760 B230ET

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#1 760 B230ET

Příspěvek od Sarkasmic »

Prosím zde o radu... Na mojom štvorválci nedokáži odhali neduh... čím vyšší teplota motoru,tím vyšší volnoběh. Za studena cca 900 po ostré jízdě není problém i 1300 rpm. I těch 900 se mi zdá mnoho. Navíc vůz neustále vykazuje ukrutnou bohatost. Na emisích se skoro až lekl bo i na volnoběh oba sloupce natvrdo v červeným... Teplotní čidla redy. Váha se tváří také v kondici,falešný vzduch jsem snad již vyloučil... Lambádu nemám a spotřeba při ekojízdě 13,standartně 16 na dálku 13.5 mi přijde i na tuto motorizaci neuměrná poskytovanému výkonu..... (Neřeším spotřebu při zábavě,která hravě pokoří 20....)
Napadá někoho co může ovlivňovat spotřebu tutoho motronicem řízeného zázraku kromě teploty a množství nasávaného vzduchu? Jediné co jsem zatím neřešil je tlak paliva....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2 760 B230ET

Příspěvek od Urvanej »

Nemáš tam větší vstřiky nebo větší tlak na liště? Dávkuje podle toho co mu řekne váha, ale nemá zpětnou kontrolu kolik toho vstříknul jako Jetronic. Na TB to někdo ladil tak, že měl stavitelnej regulátor tlaku paliva a na emisích ho šteloval tak dlouho, dokud to nebylo OK.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

GDPR_user

#3 760 B230ET

Příspěvek od GDPR_user »

Regulátor tlaku paliva nepropouští??

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#4 760 B230ET

Příspěvek od Sarkasmic »

nepropouští... Já už opravdu nevím... Bohužel o ETčku se toho dá najít strašně málo ke studování....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

pavel.2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 416
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 10

#5 760 B230ET

Příspěvek od pavel.2 »

Změř napětí na váze vzduchu nebo ji přehod z auta které je OK , nějaká stará z šuplíku na tom může být obdobně z vlastní zkušenosti.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#6 760 B230ET

Příspěvek od Sarkasmic »

přehoď-se to řekne... Vyhlašuji tímto výběrové řízení na zápujčku klapkové váhy na B230ET... :D
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 275
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

#7 760 B230ET

Příspěvek od Fery »

A že jsi se v pátek nezmínil. Ve skládku určitě ještě něco po vymetání zůstalo. Mohl jsi už testovat ...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 134
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#8 760 B230ET / 940 B230FT volnobezne otacky

Příspěvek od _Iggy_ »

uz je to tu dlho...podarilo sa problem nejak vyriesit?

mam totiz podobny na svojom B230FT - po zahriati na prevadzkovu teplotu ma volnobeh "variabilny otackovy mod" :crazy: vyzera to asi takto:
- 2-3 sekundy ide motor na 1500 RPM
- potom stupne na cca 1700 RPM, kde sa drzi dalsie 2 sekundy
- potom padne zase na 900-1000 RPM, kde as drzi zase cca 2 sekundy a potom stupne na 1500

a tak dokola. zaroven auto trochu smrdi zle spalenym benzinom, cize tiez akoby bola moc bohata zmes.
zaroven svieti lambda a motor sa pod 1000 RPM dost trasie. pod plynom ide auto pekne a plynule, problem je pozorovalny iba pri volnobehu.

sergej dal tipy na nefunkcne cidlo teploty motora, pripadne samotnu lambdu.
ked sme to vyblikavali este s pokazenou vahou vzduchu (uz vymenena), tak tam boli dve chyby - jedna kvoli tej vahe a druha tiez indikovala problem zmesi, cislo uz si nepamatam, ale mozna pricina bola napisana prave lamdba.

viete niekto potvrdit/vyvratit/doplnit horeuvedene na zaklade vlastnej skusenosti?
dik
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 760 B230ET

Příspěvek od Sergej »

Kolisajuce otacky moze mat na svedomi aj zadrhavajuci sa volnobezny ventil.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 134
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#10 760 B230ET

Příspěvek od _Iggy_ »

neverim, ze je to cokolvek, co by bolo mechanicky poskodene, podla mna je to na 99% elektronika, pretoze ten rezim, co som vypisal vyssie, je betonovo pravidelny aj so vsetkymi vymenovanymi fazami.
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#11 760 B230ET

Příspěvek od Sergej »

Pravidelnost nevylucuje prave ten zadrhavajuci sa volnobezny ventil. Pretoze RJ pomaly zvysuje prud do ventilu, ale ten stoji, naco sa skokovo otvori, ale viac ako by RJ chcela a kym to ustabilizuje tak to chvilu trva. Ale bohatu zmes to samozrejme nevysvetluje, a v Tvojom pripade to bude suhra viacerych faktorov. Brnkni, mozem sa stavit.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“