760 B230ET
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#1 760 B230ET
Prosím zde o radu... Na mojom štvorválci nedokáži odhali neduh... čím vyšší teplota motoru,tím vyšší volnoběh. Za studena cca 900 po ostré jízdě není problém i 1300 rpm. I těch 900 se mi zdá mnoho. Navíc vůz neustále vykazuje ukrutnou bohatost. Na emisích se skoro až lekl bo i na volnoběh oba sloupce natvrdo v červeným... Teplotní čidla redy. Váha se tváří také v kondici,falešný vzduch jsem snad již vyloučil... Lambádu nemám a spotřeba při ekojízdě 13,standartně 16 na dálku 13.5 mi přijde i na tuto motorizaci neuměrná poskytovanému výkonu..... (Neřeším spotřebu při zábavě,která hravě pokoří 20....)
Napadá někoho co může ovlivňovat spotřebu tutoho motronicem řízeného zázraku kromě teploty a množství nasávaného vzduchu? Jediné co jsem zatím neřešil je tlak paliva....
Napadá někoho co může ovlivňovat spotřebu tutoho motronicem řízeného zázraku kromě teploty a množství nasávaného vzduchu? Jediné co jsem zatím neřešil je tlak paliva....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 760 B230ET
Nemáš tam větší vstřiky nebo větší tlak na liště? Dávkuje podle toho co mu řekne váha, ale nemá zpětnou kontrolu kolik toho vstříknul jako Jetronic. Na TB to někdo ladil tak, že měl stavitelnej regulátor tlaku paliva a na emisích ho šteloval tak dlouho, dokud to nebylo OK.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#4 760 B230ET
nepropouští... Já už opravdu nevím... Bohužel o ETčku se toho dá najít strašně málo ke studování....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
#5 760 B230ET
Změř napětí na váze vzduchu nebo ji přehod z auta které je OK , nějaká stará z šuplíku na tom může být obdobně z vlastní zkušenosti.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#6 760 B230ET
přehoď-se to řekne... Vyhlašuji tímto výběrové řízení na zápujčku klapkové váhy na B230ET...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 275
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#7 760 B230ET
A že jsi se v pátek nezmínil. Ve skládku určitě ještě něco po vymetání zůstalo. Mohl jsi už testovat ...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#8 760 B230ET / 940 B230FT volnobezne otacky
uz je to tu dlho...podarilo sa problem nejak vyriesit?
mam totiz podobny na svojom B230FT - po zahriati na prevadzkovu teplotu ma volnobeh "variabilny otackovy mod" vyzera to asi takto:
- 2-3 sekundy ide motor na 1500 RPM
- potom stupne na cca 1700 RPM, kde sa drzi dalsie 2 sekundy
- potom padne zase na 900-1000 RPM, kde as drzi zase cca 2 sekundy a potom stupne na 1500
a tak dokola. zaroven auto trochu smrdi zle spalenym benzinom, cize tiez akoby bola moc bohata zmes.
zaroven svieti lambda a motor sa pod 1000 RPM dost trasie. pod plynom ide auto pekne a plynule, problem je pozorovalny iba pri volnobehu.
sergej dal tipy na nefunkcne cidlo teploty motora, pripadne samotnu lambdu.
ked sme to vyblikavali este s pokazenou vahou vzduchu (uz vymenena), tak tam boli dve chyby - jedna kvoli tej vahe a druha tiez indikovala problem zmesi, cislo uz si nepamatam, ale mozna pricina bola napisana prave lamdba.
viete niekto potvrdit/vyvratit/doplnit horeuvedene na zaklade vlastnej skusenosti?
dik
mam totiz podobny na svojom B230FT - po zahriati na prevadzkovu teplotu ma volnobeh "variabilny otackovy mod" vyzera to asi takto:
- 2-3 sekundy ide motor na 1500 RPM
- potom stupne na cca 1700 RPM, kde sa drzi dalsie 2 sekundy
- potom padne zase na 900-1000 RPM, kde as drzi zase cca 2 sekundy a potom stupne na 1500
a tak dokola. zaroven auto trochu smrdi zle spalenym benzinom, cize tiez akoby bola moc bohata zmes.
zaroven svieti lambda a motor sa pod 1000 RPM dost trasie. pod plynom ide auto pekne a plynule, problem je pozorovalny iba pri volnobehu.
sergej dal tipy na nefunkcne cidlo teploty motora, pripadne samotnu lambdu.
ked sme to vyblikavali este s pokazenou vahou vzduchu (uz vymenena), tak tam boli dve chyby - jedna kvoli tej vahe a druha tiez indikovala problem zmesi, cislo uz si nepamatam, ale mozna pricina bola napisana prave lamdba.
viete niekto potvrdit/vyvratit/doplnit horeuvedene na zaklade vlastnej skusenosti?
dik
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#9 760 B230ET
Kolisajuce otacky moze mat na svedomi aj zadrhavajuci sa volnobezny ventil.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#10 760 B230ET
neverim, ze je to cokolvek, co by bolo mechanicky poskodene, podla mna je to na 99% elektronika, pretoze ten rezim, co som vypisal vyssie, je betonovo pravidelny aj so vsetkymi vymenovanymi fazami.
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#11 760 B230ET
Pravidelnost nevylucuje prave ten zadrhavajuci sa volnobezny ventil. Pretoze RJ pomaly zvysuje prud do ventilu, ale ten stoji, naco sa skokovo otvori, ale viac ako by RJ chcela a kym to ustabilizuje tak to chvilu trva. Ale bohatu zmes to samozrejme nevysvetluje, a v Tvojom pripade to bude suhra viacerych faktorov. Brnkni, mozem sa stavit.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 12 Odpovědi
- 2659 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od veetec
-
- 54 Odpovědi
- 6665 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Volvo760
-
- 9 Odpovědi
- 1216 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomasss
-
- 16 Odpovědi
- 3425 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Slowhand97
-
- 42 Odpovědi
- 5418 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od davelister007