnim pripade :)

_________________
Je: služebák V40 D2 6q 88kW MY2017
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 bře 2014 06:10 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 2934
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Jasně :-) tak jestli to není kabel ani svíčka, tak ještě může být prop*clé víko rozdělovače. Pak jít po vstřiku a jeho napájení. To LPG to "trochu" komplikuje. Je divný, že není žlutá kontrolka.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 bře 2014 06:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2004
Příspěvky: 14216
Bydliště: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
Vůz: Volvo
Romulusw píše:
Akorát zajetej motor :-) za jak dlouho?

Asi 5 let

_________________
Různá Volva modelových řad 2xx,7xx,9xx,S80,V70,XC90 v různých stádiích úprav a různých barvách.Od bílé,přes modrou až k černé.Výkony většinou upravené.Všechny tyto vozy servisuji v malém servisu Švedsketanky.cz v Lichnově u Frenštátu pod Radhoštěm.Telefon pro dotazy k mým vozům nebo na servis je 775148152


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 bře 2014 06:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2004
Příspěvky: 14216
Bydliště: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
Vůz: Volvo
Urvanej píše:
No právě že ty benz. vstřiky jsou napojený na originál kabeláž. Takže možná někdo znalej origo kabeláž střihnul a napojil se cestou, což se mi nepodařilo vyhledat, ale času sem tomu hledání zase tolik nevěnoval. Každopádně díky za tip!
BTW na tom druhym válci je prej tvuj bejvalej vstřik :-D

Pokud máš vstříkovaný LPG nikoliv přes MIX,pak je původní konektor který vedl na vstřikovač napojen na ř.j. LPG a z té potom teprve jde zpátky na vstřik.

_________________
Různá Volva modelových řad 2xx,7xx,9xx,S80,V70,XC90 v různých stádiích úprav a různých barvách.Od bílé,přes modrou až k černé.Výkony většinou upravené.Všechny tyto vozy servisuji v malém servisu Švedsketanky.cz v Lichnově u Frenštátu pod Radhoštěm.Telefon pro dotazy k mým vozům nebo na servis je 775148152


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 bře 2014 10:14 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13201
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Díky moc, obzvláště za poslední martinův koment. Trochu jsem si to myslel, ale jistej jsem si nebyl, plynu totiž vůbec nerozumim. Je to totiž skutečně sekvence. Takže psa budeme hledat v kabeláži, protože vstřiky se jeví odporově jako všechny stejný při měření s přesností na desítky Ohm :-)

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 bře 2014 11:30 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2005
Příspěvky: 367
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 Polar, B230F, 1992, 740, D24, 1989
Hola, ta potrefená devítka je moje...

při měření na desetinu Ohmu je odpor 16,8 a 16,9 na 2. a 1. vstřiku a na konektoru kabelu je 5,9 ohmů u obuoch...

Ještě další symptom, asi nesouvisející, ale možná taky jo... po klidné zimě se teď při rostoucích teplotách stále častěji, při jízdě na dálnici, rozsvítí kontrolka lambády (klidná jízda 110-120km/h...) a dokud nenechám auto aspoň 15minut odpočívat, tak svítí - tedy nestačí pouze vypnout motor a znovu nastartovat...

vítech

_________________
240 POLAR, *1992, B230F - Karkulín
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 bře 2014 11:32 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13201
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Pauzu mezi startováním udělej cca minutu, protože to máš zapojený tak, že se po vypnutí klíčku nuluje. A vyblikej to pls.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 bře 2014 21:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2135
Bydliště: Brno
Vstřiky jsou zapojený paralelně, takže když má jeden každý 16 Ohmů, tak tři mají 5,7 Ohmu (čtvrtý je odpojen a na jeho konektoru se měří odpor). Tudíž je vše ok.

Opravdu cvakají všechny vstřiky - zejména ten můj? :D Pokud se to zjišťovalo neozbrojeným uchem metr od auta, tak mohlo cvakat prakticky cokoliv :) Nějakou tyčku nacpat do ucha a všech osm znova čeknout ...

_________________
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 bře 2014 08:41 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13201
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
vstriky sem diagnostikoval pohmatem :-) cvakal stejne 1. jak 2.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 bře 2014 21:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2135
Bydliště: Brno
Zaměň dva benzinový vstřiky a ověř, jestli se vada přestěhovala...

_________________
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 bře 2014 00:49 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13201
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Jojo, mam to v plánu, ale než se mi auto zase dostane do ruky, to bude trvat, zda-li vůbec. Spíš sem chtěl veetecovi pomoct s postupem, případně až bude úkolovat někoho poblíž.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 bře 2014 12:50 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2005
Příspěvky: 367
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 Polar, B230F, 1992, 740, D24, 1989
Hola, zkusím nechat vyměnit ty benzínový bstriky .momentálně se můj odpor k malování somatizoval do chřipky, takže ležím, ale ve středu by to mohlo klepnout... děkuji za návrhy.

_________________
240 POLAR, *1992, B230F - Karkulín
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 bře 2014 23:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2008
Příspěvky: 135
Bydliště: Bratislava
Vůz: 960 ROYAL B6304F 2,9l 96
Dajú sa vybrať vstriky? Podne papier a brnkúť,musia zostať mokré krúžky.
Ja som mal zlé tesnenie madzi saním a hlavou.
Vyskúšaš nastriekaním štartovacieho spreja do inkriminovaného priestoru a motor na volnobehu začne meniť otáčky,ak netesní tesnenie,
alebo prívod vzduchu.

_________________
1996 VOLVO 960 Royal B6304F
1994 VOLVO 850 GLE B5252S


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 dub 2014 10:07 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2005
Příspěvky: 367
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 Polar, B230F, 1992, 740, D24, 1989
Urvanej píše:
Pauzu mezi startováním udělej cca minutu, protože to máš zapojený tak, že se po vypnutí klíčku nuluje. A vyblikej to pls.


takže při svítící labádě jsem to vyblikal a je to 1-2-3 čili "Coolant temp sensor signal." ale nerozumím tomu... chybný signál teplotního čidla chlazení? kde je to čidlo?

ke vstřikům jsem se ještě nedostal...

v.)

_________________
240 POLAR, *1992, B230F - Karkulín
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 dub 2014 10:17 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13201
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
čidlo mezi 2. a 3. válcem pod sánim, ale to problém s nepálicim válcem neovlivní. Lze ho proměřit, ale může se k němu jak k penězum. Každej kontakt změř proti kostře, né pouze mezi sebou. Hodnoty odporu větví jsou v tabulce, ideálně by měly bejt naprosto shodný v obou.
Obrázek

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 dub 2014 06:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2135
Bydliště: Brno
Špatný čidlo teploty je záhodno vyměnit, ale samo o sobě nemůže, jak píše kolega, způsobit popisovanou závadu.

Odkaz budoucím generacím: :D
Piny čidla je potřeba měřit jak proti kostře (krásně přesné hodnoty viz tabulka, zato teplota čidla v chladnoucí hlavě se odhaduje těžko :) ), tak mezi sebou, přičemž MUSÍTE naměřit PŘESNÝ SOUČET dvou měření proti kostře. Jiná hodnota znamená zkrat termistorů uvnitř čidla mezi sebou a řj motoru pak mylně pracuje s jinou teplotou, než skutečnou. Rozdíl odporů mezi zdravým a takto zkratovaným čidlem může být dost velký na negativní ovlivnění chodu motoru a naneštěstí současně dost malý na vyhlášení nevěrohodnosti signálu a přechod do nouzového režimu :roll:
Vlastní zkušenost na vlastním autě...

_________________
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 dub 2014 09:14 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2005
Příspěvky: 367
Bydliště: Nižbor
Vůz: 240 Polar, B230F, 1992, 740, D24, 1989
Urvanej píše:
komprese přítomna v hojné míře


Hola, tak nevím, jax to Tomáši měřil, ale u Coubala nenaměřili na druhým válci žádnou kompresi... takže co nám z toho plyne?
Co fčil? hlavu dolu, ventily nový... hlásí se někdo dobrovolně?
chjo...
V ;(

_________________
240 POLAR, *1992, B230F - Karkulín
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 dub 2014 10:19 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13201
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
Měřil jsem to tak, že jsem vrazil kompresiometr do díry po svíčce a normálně to naměřilo už nevim kolik, ale od prvního válce to nebylo daleko.
Nenapadá mě, jak by se tak najednou mohla potratit. Podtlak v motoru taky nějakej byl, kdyby byla komprese 0, tak bude fičet víčkem nebo měrkou jako blázen...
Pokud jsou si 100% jistý, tak holt makovici dolu. Ale kdyby nebyla komprese, tak bude mokrá svíčka...
No sere mě, že sem neměl víc času, no, ale kompresí jsem ji naprosto jistej, ještě jsem tě to nechával opakovat, protože napoprví mi to zdatně foukalo kolem měřáku.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR
JRFilters


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.104s | 20 Queries | GZIP : Off ]